achter zou wel niet goed hebben knippen en plakken om hun 2 zo mooi weg te zetten ,dus ff overnieuw doen zo iets zal het wel zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:34 schreef Coraatje het volgende:
[..]
het lijkt wel of amanda nu een andere ketting om heeft (kleiner/smaller)
nee als je de twee beelden vergelijkt de een met de ontslagronde en de ander dat ze wachten op het seintje daarbij lijkt amanda der ketting (kleiner/smaller)quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is een cap van de ontslagronde
Hier is het topic er van
[COS # 3609] Waar we wachten op de FAKE ontslagronde.
Ach de regie denkt toch dat we gek zijn ,dus dat die ketting niet opvaltquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:42 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee als je de twee beelden vergelijkt de een met de ontslagronde en de ander dat ze wachten op het seintje daarbij lijkt amanda der ketting (kleiner/smaller)
Nope. De laatste aflevering ging over het huwelijk. De ontslagronde was daarna.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:44 schreef mazaru het volgende:
Maar die ontslagronde is toch ook allang op tv geweest?
dat was mijn niet opgevallen ,maar klopt helemaalquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:43 schreef Spaarne het volgende:
Amanda heeft in het SL filmpje trouwens ook andere schoenen aan dan tijdens de ontslagronde. Ze draagt tijdens de ontslagronde zwart/witte schoenen en in het SL filmpje geheel zwarte. Nou ja, we zien het wel.
Het was de ontslagronde voor Claire. Misschien zijn ze een scriptje in ekaar aan het draaien om haar netjes te kunnen lozen?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian was daarvoor, in de tuin bij de open haard, al chagrijnig. Amanda probeerde het toen nog weg te wimpelen.
Ik snap ook totaal niet waarom er iets van die ontslagronde over zou moeten. Ik luisterde goed want ik was met een update bezig, en er was helemaal niets dat raar of onverstaanbaar was.
wat ik zou kunnen bedenken is dat tijdens de stemming of het huub of claire word,en je brian aan het woord hoord er dus geen beeld is van brian je ziet op dat moment alleen claire en huub in beeld ,en volgens mij maar heb het niet helemaal afgekeken ook idem bij amandaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Het was de ontslagronde voor Claire. Misschien zijn ze een scriptje in ekaar aan het draaien om haar netjes te kunnen lozen?
Preciesquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach de regie denkt toch dat we gek zijn ,dus dat die ketting niet opvalt
Die van Claire? Denk het niet hoor. Hij was de dag na het huwelijk, en de uitzending van gisteren bevatte het huwelijk en die daarna gaat over de gepleegde terror.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:44 schreef mazaru het volgende:
Maar die ontslagronde is toch ook allang op tv geweest?
Ahhquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:44 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Nope. De laatste aflevering ging over het huwelijk. De ontslagronde was daarna.
Ongelooflijk eigenlijk dat ze nu dus 10 dagen achterlopen met die reguliere. Dat allemaal door die bruiloft. En als je dan ziet hoe Huub en Claire neergezet worden dan vind ik dat het best een stuk positiever mag zijn. Op TV laten ze bijna zien dat er helemaal geen liefde is. Dat het echt allemaal nep is van Huub. Beetje smerig. Wel de TV uitzendingen meer dan vullen door die bruiloft maar credits: None.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:44 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Nope. De laatste aflevering ging over het huwelijk. De ontslagronde was daarna.
Ze hebben meer camera's (dus beelden) dan de streams alleen. Ik kan mij voorstellen dat Brian z'n zegje over moest doen, omdat Amanda er de hele tijd doorheen zat te tetteren. En tja, dan komt Amanda zo lullig over.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:47 schreef Coraatje het volgende:
[..]
wat ik zou kunnen bedenken is dat tijdens de stemming of het huub of claire word,en je brian aan het woord hoord er dus geen beeld is van brian je ziet op dat moment alleen claire en huub in beeld ,en volgens mij maar heb het niet helemaal afgekeken ook idem bij amanda
Dat is iets waar ik ook absoluut niet tegen kan, vind het zo onrechtvaardigquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Ongelooflijk eigenlijk dat ze nu dus 10 dagen achterlopen met die reguliere. Dat allemaal door die bruiloft. En als je dan ziet hoe Huub en Claire neergezet worden dan vind ik dat het best een stuk positiever mag zijn. Op TV laten ze bijna zien dat er helemaal geen liefde is. Dat het echt allemaal nep is van Huub. Beetje smerig. Wel de TV uitzendingen meer dan vullen door die bruiloft maar credits: None.
Waarschijnlijk is hij nu vóór de armoedequote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:54 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Saint Brian heeft z'n witte 'ik ben tegen armoede' armband niet meer om.
Wats kebeurt?
Sinds hij weet dat hij 'miljonair' wordt zal die ideologie 'm wel snel zijn vergaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij nu vóór de armoede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |