quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Heb je wel es sex gehad op je eigen nummers?"
Wat is dat nou weer vraag zo ineens?
Het is toch ook wel een verdomd lekker en vrolijk liedje! Begin had ik zo iets van "mwa, weet niet of ik dit heel tof vind" maar het kwartje is nu wel gevallen. Vraag mij af of we in de toekomst nog veel van Alphabeat gaan horen. Lijkt mij echt zo'n bandje waar je 1x wat van hoort en daarna nooit meer.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:23 schreef Sersjee het volgende:
Vanochtend kwam ik al dansend op m'n werk aan, één keer raden welke plaat op m'n mp3spelert speelde...
Ze keken me wel raar aan trouwens.
Ik had het niet verwacht, maar wel fijn gevonden. Volgende week is eigenlijk te laat, terwijl dat met Coldplay mijns inziens niet het geval zou zijn geweest.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:30 schreef -Hans- het volgende:
Jamie Lidell - Another Day![]()
Had ik eigenlijk als Meeeeeeeegahit verwacht.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik doe even vrolijk mee want de Cavello is reeds aangetrokken.
Waarom denk je da'k ze maandag en op 17 juni ga bekijken? Voor je het weet blijkt het een eendagsvlieg van jewelste te zijn...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is toch ook wel een verdomd lekker en vrolijk liedje! Begin had ik zo iets van "mwa, weet niet of ik dit heel tof vind" maar het kwartje is nu wel gevallen. Vraag mij af of we in de toekomst nog veel van Alphabeat gaan horen. Lijkt mij echt zo'n bandje waar je 1x wat van hoort en daarna nooit meer.
schatjequote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Duffy !
[ afbeelding ]
Laatst bij Raymann gezien... was geloof ik wel aardig.
Dan ben ik blij dat ik ze 22 juni nog ff mee kan pikkenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waarom denk je da'k ze maandag en op 17 juni ga bekijken? Voor je het weet blijkt het een eendagsvlieg van jewelste te zijn...
Het chat gesprek is afgelopen en kan zich ook naar de koelkast begeven.. Kortom, trekt ook een nieuwe open....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:33 schreef Timo20 het volgende:
Nog maar een goudgele rakker open getrokken
[..]
schatje![]()
![]()
Die was op vakantie naar de USA, hij is vandaag weer terugggekomen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:33 schreef Marc63 het volgende:
Wat is er eigenlijk met Kevin? Hij was er vorige week ook al niet...
De Mattheus Passion?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:23 schreef Sersjee het volgende:
Vanochtend kwam ik al dansend op m'n werk aan, één keer raden welke plaat op m'n mp3spelert speelde...
Ok, leukquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die was op vakantie naar de USA, hij is vandaag weer terugggekomen.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die was op vakantie naar de USA, hij is vandaag weer terugggekomen.
Nou, Alphabeat hebben ze ook onwijs laat nog Meeeeegahit gemaakt dus het zou zomaar kunnen. Ik vind het ook wel een tof liedje maar betwijfel of het een echte hit zal worden...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:31 schreef Marc63 het volgende:
Ik had het niet verwacht, maar wel fijn gevonden. Volgende week is eigenlijk te laat, terwijl dat met Coldplay mijns inziens niet het geval zou zijn geweest.
Bijna! U gaat niet door voor de wasmasjien...quote:
Heeft afstand bediening in zijn hand en vinger op de volume knop....quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het chat gesprek is afgelopen en kan zich ook naar de koelkast begeven.. Kortom, trekt ook een nieuwe open....
quote:
Er is nog een verschil tussen wat ik vind en wat ze bij 3FM vindenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, Alphabeat hebben ze ook onwijs laat nog Meeeeegahit gemaakt dus het zou zomaar kunnen. Ik vind het ook wel een tof liedje maar betwijfel of het een echte hit zal worden...
Zometeen die super plaat van Calvin Harris.
Echt heel slecht maar ik heb hier ook nog een groene Aussi liggen. Te fout gewoonquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Heb de Cappa en de Aussi ook al uit de kast getrokken...
Tof! veel plezierquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:33 schreef Sersjee het volgende:
Waarom denk je da'k ze maandag en op 17 juni ga bekijken? Voor je het weet blijkt het een eendagsvlieg van jewelste te zijn...
Ik ook, een aussi en een cappa...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt heel slecht maar ik heb hier ook nog een groene Aussi liggen. Te fout gewoon
Here we go !!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heeft afstand bediening in zijn hand en vinger op de volume knop....
(meesterlijke opmerking over Coldplay van Rudy!)
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:41 schreef Marc63 het volgende:
Er is nog een verschil tussen wat ik vind en wat ze bij 3FM vinden
Understatement...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:43 schreef -Hans- het volgende:
Een van de meest ondergewaardeerde platen van 2007.
Zou een goede Meeeeeeegahit zijn geweest.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:45 schreef Litton-Lane het volgende:
Understatement...
(zeker als ik de reacties lees)
Qua vrolijkheid vind ik em vergelijkbaar met She Moves in Her Own Way. Hoewel ik die nog steeds wel de leukst plaat van the kooks vind.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:46 schreef Litton-Lane het volgende:
De kookerts mogen er ook zijn trouwens.
Ik vind dit nummer erg veel lijken op een ander. Weet even niet welke. Maar ik vind hem wel
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:47 schreef -Hans- het volgende:
(al vind ik de reclame met Dennis W wel erg irritant.)
Jup, erg veel hongerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:48 schreef Litton-Lane het volgende:
Krijg honger van die zak sensations in beeld...
Ik dacht het wel. Anders ga ik zo weer iets anders doen. Ben toch uiteindelijk geen Giel fan....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:48 schreef -Hans- het volgende:
Komt over een uurtje die Michiel Veenstra weer?!! die man maakt ook overuren op 3FM
Veenstra FM
[..]
Jup, erg veel honger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |