royal wat? Is dat de laatste internethype ofzo?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:04 schreef Bleekmiddel het volgende:
royal
Wat dacht je dan van die mobiele wallpaper... je krijgt dan dat meisje op je mobiel, springend in het gras en kusjes gevend op je schermquote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:08 schreef LasTeR het volgende:
En al die sukkels die die hyve toevoegen denken alleen van: "Kijk mij! Ik ben maatschappelijk betrokken!"
Ben ik even blij dat mijn mobiel vochtvrij isquote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van die mobiele wallpaper... je krijgt dan dat meisje op je mobiel, springend in het gras en kusjes gevend op je scherm.
Hoe oud en wat heeft ze aan?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van die mobiele wallpaper... je krijgt dan dat meisje op je mobiel, springend in het gras en kusjes gevend op je scherm.
Ik zou er onderhand best wel iets tegen willen beginnen, maar hoe is dit aan te pakken?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:29 schreef MouzurX het volgende:
Reclames voor je mobiel zouden gewoon verboden moeten worden... Wie dat voorstel indient en er doorkrijgt krijgt is een held
Handtekeningen verzamelen en die indienen zodat het een vergaderpunt wordt in de 2de kamer ofzo?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:31 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik zou er onderhand best wel iets tegen willen beginnen, maar hoe is dit aan te pakken?
Zullen we eraan beginnen?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Handtekeningen verzamelen en die indienen zodat het een vergaderpunt wordt in de 2de kamer ofzo?
Als je even opgelet had tijdens die reclame, had je gezien dat je dan geld stort voor een goed doel.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:02 schreef Burdie het volgende:
Sjongejongejonge, het moet ook niet gekker worden.
"NU, EEN AIDSWEESJE OP JE MOBIEL, SMS AIDS NAAR 3669"
Cool, een aidsweesje op je mobiel..
De idee zal erachter zal wel goed zijn ofzo, maar een aidsweesje OP JE MOBIEL![]()
![]()
.
Zo'n zingende krokodil, het trieste kuiken of de motorkikker... prima. Maar dit vind ik écht niet kunnen.
Of ben ik nou zo ouderwets?.
Pff... waar gaat die andere 51 cent heen dan?quote:Of sms AIDS naar 3669 en steun aidsweesjes in Afrika (eenmalig ¤1,50). 99ct gaat naar scholing en voorlichtingsprojecten van Terre des Hommes voor aidsweesjes. Je krijgt een mooie wallpaper met Mercy terug.
Kusjes? Straks krijg je zelf nog aids..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kusjes? Straks krijg je zelf nog aids..
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
royal wat? Is dat de laatste internethype ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |