quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:39 schreef qonmann het volgende:
Wie schreef het boek: De avonden ?
moet kunnen af en toequote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:43 schreef starla het volgende:
[..]
![]()
Zelfde als vragen:
Wie is nu de president van de USA?
errug simpel
knap, nog in de goede volgorde ookquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:50 schreef qonmann het volgende:
geen ladies of heren
beatles stones abba queen en ...bee gees ?
wie zijn de beste zangeressen ? ook zo ver terug ?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:55 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dit zijn trouwens sowieso de 5 meeste genoteerden. De hoogstgenoteerde solo-artiest is Elvis op 6.
da's dusty springfield op een verdienstelijke gedeelde 38e plaatsquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:56 schreef qonmann het volgende:
[..]
wie zijn de beste zangeressen ? ook zo ver terug ?
Thx .. I close my eyes and count to 38quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:58 schreef Homdeck het volgende:
[..]
da's dusty springfield op een verdienstelijke gedeelde 38e plaats
Nee, bekende werkenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:59 schreef Homdeck het volgende:
bertold brecht?
oeh die heb ik nog voor mijn lijst gelezen, maar ik weet er geen naam meer bij.....quote:
Ik ook vandaar dat ik'm ken, ik heb zeer veel punten in dit topic te danken aan middelbare school kennis die isw blijven hangenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:06 schreef Homdeck het volgende:
[..]
oeh die heb ik nog voor mijn lijst gelezen, maar ik weet er geen naam meer bij.....
tong80+1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |