Je weet dat als een moedervlek verandert dat je naar de dokter moet he?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:12 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb helemaal geen sproetjensAlleen suffe moedervlekken die af en toe verplaatsen zonder het eerst ff aan te kondigen
Ik was het wel, maar om twaalf uur nog niet helemaal. Gister 2 filmps gekeken bij een vriend. Wat flessen wijn erbij en wat pils erbij en de avond was weer gezellig.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:38 schreef PoeK het volgende:
niemand lam vanavond?
Hij verandert niet, hij verdwijnt gewoon of ik schaaf hem per ongeluk afquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je weet dat als een moedervlek verandert dat je naar de dokter moet he?
Wel degelijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:38 schreef PoeK het volgende:
niemand lam vanavond?
Ik ging 'even op een terrasje zitten'. Om 19:00 maar even naar huis om iets te eten, nog wat biertjes gedronken en toen weer de kroeg in. Goede avond.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Collegea!
Zo mag ik het graag horen!
En dan schreeuw je niet effe: POEK!!!!11!11``onequote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik was het wel, maar om twaalf uur nog niet helemaal. Gister 2 filmps gekeken bij een vriend. Wat flessen wijn erbij en wat pils erbij en de avond was weer gezellig.
Woonde jij niet bij de hoeren in Utrecht? Daar ben ik laatst bij langs gefietst!
Nog wel naar huis om te eten, dat sla ik dan meestal over en doe ik wel ergens in de stad!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ging 'even op een terrasje zitten'. Om 19:00 maar even naar huis om iets te eten, nog wat biertjes gedronken en toen weer de kroeg in. Goede avond.
Thuis eten was makkelijker en goedkoper.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nog wel naar huis om te eten, dat sla ik dan meestal over en doe ik wel ergens in de stad!
Ik Unknown Pleasures van Joy Division, maar ik denk dat ik zo even Jesu opzet, toffe muziek.quote:Ik heb Hail and Kill van Manowar even aangezet
Nee sorry, ik bedacht me dat je hier altijd zat te zeiken over geluidsoverlast! Daarnaast word ik liever niet herkend wanneer ik naar de hoeren ga!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:25 schreef PoeK het volgende:
[..]
En dan schreeuw je niet effe: POEK!!!!11!11``one?
Goed punt.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nee sorry, ik bedacht me dat je hier altijd zat te zeiken over geluidsoverlast! Daarnaast word ik liever niet herkend wanneer ik naar de hoeren ga!
Joy Divisionquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik Unknown Pleasures van Joy Division, maar ik denk dat ik zo even Jesu opzet, toffe muziek.
Waarom moet je als je bij je ouders bent altijd vroeger eten dan je zelf voor ogen hebt!quote:Rip their flesh
Burn their hearts
Stab them in the eyes
Rape their women as they cry
Kill their servants
Burn their homes
Till there's no blood left to spill
Hail and Kill
Houniet, weet jij een relatief gemakkelijke manier om je keyboard schoon te maken van laptop?quote:
maar ik zie echt een soort aangekoekte rommel onder de spatiebalk hangen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |