quote:
quote:
Ah, die heb ik ongeveer drie keer gebruikt in mijn fok-carrière.quote:
Is dit afkomstig van zijn computerprogramma?quote:
Da's ook toevallig.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, die heb ik ongeveer drie keer gebruikt in mijn fok-carrière.
Ik kan 'em GVD niet eens vinden tussen de smileys.
Yep.quote:
Enge stalkers zijn mijn trademark.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:16 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Da's ook toevallig.![]()
Dat kleineschwester nou precies die drie posts heeft gelezen![]()
![]()
![]()
* *meldtquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:51 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Ik flirt niet met onder de 30 en of gebonden![]()
![]()
Ik wil daar opzich wel over doorgaan maar dan moet ik even op mijn andere account inloggenquote:
Feel free to do so.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:21 schreef KutVocht. het volgende:
Ik wil daar opzich wel over doorgaan maar dan moet ik even op mijn andere account inloggen
Zit remlof al te F5'en?quote:
quote:
Elke morgen zoek ik op APKquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:16 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Da's ook toevallig.![]()
Dat kleineschwester nou precies die drie posts heeft gelezen![]()
![]()
![]()
Kom maar op!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:40 schreef kleineschwester het volgende:
Maar ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh btw. Ik heb nOOb vragen![]()
Kan dat hier ?
( binnen 20 minuten ?)
quote:
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:40 schreef kleineschwester het volgende:
Maar ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh btw. Ik heb nOOb vragen![]()
Kan dat hier ?
( binnen 20 minuten ?)
Anders wacht ik op de bel, draai m'n stoofvlees om, zet wat kaarsen neer (quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:51 schreef KutVocht. het volgende:
En nu moet er binnen 20 minuten antwoord komen want anders?
Pics or gtfoquote:
Luister goed jonge man, me is kaalquote:
Ik neem aan dat je een LCD tv bedoelt....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:50 schreef kleineschwester het volgende:
1. Als ik een Flatscreen TV koop, zijn m'n avi's dan slechter dan nu op m'n oude TV ?
Easy, ik kijk al mijn torrents op mijn Sony Bravio oid.quote:2. Hoe werkt een 2e monitor ? ( is dat simpel)
Jezelf ophangen, zonder RTL4 is het leven waardeloos.quote:3. M'n RTL 4 is al jaren kut, wat moet ik doen ?
Nee, dat moet je by willpower only proberen.quote:4. Bestaat er een plugje/ kabeltje dat ik via m'n PC op TV kan kijken ?
Ja, als je jezelf niet opgehangen hebt.quote:5. Stel ik heb een 2e monitor, kan ik dan daar de tennis streams volgen en op het andere scherm chatten
Pics or gtfoquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:59 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Luister goed jonge man, me is kaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |