abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 mei 2008 @ 02:24:51 #151
188345 Py
op zich
pi_58449501
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Wel lullig dat wie er ook de winnaar zal worden, het nooit de echte winnaar kan en zal zijn door teveel invloed van achter. Dus ik ben heel nieuwsgierig hoe ze die onvrede van de verliezers afkopen.
Het is voor niemand zoals ze het zich van te voren hadden voorgesteld. Zelfs voor de makers niet. Er zal met iedereen een deal gemaakt worden waarin de populariteit van diegene van invloed zal zijn op de revenues van hun deelname. Dus de mate van tevredenheid zal pas komen na de schnabbelperiode
pi_58449522
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:24 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

....... beleefd luisteren naar eindeloze verhalen, terwijl het je eigenlijk niet interesseert.
mijn conclusie is dat claire graag naar haar liefje luisterd
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_58449540
claire tegen huub die niet wilt slapen: wat ben je hyper zeg.
huub kijkt bedenkelijk om zich heen.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 02:37:03 #154
128220 Peter6000
pi_58449591
Huub: Zullen we dan maar lekker in bed gaan liggen schatje?
Claire: Ja, dan kunnen we daar verder praten.
pi_58449602
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_58449605
en huub gaat nog maar even pianospelen
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 02:40:18 #157
128220 Peter6000
pi_58449620
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:38 schreef Ziet het volgende:
en huub gaat nog maar even pianospelen
pi_58449627
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:37 schreef Peter6000 het volgende:
Huub: Zullen we dan maar lekker in bed gaan liggen schatje?
Claire: Ja, dan kunnen we daar verder praten.
kan ze al luisterend en genietend in slaap vallen
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_58449633
truste FOK
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 02:43:30 #160
128220 Peter6000
pi_58449643

Samen.
pi_58449788
Ik vond het best een gezellig gesprek en heb het helemaal tot het eind toe gehoord, ik vond het wel rustgevend, even geen geschreeuw, gebler, getetter, maar een normaal gesprek wat mensen voeren over van alles en nog wat, precies dat gene, wat we bij Brian en Amanda missen, want die praten echt nooit.
Ik heb ook het vermoeden, dat die elkaar niet echt kennen en elkaar ook niet echt willen kennen, die gaan echt alleen voor het spel, alles wat daar uitkomt is Huub, Huub, Huub en sex.
Maar ja, die hebben de ideale relaaasssieeeeee.
Want laten we nu eens eerlijk zijn, hebben Amanda en Brian ooit wel eens over de normale dingen die een mens bezig houden gehoord, buiten de sex om dan? ( ze praten niet over sex, maar doen het alleen ) Brian heeft ook in Amerika gewoond, maar hoor je hem daar ooit leuke verhalen over vertellen? Bij hun hoor ik echt alleen maar hoe goed ze wel niet zijn en wat ze als wannebee's wel niet allemaal gaan doen na de kooi, het lijkt er bij hun op, dat de hele mensheid op hun paaldans, rap, gezang, gitaarspel, weldoenerij zit te wachten.
Brian pocht eop dat hij Bonairiaan is, maar is gewoon in Breukelen geboren, van een Nederlandse vader en Curacaose moeder ( dacht ooit gehoord te hebben dat Netty van Curacao kwam ) en pas later naar de Antillen gegaan. Ooit heb ik op het talpa forum wel eens gezegd hij is het proto type van een Antilliaan, veel bombarie, zich meer voelen en zich achtergesteld voelen, zich altijd aangevallen voelen. Nederlands spreekt hij echt gebrekkig, zeker met de HBO opleiding die hij heeft.
Ik heb zelf in totaal 7 jaar op de Antillen gewoond en ken dus echt de Antilliaan wel en menige Antilliaan spreekt beter Nederlands dan hij en die hebben hun hele leven op de Antillen gewoond.
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 03:13:49 #162
128220 Peter6000
pi_58449883

Uitgeput van zijn urenlange monoloog met kleding aan op bed.
pi_58450156
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:59 schreef CHAOS_ het volgende:
Ik vond het best een gezellig gesprek en heb het helemaal tot het eind toe gehoord, ik vond het wel rustgevend, even geen geschreeuw, gebler, getetter, maar een normaal gesprek wat mensen voeren over van alles en nog wat, precies dat gene, wat we bij Brian en Amanda missen, want die praten echt nooit.
Los van de magere inhoud van de gesprekken, Brian en Amanda spreken wel, in tegenstelling tot Huub en Claire. Bij die laatste twee spreekt meestal alleen Huub namelijk.
quote:
Ik heb ook het vermoeden, dat die elkaar niet echt kennen en elkaar ook niet echt willen kennen, die gaan echt alleen voor het spel, alles wat daar uitkomt is Huub, Huub, Huub en sex.
Maar ja, die hebben de ideale relaaasssieeeeee.
En wat doet jou vermoeden dat Huub Claire en/of Claire Huub beter kent? Los van het feit dat het geen voorwaarde is dat je iemand voor een x deel zou moeten kennen om een relatie aan te kunnen gaan. De meeste mensen (twee op de drie stelletjes) doen er ongeveer 10-12 jaar over om de ander te leren kennen en stoppen dan de relatie accuut. B en A en H en C hebben dus nog even de tijd.
quote:
Bij hun hoor ik echt alleen maar hoe goed ze wel niet zijn en wat ze als wannebee's wel niet allemaal gaan doen na de kooi, het lijkt er bij hun op, dat de hele mensheid op hun paaldans, rap, gezang, gitaarspel, weldoenerij zit te wachten.
Ik hoorde vanavond ook een jochie met grootheidswaanzin spreken over voorkeurstemmen, politiek, verdiensten, etc.
quote:
Brian pocht eop dat hij Bonairiaan is, maar is gewoon in Breukelen geboren, van een Nederlandse vader en Curacaose moeder ( dacht ooit gehoord te hebben dat Netty van Curacao kwam ) en pas later naar de Antillen gegaan. Ooit heb ik op het talpa forum wel eens gezegd hij is het proto type van een Antilliaan, veel bombarie, zich meer voelen en zich achtergesteld voelen, zich altijd aangevallen voelen. Nederlands spreekt hij echt gebrekkig, zeker met de HBO opleiding die hij heeft.
Ik heb zelf in totaal 7 jaar op de Antillen gewoond en ken dus echt de Antilliaan wel en menige Antilliaan spreekt beter Nederlands dan hij en die hebben hun hele leven op de Antillen gewoond.
Deze alinea begrijp ik niet helemaal. Aan de ene kant zeg je "de Antilliaan" te kennen en suggereer je dat je dat frame één op één op Brian kunt plakken. Aan de andere kant schrijf je dat "de echte Antilliaan" zeker niet Brian is, omdat hij daar niet geboren is en leg je ook nog een verband tussen de taalkennis van de Brian en die "echte Antilliaan", die veel beter onderlegd zou zijn.
pi_58450769
alles in de villa slaapt nog........ mooie dag voor een dropping
pi_58450800
Altijd leuk om snachts nog even lekker te trollen voor het slapen gaan.
Dropping vandaag? graag!
pi_58450896
Morgen allemaal.
Claire en Huub doen "ochtend gymnastiek", de rest slaapt
het water roept
pi_58450985
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hoogmoedswaanzin. Daarnaast zou het mij wel hilarisch lijken. De voorzitter die hem maar drie minuten spreektijd geeft (als hij al ergens woordvoerder van zou mogen zijn), ik zie het wel voor me...
Het lijkt wel afgunst of jalouzie bij jou naar Huub toe .Als iemand veel van div af weet is het Huub wel en in discussie's is hij TOP en de beste van allemaal daar dus beetje gek hoe je Huub nu neerzet.Dus Huub kun je met een gerust hart 2 min spreektijd geven die hij goed zou benutten ipv ......uhmmm uhmm
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58451016
Brajen en amanda praten nergens over ,geen inhoudelijke discusie's ,niet over wat er in de wereld gebeurt en al die dingen die ons dagelijks bezig houden amanda heeft maar 1 ding en das haarzelf en verders helemaal niks die trol valt zo diep en hard straks dat ik me alleen daarom al zit te verkneukelen.En brajen die mag nog niet in de shaduw staan van Huub .
pi_58451472
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:27 schreef miesy het volgende:

[..]

mijn conclusie is dat claire graag naar haar liefje luisterd
Claire is ook niet een type dat je de oren van je kop lult, integendeel juist.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 11:28:57 #170
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_58451741
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 10:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
Het lijkt wel afgunst of jalouzie bij jou naar Huub toe .Als iemand veel van div af weet is het Huub wel en in discussie's is hij TOP en de beste van allemaal daar dus beetje gek hoe je Huub nu neerzet.Dus Huub kun je met een gerust hart 2 min spreektijd geven die hij goed zou benutten ipv ......uhmmm uhmm
Laat hem maar lekker. Iedereen heeft kunnen zien hoe het gesprek ging; Huub en Claire lagen in een deuk om zijn monoloog, waarin hij in een paar stappen uitlegde hoe je van gemeenteraadslid leider of keizer van Europa kon worden.

Overigens maakten Brian en Amanda op dat moment een stuk meer TV ..... als testbeeld.

Mogguh.
Was dit niet die dag dat Amanda en Ricardo om 8 uur gingen opstaan om in de zon te gaan ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 11:30:24 #171
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_58451759
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 10:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
En brajen die mag nog niet in de shaduw staan van Huub .
Dat past ook helemaal niet joh.
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 11:44:09 #172
135305 beequeen
Lost.
pi_58451941
Weet je wat het is JEEtjuuh, het is appels vergelijken met peren, alhoewel:

Brian is een rotte appel met een sneaky kutkarakter, mist zelfspot en zelfreflectie en zoekt de schuld altijd bij een ander( met name bij Huub).Ook denkt hij dat de wereld op hem zit te wachten....duhhh. Hij heeft 1 pluspunt : hij herkent alleenstaande moeder op kilometers afstand. Als hij een vrouw achter een kinderwagen ziet lopen weet hij gewoon....dat is een alleenstaande moeder. Het is een gave.
Mèn, wat heb ik een hekel aan die paardenrukkende kruizenruiker.

Huub daarentegen is een toffe peer. Natuurlijk maakt hij ook fouten, wie niet, maar durft daar gewoon op terug te komen. Hij heeft een gezonde dosis zelfspot en een veel realistischer kijk op het leven dan Brian. Huub weet dat roem vergangkelijk is.

En Amanda is gewoon Amanda, een verwende snol die alle realiteitszin verloren heeft.
Zo, nu is het tijd voor de zon, laterzzzz.

[ Bericht 0% gewijzigd door beequeen op 03-05-2008 11:53:18 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58452054
Ga broodjes smeren joh!
pi_58452146
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 11:30 schreef elcastel het volgende:

[..]

Dat past ook helemaal niet joh.
.
pi_58452150
moggu
pi_58452178
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 11:28 schreef elcastel het volgende:

[..]

Laat hem maar lekker. Iedereen heeft kunnen zien hoe het gesprek ging; Huub en Claire lagen in een deuk om zijn monoloog, waarin hij in een paar stappen uitlegde hoe je van gemeenteraadslid leider of keizer van Europa kon worden.

Overigens maakten Brian en Amanda op dat moment een stuk meer TV ..... als testbeeld.

Mogguh.
Was dit niet die dag dat Amanda en Ricardo om 8 uur gingen opstaan om in de zon te gaan ?
middag
ja dellie zou met ricardo in de zon gaan liggen alleen de tijd heeft ze er niet bij gemeld
  zaterdag 3 mei 2008 @ 12:01:51 #177
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58452188
Goedemiddag een ieder.

Lief:
Ik heb suzanne ook niet meer terug gezien in de villa , die zal ook wel genoeg hebben van de arrogante houding van die 2 ratten + dat dellie niet bepaald een visite kaartje is voor suzanne gezien de reacties haar laatste optreden
pi_58452271
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik heb suzanne ook niet meer terug gezien in de villa , die zal ook wel genoeg hebben van de arrogante houding van die 2 ratten + dat dellie niet bepaald een visite kaartje is voor suzanne gezien de reacties haar laatste optreden
Wie was Susanne ook alweer?

Goedemiddag allemaal!
Lekker weertje!
pi_58452323
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:08 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Wie was Susanne ook alweer?

Goedemiddag allemaal!
Lekker weertje!
yep hier is het helemaal warm

die gaf paaldanslessen en deed eigenlijk niet zo precies wat mannie en rattie wilden.
pi_58452363
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:12 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

yep hier is het helemaal warm

die gaf paaldanslessen en deed eigenlijk niet zo precies wat mannie en rattie wilden.
O ja, ik weet het weer, bedankt Jeetjuh
Dat kan natuurlijk ook niet hè? Niet doen wat A&B willen
  zaterdag 3 mei 2008 @ 12:17:26 #182
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58452394
En liever:

(Regie mag er even een stream op de tuin? Volgens de COS schijnt het mooi weer te zijn.)
  zaterdag 3 mei 2008 @ 12:25:00 #183
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58452534
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:15 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

O ja, ik weet het weer, bedankt Jeetjuh
Dat kan natuurlijk ook niet hè? Niet doen wat A&B willen
Het is toch eigenlijk best triest dat ze ondanks alles zo weinig vrienden hebben overgehouden. Een Amanda: Nadia, Lieke en Natasia. Brian: Natasia. Dan houdt het wel een beetje op. Eigenlijk best triest. Huub kan met deze mensen niet door 1 deur omdat zij dat niet willen. Lieke die nog vol wrok zit. Om over Natasia maar niet te spreken.

De Febo zou zich moeten schamen dat ze Huub zo negatief neer proberen te zetten. Zo negatief dat bedreigingen schering en inslag zijn. Huub die zoveel van zichzelf heeft laten zien. Zijn alcohol misbruik en agressie zijn om te kotsen. Maar zijn lieve en sociale kanten maken dat voor mij meer dan goed.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 12:26:24 #184
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58452556
Niet lief
pi_58452676
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:31 schreef fredfik het volgende:
de rat moet z,n kwakkie weer kwijt
nee he zit ie weer in dr reet te poeren ?
volgens mij is dat om haar kont uit te hollen om straks bolletjes te vervoeren naar de antillen nou na een jaar kunnen daar wel een een klio of 2 in
pi_58452706
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:25 schreef akveor het volgende:

[..]

Het is toch eigenlijk best triest dat ze ondanks alles zo weinig vrienden hebben overgehouden. Een Amanda: Nadia, Lieke en Natasia. Brian: Natasia. Dan houdt het wel een beetje op. Eigenlijk best triest. Huub kan met deze mensen niet door 1 deur omdat zij dat niet willen. Lieke die nog vol wrok zit. Om over Natasia maar niet te spreken.

De Febo zou zich moeten schamen dat ze Huub zo negatief neer proberen te zetten. Zo negatief dat bedreigingen schering en inslag zijn. Huub die zoveel van zichzelf heeft laten zien. Zijn alcohol misbruik en agressie zijn om te kotsen. Maar zijn lieve en sociale kanten maken dat voor mij meer dan goed.
....en in die vriendschap tussen Amanda en Lieke geloof ik ook niet.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 12:37:34 #188
111260 Charmian
a little joy
pi_58452726
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:33 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

volgens mij is dat om haar kont uit te hollen om straks bolletjes te vervoeren naar de antillen nou na een jaar kunnen daar wel een een klio of 2 in
Sommige mensen hebben toch ook een fantasie
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 12:39:58 #189
135305 beequeen
Lost.
pi_58452754
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:33 schreef JEEtjuuh het volgende:

Ik vond dit zo'n opvallend moment gisteravond. B en A terug na een SL omdat er wrs een opname opnieuw moest, hoe sneu. Ik krijg het idee dat B en A denken dat ze nog off stream zijn. Zet je volume iets harder. Geweldige relaasie hebben die 2 toch.

http://www.clipser.com/watch_video/209178
― Mark Twain
  zaterdag 3 mei 2008 @ 12:50:02 #190
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_58452863
zometeen ff een slokkie water en dan lekker nog een paar uurtjes slapen
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 12:51:21 #191
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58452888
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:39 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik vond dit zo'n opvallend moment gisteravond. B en A terug na een SL omdat er wrs een opname opnieuw moest, hoe sneu. Ik krijg het idee dat B en A denken dat ze nog off stream zijn. Zet je volume iets harder. Geweldige relaasie hebben die 2 toch.

Het zal geen promotiefilmpje zijn geweest. Dus ongetwijfeld iets voor de uitzending. Volgende week maar eens in de gaten houden.
Ik snap werkelijk niet dat de Febo niet meer voor Huub en Claire gaat. Dta er vraagtekens bij het huwelijk gezet worden okay.... maar die relatie is een stuk eerlijker. Het is eigenlijk gewoon schandalig dat een Claire niet voor d'r eigen kans ag gaan. Maar wie weet probeert Amanda of Brian de ander te dumpen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[..]

Zolang ze haar schmoel houdt is er toch niks aan de hand.;)
pi_58452905
en hij is z,n kwakkie weer kwijt
pi_58452917
Liggen ze weer de halve in bed te stinken, terwijl het een keertje lekker weer is.
pi_58452918
Goedemiddag
Ik zit net te denken, ik hoop dat Brian ook nog eens bij Jensen langs mag. Kan Jensen mooi eens even het filmpje van de paardefluisteraar laten zien en om opheldering vragen bij onze grote dierenvriend (Kan hij ook gelijk even vragen naar de cavia van z'n vriendin )
Reality is nothing but a collective hunch.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 12:54:35 #196
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58452929
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:25 schreef akveor het volgende:

[..]

Het is toch eigenlijk best triest dat ze ondanks alles zo weinig vrienden hebben overgehouden.
-knip-
Daar vind ik op zich niets triests aan, maar ik denk trouwens wel dat ze er vrienden aan over hebben gehouden alleen zitten die achter en niet in het spel
  zaterdag 3 mei 2008 @ 12:56:12 #197
111260 Charmian
a little joy
pi_58452956
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:53 schreef crimescene het volgende:
Liggen ze weer de halve in bed te stinken, terwijl het een keertje lekker weer is.
Ja, las ik niet ergens dat hij Brian gisteravond zei om vroeg op te staan zodat ze kunnen zonnen
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zaterdag 3 mei 2008 @ 12:57:20 #198
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58452972
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:53 schreef Kaleddis het volgende:
Goedemiddag
Ik zit net te denken, ik hoop dat Brian ook nog eens bij Jensen langs mag. Kan Jensen mooi eens even het filmpje van de paardefluisteraar laten zien en om opheldering vragen bij onze grote dierenvriend (Kan hij ook gelijk even vragen naar de cavia van z'n vriendin )
Middag Kaleddis.
Hoe vaak is zijn de bewoners bij Jensen geweest. Brian 1 keer?
Ik denk dat ie niet wil omdat ie bang is voor een eventuele confrontatie. Het zou toch erg sterk zijn wannneer Jensen niet terug zoukomen op die douchescene. Zoals voor alles loopt ie daar ook voor weg. En Jensen zal een Amanda zeker niet kunnen overschreeuwen.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 12:59:08 #199
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58452993
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:56 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ja, las ik niet ergens dat hij Brian gisteravond zei om vroeg op te staan zodat ze kunnen zonnen
Hij bedoelde waarschijnlijk: Dat ie samen met Amanda in de zon wil liggen om henzelf te promoten als het perfecte stel.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:01:25 #200
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58453029
Wil de plasma even duidelijk maken dat B en A moeten stoppen met fluisteren? Liefst met luide stem. Dank.

[..]

Filmpje gezien, behalve "Houd je schmoel" kon ik weinig verstaan. Iemand die mij kan vertellen wat er gezegd wordt?
Make my day!
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 13:04:05 #202
135305 beequeen
Lost.
pi_58453077
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:51 schreef akveor het volgende:

Het zal geen promotiefilmpje zijn geweest. Dus ongetwijfeld iets voor de uitzending. Volgende week maar eens in de gaten houden.
Ik snap werkelijk niet dat de Febo niet meer voor Huub en Claire gaat. Dta er vraagtekens bij het huwelijk gezet worden okay.... maar die relatie is een stuk eerlijker. Het is eigenlijk gewoon schandalig dat een Claire niet voor d'r eigen kans ag gaan. Maar wie weet probeert Amanda of Brian de ander te dumpen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even gezocht op VV, Brian had tijdens de ontslagronde zijn pipopak aan, die dag moet het dus zijn.

24 april : Ontslagrondedag.

Ik blijf hopen op een kentering ten gunste van Huub en Claire of ben ik nu naief?
SPOILER
― Mark Twain
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:06:12 #203
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58453119
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:03 schreef agter het volgende:

[..]

Filmpje gezien, behalve "Houd je schmoel" kon ik weinig verstaan. Iemand die mij kan vertellen wat er gezegd wordt?
Met mn geluid vol open hoor ik ook niet meer dan dat, sorry.
pi_58453161
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:57 schreef akveor het volgende:

[..]

Middag Kaleddis.
Hoe vaak is zijn de bewoners bij Jensen geweest. Brian 1 keer?
Ik denk dat ie niet wil omdat ie bang is voor een eventuele confrontatie. Het zou toch erg sterk zijn wannneer Jensen niet terug zoukomen op die douchescene. Zoals voor alles loopt ie daar ook voor weg. En Jensen zal een Amanda zeker niet kunnen overschreeuwen.
Nee, ik denk niet dat Brian zit te wachten op een bezoekje aan Jensen. Dan wordt hij, hoe dan ook, geconfronteerd met dingen die hij in de villa heeft gedaan, en dan niet de positieve. En als er iets is waar onze grote wereldverbeteraar niet tegenkan is het tegen confrontatie.
Lijkt me daarom juist zo mooi om te zien. Een Brian die helemaal para wordt op het podium bij Jensen .
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:10:28 #205
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58453176
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:04 schreef beequeen het volgende:

[..]

Even gezocht op VV, Brian had tijdens de ontslagronde zijn pipopak aan, die dag moet het dus zijn.

Ik blijf hopen op een kentering ten gunste van Huub en Claire of ben ik nu naief?
Ik heb geen idee. Maar heb het idee dat Huub de schade die hem is aangedaan door de reguliere hem veel stemmen heeft gekost. Het zal er wel op neerkomen dat Claire Huub met dumpen. De laatste week dus zonder Claire maar wel B en A samen. Moet ook haast wel. 1 week alleen in de kooi zullen ze beide met moeite overleven. 1 ding is zeker... de Febo is veel te ver gegaan met manipuleren. Alles wat er fout is gegaan wordt in de schoenen van Huub geschoven. Dat heb ik geisteren goed gemerkt in de Jensenshow.
Het niveau van de febo is op het B en A niveau.... erg laag.
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 13:10:52 #206
135305 beequeen
Lost.
pi_58453182
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:06 schreef Marrije het volgende:

Met mn geluid vol open hoor ik ook niet meer dan dat, sorry.
Ze dragen geen zenders. Wat Amanda in het begin zegt versta ik ook niet. Wel hoor ik Brian iets zeggen over "met het vingertje wijzen en Amanda zegt iets in de trant van; gooi maar weet iets kapot.
― Mark Twain
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:11:27 #207
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58453193
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:09 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Nee, ik denk niet dat Brian zit te wachten op een bezoekje aan Jensen. Dan wordt hij, hoe dan ook, geconfronteerd met dingen die hij in de villa heeft gedaan, en dan niet de positieve. En als er iets is waar onze grote wereldverbeteraar niet tegenkan is het tegen confrontatie.
Lijkt me daarom juist zo mooi om te zien. Een Brian die helemaal para wordt op het podium bij Jensen .
Dat bedacht ik me ook, vooral omdat Jaap alsnog meemocht. Dan zullen B&A wel samen naar Jensen mogen, het liefst vlak voor de finale
Wat dan inderdaad wel leuk kan zijn als ze weer wat lelijke fragmenten laten zien, maar waarschijnlijk gaan ze het alleen over Huub hebben
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:12:08 #208
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58453205
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:10 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Maar heb het idee dat Huub de schade die hem is aangedaan door de reguliere hem veel stemmen heeft gekost. Het zal er wel op neerkomen dat Claire Huub met dumpen. De laatste week dus zonder Claire maar wel B en A samen. Moet ook haast wel. 1 week alleen in de kooi zullen ze beide met moeite overleven. 1 ding is zeker... de Febo is veel te ver gegaan met manipuleren. Alles wat er fout is gegaan wordt in de schoenen van Huub geschoven. Dat heb ik geisteren goed gemerkt in de Jensenshow.
SPOILER

[..]

Heb de hoop al opgegeven.Het programma is bijna afgelopen en nog steeds hebben die twee vakantiegangers het makkelijk.Huub heeft veel van zijn eigen laten zien en dus steeds een hoop op het spel gezet.Erger me kapot aan al die idioten die met droge ogen beweren dat Brian veel meer zelfbeheersing heeft,ja vind je het gek als hij uit de wind word gehouden.Van een beetje ketchup flipt hij al,terwijl Huub dubbel had gelegen als ze dat bij hem hadden gedaan.Zat net het topic over Huub te lezen of hij in staat is iemand aan het mes te rijgen,nou kots echt van die reacties daar.Van een iemand in het bijzonder daar,heeft een grote bek over het taalgebruik van Huub maar schrijft zelf de meest erge dingen terwijl die geen eens in een spel zit.Heb een hekel aan Brian maar hem iets ergs toewensen zal je mij niet zien schrijven.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:12:12 #210
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58453209
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:10 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ze dragen geen zenders. Wat Amanda in het begin zegt versta ik ook niet. Wel hoor ik Brian iets zeggen over "met het vingertje wijzen en Amanda zegt iets in de trant van; gooi maar weet iets kapot.
Thanks! Jammer dat dan niet gebeurt
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 13:15:55 #211
135305 beequeen
Lost.
pi_58453246
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:10 schreef akveor het volgende:

Helemaal me eens en ik vind dat Flens hier de schuld volledig van mag dragen.

Ik ga het zonnetje maar weer in, zit me veel te druk te maken om dat kutprogramma, laterzzzzz.

[ Bericht 4% gewijzigd door beequeen op 03-05-2008 13:21:22 ]
― Mark Twain
pi_58453309
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:03 schreef agter het volgende:

[..]

Amanda: "Ga je met vuur spelen?" (dan iets wat ik niet versta). Probeer eens te luisteren, jeetje hé."
Brian: "Kijk, ga je weer met het vingertje wijzen. Houd je schmoel! Houd je schmoel."
Amanda: "Maak je niet zo fokking druk! Ga iets kapot slaan, voor mijn part"
Brian: "Houd je schmoel. Houd je schmoel!"
Amanda loopt weg. Brian vouwt z'n pipopak op.

Hier trouwens het complete filmpje - mét wat er vóór de SL gebeurde.
Brian wacht in de chill, Amanda komt binnen. Brian zegt: "Ik wacht even op het signaal dat we naar boven kunnen."

http://www.clipser.com/watch_video/210233

Blijkbaar moet er een scene over. Die met het slagroom op het aanrecht? Het is te hopen van niet... Maar even opletten deze week in de uitzending wanneer Brian z'n pipopak aan heeft en Amanda het korte zwarte jurkje.
pi_58453329
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:20 schreef Spaarne het volgende:

[..]

Amanda: "Ga je met vuur spelen?" (dan iets wat ik niet versta). Probeer eens te luisteren, jeetje hé."
Brian: "Kijk, ga je weer met het vingertje wijzen. Houd je schmoel! Houd je schmoel."

Brian wacht in de chill, Amanda komt binnen. Brian zegt: "Ik wacht even op het signaal dat we naar boven kunnen."

Blijkbaar moet er een scene over. Die met het slagroom op het aanrecht? Het is te hopen van niet... Maar even opletten deze week in de uitzending wanneer Brian z'n pipopak aan heeft en Amanda het korte zwarte jurkje.
Dat is bij de ontslagronde en die moet nog komen op tv.
pi_58453345
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:20 schreef Spaarne het volgende:

[..]

Is er ook een filmpje van op Youtube? Ik heb weer eens problemen om op clipser tekomen
pi_58453346
Brian: wil je stoer doen?
pi_58453393
quote:

[..]

SPOILER
Zou heel goed kunnen. Want toen had Amanda ook dat jurkje aan én een opvallende glimmende ketting. Dus wellicht moesten hun motivaties opnieuw.
pi_58453411
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:22 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dat is bij de ontslagronde en die moet nog komen op tv.
maar waarom zijn ze zo verhit na een overnieuw gespeelde scene,zou bijna denken een opmerking van achter de schermen
zijn er beelden (foto's/filmpjes van die ontslag ronden?) is het wel eens eerder gebeurd dat er scenes overgespeeld moesten worden?
pi_58453475
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:27 schreef Coraatje het volgende:

[..]

maar waarom zijn ze zo verhit na een overnieuw gespeelde scene,zou bijna denken een opmerking van achter de schermen
zijn er beelden (foto's/filmpjes van die ontslag ronden?) is het wel eens eerder gebeurd dat er scenes overgespeeld moesten worden?
Een keer eerder met een stemming.Die deden ze de volgende dag weer en moest iedereen dezelfde kleren weer aan.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:32:13 #219
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58453477
quote:

[..]

Ik heb alleen deze.
Ik had hem gisteren ook al gepost.
Dat is waar die del maar blijft doortetteren, terwijl rat ook iets probeert te zeggen.

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 13:33:54 #220
137949 Disana
pi_58453510
quote:

[..]

Brian was daarvoor, in de tuin bij de open haard, al chagrijnig. Amanda probeerde het toen nog weg te wimpelen.

Ik snap ook totaal niet waarom er iets van die ontslagronde over zou moeten. Ik luisterde goed want ik was met een update bezig, en er was helemaal niets dat raar of onverstaanbaar was.
pi_58453526
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:32 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik heb alleen deze.
Dat is waar die del maar blijft doortetteren, terwijl rat ook iets probeert te zeggen.

[ afbeelding ]
het lijkt wel of amanda nu een andere ketting om heeft (kleiner/smaller)
pi_58453534
quote:

[..]

Ontslagronde 24 april.

Deel1
http://www.clipser.com/watch_video/189302

Deel 2
http://www.clipser.com/watch_video/190860
pi_58453575
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:32 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik heb alleen deze.

[ afbeelding ]
het is toch vreselijk als je zo een wijf als vriendin hebt zeg, die maar door tetterd en niks wilt horen of zien laat staan aannemen whahahah wees maar blij met je vrouwtje brajennnnnnnn
pi_58453596
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:34 schreef Coraatje het volgende:

[..]

Zag ik ook. Maar ze kan tijdens de SL de juiste ketting omgedaan hebben natuurlijk.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:40:21 #225
38396 mazaru
pi_58453602
quote:

[..]

Dat is een cap van de ontslagronde
Hier is het topic er van

[COS # 3609] Waar we wachten op de FAKE ontslagronde.
pi_58453616
quote:

[..]

achter zou wel niet goed hebben knippen en plakken om hun 2 zo mooi weg te zetten ,dus ff overnieuw doen zo iets zal het wel zijn.
pi_58453622
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:40 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dat is een cap van de ontslagronde
Hier is het topic er van

[COS # 3609] Waar we wachten op de FAKE ontslagronde.
nee als je de twee beelden vergelijkt de een met de ontslagronde en de ander dat ze wachten op het seintje daarbij lijkt amanda der ketting (kleiner/smaller)
pi_58453632
Amanda heeft in het SL filmpje trouwens ook andere schoenen aan dan tijdens de ontslagronde. Ze draagt tijdens de ontslagronde zwart/witte schoenen en in het SL filmpje geheel zwarte. Nou ja, we zien het wel.
pi_58453635
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:42 schreef Coraatje het volgende:

[..]

nee als je de twee beelden vergelijkt de een met de ontslagronde en de ander dat ze wachten op het seintje daarbij lijkt amanda der ketting (kleiner/smaller)
Ach de regie denkt toch dat we gek zijn ,dus dat die ketting niet opvalt
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:44:04 #230
38396 mazaru
pi_58453648
Maar die ontslagronde is toch ook allang op tv geweest?
pi_58453657
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:44 schreef mazaru het volgende:
Nope. De laatste aflevering ging over het huwelijk. De ontslagronde was daarna.
pi_58453667
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:43 schreef Spaarne het volgende:
Amanda heeft in het SL filmpje trouwens ook andere schoenen aan dan tijdens de ontslagronde. Ze draagt tijdens de ontslagronde zwart/witte schoenen en in het SL filmpje geheel zwarte. Nou ja, we zien het wel.
dat was mijn niet opgevallen ,maar klopt helemaal
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:45:20 #233
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58453670
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:33 schreef Disana het volgende:

[..]

Brian was daarvoor, in de tuin bij de open haard, al chagrijnig. Amanda probeerde het toen nog weg te wimpelen.

Ik snap ook totaal niet waarom er iets van die ontslagronde over zou moeten. Ik luisterde goed want ik was met een update bezig, en er was helemaal niets dat raar of onverstaanbaar was.
Het was de ontslagronde voor Claire. Misschien zijn ze een scriptje in ekaar aan het draaien om haar netjes te kunnen lozen?

De grote geheime liefde van Huub is ook weer wakker.
Zo te zien heeft Huub zich dit keer niet afgetrokken op het haar van Brian, maar er in.
pi_58453697
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:45 schreef akveor het volgende:

[..]

Het was de ontslagronde voor Claire. Misschien zijn ze een scriptje in ekaar aan het draaien om haar netjes te kunnen lozen?
wat ik zou kunnen bedenken is dat tijdens de stemming of het huub of claire word,en je brian aan het woord hoord er dus geen beeld is van brian je ziet op dat moment alleen claire en huub in beeld ,en volgens mij maar heb het niet helemaal afgekeken ook idem bij amanda
pi_58453708
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:43 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ach de regie denkt toch dat we gek zijn ,dus dat die ketting niet opvalt
Precies
pi_58453712

Amanda draagt weer een apart 'iets'. Brian pluist de krant na op zoek naar nieuws over DGK. Amanda gaat haar 'haar' doen (lees: pruik).
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 13:49:50 #238
137949 Disana
pi_58453718
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:44 schreef mazaru het volgende:
Die van Claire? Denk het niet hoor. Hij was de dag na het huwelijk, en de uitzending van gisteren bevatte het huwelijk en die daarna gaat over de gepleegde terror.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:50:15 #239
38396 mazaru
pi_58453727
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:44 schreef Spaarne het volgende:

[..]

Ahh
Dank je wel
Moeten we toch eens opletten of we verschil zien tussen hoe het was, en de beelden die uitgezonden worden.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:50:18 #240
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58453731
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:44 schreef Spaarne het volgende:

[..]

Ongelooflijk eigenlijk dat ze nu dus 10 dagen achterlopen met die reguliere. Dat allemaal door die bruiloft. En als je dan ziet hoe Huub en Claire neergezet worden dan vind ik dat het best een stuk positiever mag zijn. Op TV laten ze bijna zien dat er helemaal geen liefde is. Dat het echt allemaal nep is van Huub. Beetje smerig. Wel de TV uitzendingen meer dan vullen door die bruiloft maar credits: None.
Op zaterdag 3 mei 2008 13:47 schreef Coraatje het volgende:

[..]

wat ik zou kunnen bedenken is dat tijdens de stemming of het huub of claire word,en je brian aan het woord hoord er dus geen beeld is van brian je ziet op dat moment alleen claire en huub in beeld ,en volgens mij maar heb het niet helemaal afgekeken ook idem bij amanda
Ze hebben meer camera's (dus beelden) dan de streams alleen. Ik kan mij voorstellen dat Brian z'n zegje over moest doen, omdat Amanda er de hele tijd doorheen zat te tetteren. En tja, dan komt Amanda zo lullig over.
pi_58453773
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:50 schreef akveor het volgende:

[..]

Ongelooflijk eigenlijk dat ze nu dus 10 dagen achterlopen met die reguliere. Dat allemaal door die bruiloft. En als je dan ziet hoe Huub en Claire neergezet worden dan vind ik dat het best een stuk positiever mag zijn. Op TV laten ze bijna zien dat er helemaal geen liefde is. Dat het echt allemaal nep is van Huub. Beetje smerig. Wel de TV uitzendingen meer dan vullen door die bruiloft maar credits: None.
Dat is iets waar ik ook absoluut niet tegen kan, vind het zo onrechtvaardig
pi_58453780

Saint Brian heeft z'n witte 'ik ben tegen armoede' armband niet meer om.
Wats kebeurt?
pi_58453787
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:54 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]

Saint Brian heeft z'n witte 'ik ben tegen armoede' armband niet meer om.
Wats kebeurt?
Waarschijnlijk is hij nu vóór de armoede
pi_58453801
Ze gaan ontbijten. Zou Brian een broodje gaan smeren????
Spannend!!!!!!!!!!!!!!!
pi_58453824

Jaap slacht een appeltaart.
Als ontbijt-toetje.
pi_58453850

Zum Kotzen.
pi_58453884
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:54 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is hij nu vóór de armoede
Sinds hij weet dat hij 'miljonair' wordt zal die ideologie 'm wel snel zijn vergaan.
pi_58453913

Het verorberen van 1/4 appeltaart met ijs kost Jaap een minuut of 2. Amanda vindt het ook snel. De cameraman vindt het blijkbaar ook vrij walgelijk, want hij zoomt in op Jaap's mond zodat het er extra smerig uit ziet.
pi_58453986
Ricardo heeft vlekken op zijn huid en jeuk. Amanda: "Dat heb ik ook wel eens!"
Ricardo en Amanda denken dat het vlooienbeten zijn of is het van huismijt?
Ricardo: "We moeten maar een spuitbus kopen."

Ik denk dat Amanda het huis uit gooien ook helpt.
pi_58454022
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 14:03 schreef BarryK het volgende:

[..]

Sinds hij weet dat hij 'miljonair' wordt zal die ideologie 'm wel snel zijn vergaan.
Precies, dat bedoelde ik ook
pi_58454024

Jaaaaaaaaaaaaaa, Brian brengt Amanda een tosti.
Hulde
Brian heeft een broodje gemaakt
Wat een perfecte relasie
  zaterdag 3 mei 2008 @ 14:16:02 #254
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58454058
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:33 schreef Disana het volgende:

[..]

Voor dat update Topic mag je best eens wat meer reclame maken. Door ff een linkje mee te plaatsen.
Altijd netjes verzorgd en erg leesbaar. Mag ook wel eens gezegd worden.
Hierbij dan maar de link: [DGK] Updates #5 SPANNING EN SENSATIE!

† In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 14:19:10 #255
137949 Disana
pi_58454097
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 14:16 schreef akveor het volgende:

[..]

Voor dat update Topic mag je best eens wat meer reclame maken. Door ff een linkje mee te plaatsen.
Altijd netjes verzorgd en erg leesbaar. Mag ook wel eens gezegd worden.
Hierbij dan maar de link: [DGK] Updates #5 SPANNING EN SENSATIE!

Dankje

Ik denk dat de vaste COSsers daar niet komen. Het topic is er vooral voor mensen die weinig meedoen hier of naar de streams kijken. Ooit gooide ik er meer in, maar de rek is er een beetje uit na 16 maanden
pi_58454107

Paupers in de tuin. H en C nog in bed. Amanda praat over de hele en halve finale. Over 19 dagen naar huisssss, roept ze. (Ik denk niet dat Amanda dat zo leuk gaat vinden ...). Zou Huub wel weten dat Brian in sexy broekje in de tuin zit? Vast niet. Anders kwam hij zich wel verlustigen aan het gespierde lichaam en de kaaklijn van Brian, zijn geheime liefde.
pi_58454232
Ik heb geen beeld. Klopt dat?
pi_58454250
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 14:28 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik heb geen beeld. Klopt dat?
neeeeeeeeeee
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 14:36:04 #259
137949 Disana
pi_58454334
Even een draadje onder de opgespoten billen verwijderen.

pi_58454349
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 14:36 schreef Disana het volgende:
Even een draadje onder de opgespoten billen verwijderen.

[ afbeelding ]
Ik blijf me verbazen over dat vrouwelijke lijf.
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 14:39:06 #261
137949 Disana
pi_58454369
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 14:37 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik blijf me verbazen over dat vrouwelijke lijf.
Die billen zijn fake, maar voor het overige is het toch ook net een meisje. Eigenlijk verbaast het me wel een beetje dat hij zich niet wil laten ombouwen.
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 14:39:34 #262
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_58454373
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 14:13 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]

Hulde
Wat een perfecte relasie
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 14:42:45 #263
168159 FSR
Just myself
pi_58454408
Die Amandrama is behoorlijk fatsig aan het worden....
When exist, things are inévitable
pi_58454454
Amanda ziet er al weken als een goed ingesnoerde rollade uit. Ze accentueert het met alle liefde door superstrakke vodjes te dragen en haar tieten ook nog eens te laten uitpuilen.
pi_58454460
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 14:13 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]

Hulde
Wat een perfecte relasie
Ik mag hopen dat Huub dat wel gezien heeft he! Die moet nog opgevoed worden namelijk door onze St. Brian
  zaterdag 3 mei 2008 @ 14:49:29 #266
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58454468
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 14:19 schreef Disana het volgende:

[..]

Dankje

Ik denk dat de vaste COSsers daar niet komen. Het topic is er vooral voor mensen die weinig meedoen hier of naar de streams kijken. Ooit gooide ik er meer in, maar de rek is er een beetje uit na 16 maanden
Niet aanstellen hoor... ik hoor Amanda ook niet klagen....

Maar herken dat ook wel. Topics openen schieten voor mij de laatste tijd er ook een beetje bij in. But anyway... nog een paar weekjes doorbijten dan hebben we een paar maandjes om bij te komen voor een verse BB7 start.

[ Bericht 0% gewijzigd door akveor op 03-05-2008 14:55:22 ]
Op zaterdag 3 mei 2008 14:19 schreef Disana het volgende:

[..]

Dankje

Komt natuurlijk ook doordat de openingsposts zo goed zijn tegenwoordig.
Alhoewel de updates wel wat beknopter zijn dan het teruglezen van alle gemiste OPs
  zaterdag 3 mei 2008 @ 14:53:04 #268
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58454503
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 14:48 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat Huub dat wel gezien heeft he! Die moet nog opgevoed worden namelijk door onze St. Brian
Ik moet zo weer denken aan dat Brian verteld dat Huub en Claire alleen maar kusten als hij door het shot liep. En nu doen ze dat express niet meer. Hoe verzint ie het hè? Een hok vol scripschrijvers en hiermee komen ze op de proppen voor Brian.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 14:54:31 #269
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58454517
Ellen komt Claire wakker maken.
Op zaterdag 3 mei 2008 14:49 schreef akveor het volgende:

[..]

Niet aanstellen hoor... ik hoor Amanda ook niet klagen....
Die kan tegenwoordig anaal genomen worden terwijl ze slaapt.
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 15:08:45 #271
137949 Disana
pi_58454701
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 14:52 schreef BarryK het volgende:

[..]

Komt natuurlijk ook doordat de openingsposts zo goed zijn tegenwoordig.
Alhoewel de updates wel wat beknopter zijn dan het teruglezen van alle gemiste OPs
Ja, Updates is geen Streamverslagen. Het topic is voor belangrijke gebeurtenissen zoals stemmingen en nieuwe (gast)spelers en natuurlijk de populariteitspoll.

Wat akveor zegt, nog even en het is allemaal voorbij

Adonissen?
  zaterdag 3 mei 2008 @ 15:10:13 #272
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58454721
Ik weet de quote van Brian bij Jensen - NU IS DE SLAG AAN ONS OM TE SLAAN!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 15:12:11 #273
137949 Disana
pi_58454746
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:10 schreef Dark het volgende:
Ik vond het heerlijk dat Brian zich zo druk maakte om Huubs commentaar; wel drie keer kwam hij erop terug. Het is ook verbazingwekkend dat zijn Nederlands zo slecht is, want ik ben toch echt beter gewend van (echte) overzeese landgenoten. Volgens mij denkt hij dat hij speciaal en bijzonder is door zo te praten.
pi_58454796
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:12 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vond het heerlijk dat Brian zich zo druk maakte om Huubs commentaar; wel drie keer kwam hij erop terug. Het is ook verbazingwekkend dat zijn Nederlands zo slecht is, want ik ben toch echt beter gewend van (echte) overzeese landgenoten. Volgens mij denkt hij dat hij speciaal en bijzonder is door zo te praten.
En net alsof ze op Bonaire de spreekwoorden anders gebruiken dan wij.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 15:18:07 #275
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58454839
Jaap wil dat Brian z'n boxer uitdoet tijdens het zonnebaden.
Volgens Jaap kan Brian niet op de foto voor het goede doel, met een witte reet!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 15:22:30 #276
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58454897
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:15 schreef mootie het volgende:

[..]

En net alsof ze op Bonaire de spreekwoorden anders gebruiken dan wij.
Brian is gewoon een spreekwoorden en gezegden dyslect, ipv spreekwoorden te mijden, loopt hij constant tegen zijn eigen gebrek aan!
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 15:22:38 #277
137949 Disana
pi_58454902
Claire: Ga jij nou maar voor je vrouw zorgen en broodjes smeren.
Amanda: Oh ja.
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 15:23:53 #278
135305 beequeen
Lost.
pi_58454923
Ellen en Claire zijn al een tijdje Fries aan het borstelen maar de audio blijft op die paupers staan. Hebben ze het soms over de paardenrukker en mogen wij dat niet horen?

Edit: Plotseling mogen we meeluisteren.
― Mark Twain
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 15:26:08 #279
135305 beequeen
Lost.
pi_58454960
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:22 schreef Disana het volgende:
Claire: Ga jij nou maar voor je vrouw zorgen en broodjes smeren.
Amanda: Oh ja.
Zei ze dat tegen Amanda? Ik dacht tegen Ellen n.a.v. het telefoongesprek met Lieke.
Amanda ligt op de bank bij het zwembad.
― Mark Twain
pi_58454961
Nou dat was me een klapper dat huwelijk met de kijkcijfers.386.000 om 19.30 en 216.000 met de late uitzending.Jensen had een klapper met 513.000.
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 15:28:14 #281
135305 beequeen
Lost.
pi_58454987
Waarom zit Brian nu al aan het bier, het is nog geen 16.00 uur?????

Edit: Hij moet nu naar achter, wrs mag hij het biertje daar opdrinken i.p.v. on stream.
― Mark Twain
pi_58455007
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:12 schreef Disana het volgende:

[..]

Brian probeert de straattaal te spreken, de populaire jongen uit te hangen door zo te praten.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 15:34:18 #283
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58455092
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:10 schreef Dark het volgende:
Nou als dat geen TT wordt....
Maar eens te meer werd duidelijk dat ze inhoudelijk helemaal niets klaarspelen in discussies. Hun niveau is simpelweg te laag. Ook al denken zij dat ze niveau kunnen meten aan het aantal scheldwoorden.
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 15:35:07 #284
137949 Disana
pi_58455108
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:29 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Brian probeert de straattaal te spreken, de populaire jongen uit te hangen door zo te praten.
Precies, hij wil zich onderscheiden. En denkt oprecht dat hij straks lezingen gaat geven voor 'mensen die van de universiteit komen'.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 15:36:02 #285
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58455121
Jaap denkt als Huub niet wint... hij wel eens mee kan gaan naar het volgende programma.
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 15:37:46 #287
135305 beequeen
Lost.
pi_58455154
Amanda denkt dat er een DGK 2 komt, Jaap denkt van niet. Hij denkt dat, als Huub niet wint, hij wel in een nieuwe RLS zal stappen als die er komt.
― Mark Twain
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 15:39:14 #288
135305 beequeen
Lost.
pi_58455182
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:35 schreef Disana het volgende:

Precies, hij wil zich onderscheiden. En denkt oprecht dat hij straks lezingen gaat geven voor 'mensen die van de universiteit komen'.
Ik gun hem deze afgang van harte, jij niet?
― Mark Twain
pi_58455189
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:37 schreef beequeen het volgende:
Amanda denkt dat er een DGK 2 komt, Jaap denkt van niet. Hij denkt dat, als Huub niet wint, hij wel in een nieuwe RLS zal stappen als die er komt.
dgk stopt omdat het te duur is dus die domme trien snapt dat niet echt.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 15:40:46 #290
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58455212
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:37 schreef beequeen het volgende:
Lijkt me sterk (veel te duur).... dat ze dan weer met Huub in zee gaan.... zou natuurlijk ook hardstikke oneerlijk zijn.
En als er wel een DGK2 komt dan moet eerst de bezem door de redaktie en regels veel strakker en duidelijker zijn en gehandhaafd moeten worden. DGK is ten onder gegaan aan de manipulaties van de Febo.
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 15:42:06 #291
137949 Disana
pi_58455233
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:39 schreef beequeen het volgende:

[..]

Oh ja. Maar ik blijf het de redactie verwijten dat ze deze twee zo met de voeten van de grond hebben getild. Zo hoog en zo onwerkelijk, dat ze alleen maar heel hard kunnen vallen.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 15:42:11 #292
130755 Kinga
versier hier
pi_58455235
Ow was dat een subtiele hint van Ellen richting Amanda? Dat ze wel in het zwembad ging zitten, maar niet ff Fries de bak in zette?
  zaterdag 3 mei 2008 @ 15:42:14 #293
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58455236
Jaap kan zich voorstellen, dat er beneden in de slaapkamer een vlooienplaag heerst.........
al die honden die in die bedden lagen, Dilana, hondjes van Amanda.
pi_58455245
pi_58455249

staat op nwlive
Goedemorgen :W
pi_58455273
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:39 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zeker weten!
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 15:44:42 #297
135305 beequeen
Lost.
pi_58455275
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:40 schreef akveor het volgende:

Lijkt me sterk (veel te duur).... dat ze dan weer met Huub in zee gaan.... zou natuurlijk ook hardstikke oneerlijk zijn.
En als er wel een DGK2 komt dan moet eerst de bezem door de redaktie en regels veel strakker en duidelijker zijn en gehandhaafd moeten worden. DGK is ten onder gegaan aan de manipulaties van de Febo.
Tuurlijk komt er geen DGK 2, dat kind zwetst. Dat Huub iets met tv gaat doen denk ik wel. De baan die Stijn hem aangeboden heeft, wat het dan ook is.
― Mark Twain
  zaterdag 3 mei 2008 @ 15:44:45 #298
130755 Kinga
versier hier
pi_58455277
Weten ze zeker dat ze geen schurft hebben met z'n allen? flashback
pi_58455286
  zaterdag 3 mei 2008 @ 15:47:16 #300
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58455306
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
als ik het goed heb begrepen gaat amanda vandaag er op trug komen over wie er het langste zit in de kooi aaneengesloten dan.
Het zit haar dus goed dwars. Het mooie hiervan vind ik dat wanneer brian er over begint hij de discussie met Huub aan moet gaan en hij bij voorbaat al kansloos is. Want als Huub formuleert dat ie de de langstzittende niljnair is die de meest aaneen gesloten nachten in de villa heeft doorgebracht is daar geen speld tussen te krijgen.
(Ik vind het zo grappig dat ik dit een dikke maand geleden al eens gepost heb dat Huub in principe de langstzittende wannabee is. En dat Brian toen eigenlijk heeft verloren omdat Huub hem zo heeft getreiterd dat ie moest vluchten naar de Witte Bergen. En dat dit nu zo'n hot item is vind ik werkelijk hilarisch. Soms denk ik dat Huub meeleest op Fok. Of misschien de Febo wel... die Huub toch iets wou geven om tegen B te spelen).
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')