Ik heb als niet gelovige echt geen enkel probleem met het vinden van een meid en het versieren daarvan hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:41 schreef Multiculti2008 het volgende:
haha metalflake
uh ok silvergator ff kijke
nr 4 ja is toch zo, in m'n regels vertel ik dat je psychologisch en kwa mentaliteit een voordeel hebt als moslim over een christen, in allerlei zaken. Simpelste voorbeeld zou zijn een knokpartijtje, maar een alledaagser voorbeeld is bijv in het veroveren van een meid of goed zijn in je werk.
Een miljard mongooltjes? Beetje veel lijkt me...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:44 schreef Multiculti2008 het volgende:
Enne flashwin, er zijn meer dan een miljard mensen die zo denken, verbaasd dat ik zo denk?
over drogredenen gesprokenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:44 schreef Multiculti2008 het volgende:
er zijn meer dan een miljard mensen die zo denken, verbaasd dat ik zo denk?
Begint hij ook nog eensquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:47 schreef Silvergator het volgende:
20 Er is een lager percentage homo's in een Islamitische maatschappij, en een lager percentage pedofielen. De mentale gezondheid in het algemeen is veel beter.
Resultaten 1 - 10 van circa 139.000 voor islam pedofiel (0,16 seconden)
Nuff said?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:48 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Begint hij ook nog eensgodverdomme hey..wat een klapjosti's bestaan er toch
Idd, dan is het eigenlijk nog wel triester dat zoiets politieagent (of zoiets) kan worden. Als het waar is tenminste... maarja, dan zit ie ws toch in Rotjeknor, de meest criminele stad van NL, en ik gelukkig nietquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:48 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Begint hij ook nog eensgodverdomme hey..wat een klapjosti's bestaan er toch
Maar dat besnijden kan je ook zonder geloof doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:53 schreef Multiculti2008 het volgende:
peter ik ben zelf ook niet gelovig he, ik ben ook geen moslim, want dan moet je gelovig zijn. het gedrag wat bij islam hoort is dus wat ik goed vind, wat dus een goed gedrag hoort te zijn. en ik denk dat er dus voordelen aan de besnijdenis zitten.
naja goed gedrag, gewoon vnl een handige mentaliteit, die niet zo losbandig en open-ended is als de christelijke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |