hallo ik heb net een site gemaakt, tenminste daar ben ik de afgelopen maanden mee bezig geweest, maar heb de afgelopen week m'n theorieen in woorden omgezet en erop gezet. Ze gaan over m'n ervaring in de christelijk-islamitische maatschappij, en de diepe oorzaken van alles, en wat jij eraan kan doen, voor jezelf.
Dus een Hollandse nuchtere kijk erop, en de lessen die je eruit kan leren, en de weg die volgens mij de beste weg voor ons is. Het thema van de site is een aantal regels om de samenleving te begrijpen, je kunt als je wilt mensen ernaar toesturen als je wilt dat ze de maatschappij begrijpen. Of je kunt de regels naar ze sturen, ik heb ze gezipt ook op de site staan, op de startpagina.
In ieder geval, m'n bedoeling is om bij te dragen aan islamisering, als je wil weten hoe ik zo gek kom, als Hollander, naja zo ben ik gaan denken na meer ervaring van toen ik dacht zoals de meeste Hollanders. Oftewel m'n bedoeling is bij te dragen aan persoonlijk geluk, tevredenheid, eigenlijk alles wat we willen, het probleem is dat we iets willen, en we denken dat het middel om er te komen het Christendom is, terwijl eigenlijk het middel Islam is. Dat maakt ons leven zoals we het zouden willen hebben.
-voormalige link naar homepage-
25 regels voor het begrijpen van de Christelijk-Islamitische samenleving