Filmpje gezien, behalve "Houd je schmoel" kon ik weinig verstaan. Iemand die mij kan vertellen wat er gezegd wordt?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vond dit zo'n opvallend moment gisteravond. B en A terug na een SL omdat er wrs een opname opnieuw moest, hoe sneu. Ik krijg het idee dat B en A denken dat ze nog off stream zijn. Zet je volume iets harder. Geweldige relaasie hebben die 2 toch.![]()
http://www.clipser.com/watch_video/209178
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:51 schreef akveor het volgende:
Het zal geen promotiefilmpje zijn geweest. Dus ongetwijfeld iets voor de uitzending. Volgende week maar eens in de gaten houden.
Ik snap werkelijk niet dat de Febo niet meer voor Huub en Claire gaat. Dta er vraagtekens bij het huwelijk gezet worden okay.... maar die relatie is een stuk eerlijker. Het is eigenlijk gewoon schandalig dat een Claire niet voor d'r eigen kans ag gaan. Maar wie weet probeert Amanda of Brian de ander te dumpen.Even gezocht op VV, Brian had tijdens de ontslagronde zijn pipopak aan, die dag moet het dus zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
24 april : Ontslagrondedag.
Ik blijf hopen op een kentering ten gunste van Huub en Claire of ben ik nu naief?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Met mn geluid vol open hoor ik ook niet meer dan dat, sorry.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:03 schreef agter het volgende:
[..]
Filmpje gezien, behalve "Houd je schmoel" kon ik weinig verstaan. Iemand die mij kan vertellen wat er gezegd wordt?
Nee, ik denk niet dat Brian zit te wachten op een bezoekje aan Jensen. Dan wordt hij, hoe dan ook, geconfronteerd met dingen die hij in de villa heeft gedaan, en dan niet de positieve. En als er iets is waar onze grote wereldverbeteraar niet tegenkan is het tegen confrontatie.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Middag Kaleddis.
Hoe vaak is zijn de bewoners bij Jensen geweest. Brian 1 keer?
Ik denk dat ie niet wil omdat ie bang is voor een eventuele confrontatie. Het zou toch erg sterk zijn wannneer Jensen niet terug zoukomen op die douchescene. Zoals voor alles loopt ie daar ook voor weg. En Jensen zal een Amanda zeker niet kunnen overschreeuwen.
Ik heb geen idee. Maar heb het idee dat Huub de schade die hem is aangedaan door de reguliere hem veel stemmen heeft gekost. Het zal er wel op neerkomen dat Claire Huub met dumpen. De laatste week dus zonder Claire maar wel B en A samen. Moet ook haast wel. 1 week alleen in de kooi zullen ze beide met moeite overleven. 1 ding is zeker... de Febo is veel te ver gegaan met manipuleren. Alles wat er fout is gegaan wordt in de schoenen van Huub geschoven. Dat heb ik geisteren goed gemerkt in de Jensenshow.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Even gezocht op VV, Brian had tijdens de ontslagronde zijn pipopak aan, die dag moet het dus zijn.
Ik blijf hopen op een kentering ten gunste van Huub en Claire of ben ik nu naief?
Ze dragen geen zenders. Wat Amanda in het begin zegt versta ik ook niet. Wel hoor ik Brian iets zeggen over "met het vingertje wijzen en Amanda zegt iets in de trant van; gooi maar weet iets kapot.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:06 schreef Marrije het volgende:
Met mn geluid vol open hoor ik ook niet meer dan dat, sorry.
Dat bedacht ik me ook, vooral omdat Jaap alsnog meemocht. Dan zullen B&A wel samen naar Jensen mogen, het liefst vlak voor de finalequote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat Brian zit te wachten op een bezoekje aan Jensen. Dan wordt hij, hoe dan ook, geconfronteerd met dingen die hij in de villa heeft gedaan, en dan niet de positieve. En als er iets is waar onze grote wereldverbeteraar niet tegenkan is het tegen confrontatie.
Lijkt me daarom juist zo mooi om te zien. Een Brian die helemaal para wordt op het podium bij Jensen.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar heb het idee dat Huub de schade die hem is aangedaan door de reguliere hem veel stemmen heeft gekost. Het zal er wel op neerkomen dat Claire Huub met dumpen. De laatste week dus zonder Claire maar wel B en A samen. Moet ook haast wel. 1 week alleen in de kooi zullen ze beide met moeite overleven. 1 ding is zeker... de Febo is veel te ver gegaan met manipuleren. Alles wat er fout is gegaan wordt in de schoenen van Huub geschoven. Dat heb ik geisteren goed gemerkt in de Jensenshow.
Het niveau van de febo is op het B en A niveau.... erg laag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
Heb de hoop al opgegeven.Het programma is bijna afgelopen en nog steeds hebben die twee vakantiegangers het makkelijk.Huub heeft veel van zijn eigen laten zien en dus steeds een hoop op het spel gezet.Erger me kapot aan al die idioten die met droge ogen beweren dat Brian veel meer zelfbeheersing heeft,ja vind je het gek als hij uit de wind word gehouden.Van een beetje ketchup flipt hij al,terwijl Huub dubbel had gelegen als ze dat bij hem hadden gedaan.Zat net het topic over Huub te lezen of hij in staat is iemand aan het mes te rijgen,nou kots echt van die reacties daar.Van een iemand in het bijzonder daar,heeft een grote bek over het taalgebruik van Huub maar schrijft zelf de meest erge dingen terwijl die geen eens in een spel zit.Heb een hekel aan Brian maar hem iets ergs toewensen zal je mij niet zien schrijven.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Even gezocht op VV, Brian had tijdens de ontslagronde zijn pipopak aan, die dag moet het dus zijn.
Ik blijf hopen op een kentering ten gunste van Huub en Claire of ben ik nu naief?
Thanks!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze dragen geen zenders. Wat Amanda in het begin zegt versta ik ook niet. Wel hoor ik Brian iets zeggen over "met het vingertje wijzen en Amanda zegt iets in de trant van; gooi maar weet iets kapot.
Helemaal me eens en ik vind dat Flens hier de schuld volledig van mag dragen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:10 schreef akveor het volgende:
Ik heb geen idee. Maar heb het idee dat Huub de schade die hem is aangedaan door de reguliere hem veel stemmen heeft gekost. Het zal er wel op neerkomen dat Claire Huub met dumpen. De laatste week dus zonder Claire maar wel B en A samen. Moet ook haast wel. 1 week alleen in de kooi zullen ze beide met moeite overleven. 1 ding is zeker... de Febo is veel te ver gegaan met manipuleren. Alles wat er fout is gegaan wordt in de schoenen van Huub geschoven. Dat heb ik geisteren goed gemerkt in de Jensenshow.
Het niveau van de febo is op het B en A niveau.... erg laag.
Amanda: "Ga je met vuur spelen?" (dan iets wat ik niet versta). Probeer eens te luisteren, jeetje hé."quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:03 schreef agter het volgende:
[..]
Filmpje gezien, behalve "Houd je schmoel" kon ik weinig verstaan. Iemand die mij kan vertellen wat er gezegd wordt?
Dat is bij de ontslagronde en die moet nog komen op tv.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:20 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Amanda: "Ga je met vuur spelen?" (dan iets wat ik niet versta). Probeer eens te luisteren, jeetje hé."
Brian: "Kijk, ga je weer met het vingertje wijzen. Houd je schmoel! Houd je schmoel."
Amanda: "Maak je niet zo fokking druk! Ga iets kapot slaan, voor mijn part"
Brian: "Houd je schmoel. Houd je schmoel!"
Amanda loopt weg. Brian vouwt z'n pipopak op.
Hier trouwens het complete filmpje - mét wat er vóór de SL gebeurde.
Brian wacht in de chill, Amanda komt binnen. Brian zegt: "Ik wacht even op het signaal dat we naar boven kunnen."
http://www.clipser.com/watch_video/210233
Blijkbaar moet er een scene over. Die met het slagroom op het aanrecht? Het is te hopen van niet... Maar even opletten deze week in de uitzending wanneer Brian z'n pipopak aan heeft en Amanda het korte zwarte jurkje.
Is er ook een filmpje van op Youtube? Ik heb weer eens problemen om op clipser tekomenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:20 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Amanda: "Ga je met vuur spelen?" (dan iets wat ik niet versta). Probeer eens te luisteren, jeetje hé."
Brian: "Kijk, ga je weer met het vingertje wijzen. Houd je schmoel! Houd je schmoel."
Amanda: "Maak je niet zo fokking druk! Ga iets kapot slaan, voor mijn part"
Brian: "Houd je schmoel. Houd je schmoel!"
Amanda loopt weg. Brian vouwt z'n pipopak op.
Hier trouwens het complete filmpje - mét wat er vóór de SL gebeurde.
Brian wacht in de chill, Amanda komt binnen. Brian zegt: "Ik wacht even op het signaal dat we naar boven kunnen."
http://www.clipser.com/watch_video/210233
Blijkbaar moet er een scene over. Die met het slagroom op het aanrecht? Het is te hopen van niet... Maar even opletten deze week in de uitzending wanneer Brian z'n pipopak aan heeft en Amanda het korte zwarte jurkje.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik blijf hopen op een kentering ten gunste van Huub en Claire of ben ik nu naief?Zou heel goed kunnen. Want toen had Amanda ook dat jurkje aan én een opvallende glimmende ketting. Dus wellicht moesten hun motivaties opnieuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar waarom zijn ze zo verhit na een overnieuw gespeelde scene,zou bijna denken een opmerking van achter de schermenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is bij de ontslagronde en die moet nog komen op tv.
Een keer eerder met een stemming.Die deden ze de volgende dag weer en moest iedereen dezelfde kleren weer aan.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:27 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar waarom zijn ze zo verhit na een overnieuw gespeelde scene,zou bijna denken een opmerking van achter de schermen
zijn er beelden (foto's/filmpjes van die ontslag ronden?) is het wel eens eerder gebeurd dat er scenes overgespeeld moesten worden?
Ik heb alleen deze.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:27 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar waarom zijn ze zo verhit na een overnieuw gespeelde scene,zou bijna denken een opmerking van achter de schermen
zijn er beelden (foto's/filmpjes van die ontslag ronden?) is het wel eens eerder gebeurd dat er scenes overgespeeld moesten worden?
Brian was daarvoor, in de tuin bij de open haard, al chagrijnig. Amanda probeerde het toen nog weg te wimpelen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:27 schreef Coraatje het volgende:
[..]
het lijkt wel of amanda nu een andere ketting om heeft (kleiner/smaller)quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze.
Ik had hem gisteren ook al gepost.
Dat is waar die del maar blijft doortetteren, terwijl rat ook iets probeert te zeggen.
[ afbeelding ]
Ontslagronde 24 april.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:27 schreef Coraatje het volgende:
[..]
het is toch vreselijk als je zo een wijf als vriendin hebt zeg, die maar door tetterd en niks wilt horen of zien laat staan aannemen whahahah wees maar blij met je vrouwtje brajennnnnnnnquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze.
Ik had hem gisteren ook al gepost.
Dat is waar die del maar blijft doortetteren, terwijl rat ook iets probeert te zeggen.
[ afbeelding ]
Zag ik ook. Maar ze kan tijdens de SL de juiste ketting omgedaan hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:34 schreef Coraatje het volgende:
[..]
het lijkt wel of amanda nu een andere ketting om heeft (kleiner/smaller)
Dat is een cap van de ontslagrondequote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:34 schreef Coraatje het volgende:
[..]
achter zou wel niet goed hebben knippen en plakken om hun 2 zo mooi weg te zetten ,dus ff overnieuw doen zo iets zal het wel zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:34 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee als je de twee beelden vergelijkt de een met de ontslagronde en de ander dat ze wachten op het seintje daarbij lijkt amanda der ketting (kleiner/smaller)quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is een cap van de ontslagronde
Hier is het topic er van
[COS # 3609] Waar we wachten op de FAKE ontslagronde.
Ach de regie denkt toch dat we gek zijn ,dus dat die ketting niet opvaltquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:42 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee als je de twee beelden vergelijkt de een met de ontslagronde en de ander dat ze wachten op het seintje daarbij lijkt amanda der ketting (kleiner/smaller)
Nope. De laatste aflevering ging over het huwelijk. De ontslagronde was daarna.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:44 schreef mazaru het volgende:
Maar die ontslagronde is toch ook allang op tv geweest?
dat was mijn niet opgevallen ,maar klopt helemaalquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:43 schreef Spaarne het volgende:
Amanda heeft in het SL filmpje trouwens ook andere schoenen aan dan tijdens de ontslagronde. Ze draagt tijdens de ontslagronde zwart/witte schoenen en in het SL filmpje geheel zwarte. Nou ja, we zien het wel.
Het was de ontslagronde voor Claire. Misschien zijn ze een scriptje in ekaar aan het draaien om haar netjes te kunnen lozen?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian was daarvoor, in de tuin bij de open haard, al chagrijnig. Amanda probeerde het toen nog weg te wimpelen.
Ik snap ook totaal niet waarom er iets van die ontslagronde over zou moeten. Ik luisterde goed want ik was met een update bezig, en er was helemaal niets dat raar of onverstaanbaar was.
wat ik zou kunnen bedenken is dat tijdens de stemming of het huub of claire word,en je brian aan het woord hoord er dus geen beeld is van brian je ziet op dat moment alleen claire en huub in beeld ,en volgens mij maar heb het niet helemaal afgekeken ook idem bij amandaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Het was de ontslagronde voor Claire. Misschien zijn ze een scriptje in ekaar aan het draaien om haar netjes te kunnen lozen?
Preciesquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach de regie denkt toch dat we gek zijn ,dus dat die ketting niet opvalt
Die van Claire? Denk het niet hoor. Hij was de dag na het huwelijk, en de uitzending van gisteren bevatte het huwelijk en die daarna gaat over de gepleegde terror.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:44 schreef mazaru het volgende:
Maar die ontslagronde is toch ook allang op tv geweest?
Ahhquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:44 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Nope. De laatste aflevering ging over het huwelijk. De ontslagronde was daarna.
Ongelooflijk eigenlijk dat ze nu dus 10 dagen achterlopen met die reguliere. Dat allemaal door die bruiloft. En als je dan ziet hoe Huub en Claire neergezet worden dan vind ik dat het best een stuk positiever mag zijn. Op TV laten ze bijna zien dat er helemaal geen liefde is. Dat het echt allemaal nep is van Huub. Beetje smerig. Wel de TV uitzendingen meer dan vullen door die bruiloft maar credits: None.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:44 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Nope. De laatste aflevering ging over het huwelijk. De ontslagronde was daarna.
Ze hebben meer camera's (dus beelden) dan de streams alleen. Ik kan mij voorstellen dat Brian z'n zegje over moest doen, omdat Amanda er de hele tijd doorheen zat te tetteren. En tja, dan komt Amanda zo lullig over.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:47 schreef Coraatje het volgende:
[..]
wat ik zou kunnen bedenken is dat tijdens de stemming of het huub of claire word,en je brian aan het woord hoord er dus geen beeld is van brian je ziet op dat moment alleen claire en huub in beeld ,en volgens mij maar heb het niet helemaal afgekeken ook idem bij amanda
Dat is iets waar ik ook absoluut niet tegen kan, vind het zo onrechtvaardigquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Ongelooflijk eigenlijk dat ze nu dus 10 dagen achterlopen met die reguliere. Dat allemaal door die bruiloft. En als je dan ziet hoe Huub en Claire neergezet worden dan vind ik dat het best een stuk positiever mag zijn. Op TV laten ze bijna zien dat er helemaal geen liefde is. Dat het echt allemaal nep is van Huub. Beetje smerig. Wel de TV uitzendingen meer dan vullen door die bruiloft maar credits: None.
Waarschijnlijk is hij nu vóór de armoedequote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:54 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Saint Brian heeft z'n witte 'ik ben tegen armoede' armband niet meer om.
Wats kebeurt?
Sinds hij weet dat hij 'miljonair' wordt zal die ideologie 'm wel snel zijn vergaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij nu vóór de armoede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |