Misschien in jouw belevingswereld, maar ik heb wat topics laatst van je zitten nalezen en als ik heel eerlijk ben kenmerkt elk topic zich in onsamenhangende zinnen waar ik echt geen wijs uit kan worden. En ook het doel (wat jij waarschijnlijk zelf wel begrijpt) ervan gaat vaak langs me heen. Maar ik wens je wel sterkte met de verdere gang van zaken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:05 schreef tinoz het volgende:
ik kan nog even doorgaan maar ik denk dat ik wel duidelijk ben in wat ik bedoel ....
ik heb het weekend vrij en moet nog leren beter te schrijvenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:20 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Misschien in jouw belevingswereld, maar ik heb wat topics laatst van je zitten nalezen en als ik heel eerlijk ben kenmerkt elk topic zich in onsamenhangende zinnen waar ik echt geen wijs uit kan worden. En ook het doel (wat jij waarschijnlijk zelf wel begrijpt) ervan gaat vaak langs me heen. Maar ik wens je wel sterkte met de verdere gang van zaken.![]()
Heb je nu een weekend vrij, of zit je helemaal niet meer in een inrichting (weet niet of dit de juiste term is)?
Je hoort gewoon bij het kutvolkje hoor...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:05 schreef tinoz het volgende:
we zijn helemaal geen pleps
quote:wij zijn goed in ons eigen systeem en allen onmisbaar , geen zandkorrels in de wind maar krachtige schakels die het leven zo mooi maken zoals het is
Je bent zes jaar oud?quote:ennuh , ik kan zo laat gaan slapen als ik zelf wil
ik ben 27 en moet iedere doordeweekse dag rond 24 00 op mijn bed liggen, dat heeft zo zijn redenenquote:Je bent zes jaar oud?
Dat moet van je begeleider?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:24 schreef tinoz het volgende:
[..]
ik ben 27 en moet iedere doordeweekse dag rond 24 00 op mijn bed liggen, dat heeft zo zijn redenen
zo ver ik weet is dat niet de exacte uitleg van het woord plep, wil je nou nog een discussie of vat je me bijvoorbaad niet ?quote:Je hoort gewoon bij het kutvolkje hoor...
Hoe kun jij nou iets weten? www.tinoz.comquote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:26 schreef tinoz het volgende:
[..]
zo ver ik weet is dat niet de exacte uitleg van het woord plep, wil je nou nog een discussie of vat je me bijvoorbaad niet ?
Mijn begeleider doet enkel wat haar opgedragen is en heeft zelf ook wel zeggenschap maar meestal zijn ze het wel eens met hun meerdere , behandelaren beslissen over de uren dat mensen moeten slapen en waar ik slaap is een regelement dat je verplicht om rond middenacht de rook kamer te verlaten en je bed op te gaan zoeken zodat je de volgende morgen om 9 00 weer present kan zijnquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:29 schreef tinoz het volgende:
[..]
Mijn begeleider doet enkel wat haar opgedragen is en heeft zelf ook wel zeggenschap maar meestal zijn ze het wel eens met hun meerdere , behandelaren beslissen over de uren dat mensen moeten slapen en waar ik slaap is een regelement dat je verplicht om rond middenacht de rook kamer te verlaten en je bed op te gaan zoeken zodat je de volgende morgen om 9 00 weer present kan zijn
Omdat mensen egoïstisch aangelegd zijn, waardoor ze keuzes maken die voor zichzelf voordeel opleveren, maar wat voor een ander nadelig kan zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:05 schreef tinoz het volgende:
waarom kiezen zoveel mensen nou met hun eigen macht te doen wat niet goed is ?![]()
je hoeft niet te reageren he. Stop met je gebagger. Tis leuk geweest.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:30 schreef MoChe het volgende:
[..]!
Ga dan eens iets aan doen dat je beter wordt ipv 'zielige' topics te openen op een internetforum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |