quote:
om jezelf lachen vind ik nogal zielig eigenlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
meet the parentsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:37 schreef ryangozer het volgende:
[..]
om jezelf lachen vind ik nogal zielig eigenlijk
in Oldenzaal wonenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:09 schreef Oldenzaal het volgende:
Wist je dat…Je tijdens een uur dobberen in het zwembad 1/12 liter urine binnenkrijgt? Je elk jaar zes handen schudt van mannen die zich net hebben afgetrokken zonder daarna hun handen te wassen? Je samen met al dat junkfood dat je naar binnen stouwt gemiddeld 12 schaamharen per jaar opeet? Je jaarlijks 14 insecten inademt in je slaap? Je dagelijks 1 liter scheet-gas inademt? Van een ander wel te verstaan! Je per dag gemiddeld 15 keer indirect met je handen een penis aanraakt? (door deurklinken vast te houden en handen te schudden bijvoorbeeld).
Oke...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:09 schreef Oldenzaal het volgende:
Wist je dat…Je tijdens een uur dobberen in het zwembad 1/12 liter urine binnenkrijgt? Je elk jaar zes handen schudt van mannen die zich net hebben afgetrokken zonder daarna hun handen te wassen? Je samen met al dat junkfood dat je naar binnen stouwt gemiddeld 12 schaamharen per jaar opeet? Je jaarlijks 14 insecten inademt in je slaap? Je dagelijks 1 liter scheet-gas inademt? Van een ander wel te verstaan! Je per dag gemiddeld 15 keer indirect met je handen een penis aanraakt? (door deurklinken vast te houden en handen te schudden bijvoorbeeld).
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:43 schreef Zrtlrnc het volgende:
Heel fout maar toch [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |