Iedereen moslim. Wat valt er dan nog om als man om voor te vechten.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:00 schreef Multiculti2008 het volgende:
ik denk dus dat het voor een groot deel een sociaal fenomeen is, homo's en pedo's, homo's bijv omdat het christendom zegt dat mannen liefde voor elkaar moeten hebben, dat is toch gewoon ongelooflijk duf, ik bedoel dingen kun je letterlijk nemen, of moet je nu excuusjes gaan verzinnen voor de meest basis eigenschap van het christendom. Naja dat is een belangrijke reden, verder is het gewoon wat verward, en dat soort dingen.
Wat betreft pedo's, het christendom is redelijk effectief in het voorkomen dat een jongen een sterke man wordt. De Islam stimuleert dit juist, en focust dit op de belangrijke punten, dus dat je schoon en netjes bent, en probeert niet weg te kruipen in een moeilijke situatie maar sterk blijft staan en je als een man gedraagt, daar weet silvergator veel van als agent, van mentaliteit.
dus de percentages moeten verschillen in andere culturen.
Als iedereen hetzelfde zou zijn qua geloof betekend dus ook dat iedereen hetzelfde gedraagt. cencuur hoeft dan ook niet meer omdat iedereen gewoon hetzelfde moet doen. Maar er zijn altijd rotte appels in de samenleving. Schijn heiligen noemen we dat. Er zullen altijd mannen zijn die toch wel even met de buurman gaan spelen terwijl ze toch naar de moskee gaan. Mannen met lange jassen die even de eendjes gaan voeren bij het kinderboerderijtje.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:05 schreef Multiculti2008 het volgende:
wat bedoel je van als iedereen moslim is is alles verloren ? haha naja volgens mij juist niet, dan zijn we pas een sterke samenleving die niet met zich laat focken. Pas dan werkt het machientje lekker, omdat islam dus het beste uit mensen haalt. Maja dat is een ommeslag in denken die een tijdje duurt, en we hebben de tijd, ik wil ook niet zeggen dat ik de waarheid in pacht heb, maar ik heb er best een boel ervaring mee.
Eigenlijk wil ik nu een heleboel plaatjes posten met alle vreselijke dingen die in de naam van de Islam gedaan zijn maar ik ben er te lui voor. Ik stel voor dat je zelf eens gaat googelen met een of meer van de zoekwoorden Islam, eerwraak, vrouwenbesnijdenis, terrorisme, steniging, en als je je avontuurlijk voelt zou ik ook onthoofding eens proberen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:05 schreef Multiculti2008 het volgende:
Pas dan werkt het machientje lekker, omdat islam dus het beste uit mensen haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |