Nee.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:51 schreef Robin.Van.Persie het volgende:
Kan dat tuig hier even oprotten?
Goh, hij is gaan zoeken naar een typefoutje hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En dat zeg jij?
[..]
Prutser, leer eerst zelf eens spellen.
Van jou als moderator zou je al helemaal wat normaler gedrag mogen verwachtenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd waar meneer Robin zoal in zijn playlist heeft staan. Rihanna al in de shuffle gezet?
Schijnbaar dus wél blues. Vanwaar deze klacht dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:55 schreef Robin.Van.Persie het volgende:
[..]
Van jou als moderator zou je al helemaal wat normaler gedrag mogen verwachten.
Ik heb van alles in m'n playlist staan, behalve piratenmuziek, oude rock/metal en hardcore.
Ik heb ook een paar nummers van de Blues Brothers, dus ook blues jaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Schijnbaar dus wél blues. Vanwaar deze klacht dan?
Dat lelijke publiek ookquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 schreef Willekeurige user het volgende:
Wat heb jij dan zoal in je collectie staan?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 schreef Topicstarter het volgende:
Ja, alles behalve metal en dat vuige gospel hè.![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 schreef Willekeurige user het volgende:
Dus wél popmuziek?
Goed topic! Mêêêên...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 schreef Topicstarter het volgende:
Ik ruk mij stiekem af terwijl ik Shakira op de achtergrond op heb staan....
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd waar meneer Robin zoal in zijn playlist heeft staan. Rihanna al in de shuffle gezet?
Nopequote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:24 schreef Robin.Van.Persie het volgende:
Maar vertel nou eens eerlijk jongens. Zijn jullie 40+ en ben je gewoon opgegroeid met die herrie of zijn jullie begin twintig, en vroeger op school ontzettend gepest zodat je thuis op je zolderkamertje elke middag en avond je troost ging zoeken in jankmuziek van slaven?
'Goede muziek' bestaat niet. Maar buitenbeentje dusquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:26 schreef starla het volgende:
[..]
Nope![]()
Ik ben 25 en kan gewoon goede muziek apprecieren.
Gastje, als je stil kan blijven zitten bij Ice Cream Man, leef je nietquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:26 schreef Robin.Van.Persie het volgende:
[..]
'Goede muziek' bestaat niet. Maar buitenbeentje dus.
Nee en nee, en ik luister meer naar de Britse blues(rock) die voornamelijk gemaakt werd en wordt door blanken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:24 schreef Robin.Van.Persie het volgende:
Maar vertel nou eens eerlijk jongens. Zijn jullie 40+ en ben je gewoon opgegroeid met die herrie of zijn jullie begin twintig, en vroeger op school ontzettend gepest zodat je thuis op je zolderkamertje elke middag en avond je troost ging zoeken in jankmuziek van slaven?
Hou jij je ff lekker bij voetbal.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:55 schreef Robin.Van.Persie het volgende:
Geen melodie, alleen maar 'hoe laat ik een zeikerig akkoord zo lang mogelijk doorjengelen en schreeuw ik erbij alsof ik aambeien heb'.
Ik ben 18 en speel nu zo'n 5 jaar gitaar en ben nooit gepest.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:24 schreef Robin.Van.Persie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |