Ik vond "tussen mijn zwoele lippen"net ff te gek.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
zak eens lekker die harde staaf van je in mijn handen nemen ?
Ha Pimmie.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:35 schreef APK het volgende:
Ik weet welke drie songs de Eurovision gaan winnen!
Ja, en de enige vriendjes die je hebt zijn een overgeyl adhd konijn en een autistisch stinkdierquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Offff als je moeder door een schot hagel in dr mik omkomt. Dan ben je als klein hertje ook niet blij
Zullen we samen gaan beslissen en naar de clips kijken?quote:
Bloempjequote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, en de enige vriendjes die je hebt zijn een overgeyl adhd konijn en een autistisch stinkdier
stem-op-je-favorietquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Okay, nog een beetje gaytalk en dan ga ik naar bed.
Jaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan beslissen en naar de clips kijken?
.....puke....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Zullen we "saampjes" gaan beslissen en naar de clips kijken?
Zit er ergens iets in het drinkwater wat ik natuurlijk weer niet weet.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, en de enige vriendjes die je hebt zijn een overgeyl adhd konijn en een autistisch stinkdier
Gatver witte harige billen.quote:
Wel op Kate Beckinsale trouwensquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet op zijn naam komen
Uil?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet op zijn naam komen
Zo scherp had ik ze nog niet bekekenquote:
Mijn tuigje ligt nog bij Greet.quote:
Niet mijn probleemquote:
Ik lette vooral op dat wit. Ik zie daar in gedachten ook rooie puntjes bij. Dan is voor mij de link naar harig ook gauw gelegd.quote:
"Meneer Uil" zou mijn gok zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar lijkt me aardig voor de hand liggend
Next !quote:
Zoek wel mooie billen voor jequote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik lette vooral op dat wit. Ik zie daar in gedachten ook rooie puntjes bij. Dan is voor mij de link naar harig ook gauw gelegd.
Heeft d'r iemand een teiltje!
Nee hoeft niet. Ik kijk zo voor het naar bed gaan nog wel even in de spiegel.quote:
Die wreef toch onder zijn neusquote:
Truste Ianquote:
Mooi!! je wil niet weten wat je ziet als je op billen googledquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee hoeft niet. Ik kijk zo voor het naar bed gaan nog wel even in de spiegel.
WTF En ik keek ernaar als kindquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Behalve als ie briljant was......dan ging ie recht omhoog..
Uhh .... euhtanesie ofzoquote:
Truste Coos, rustig aan ...quote:
Holland, 20 pointsquote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tijd voor een afsluiter denk ?![]()
Votes please...
Ik heb genoten met hart en zielquote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tijd voor een afsluiter denk ?![]()
Votes please...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |