Deze man is een demagoog. Hij hersenspoelt nederland en dat zijn over het algemeneen (40 % als ik me het goed herriner) laag opgeleide mensen!
Huiskamervraag: Hoe zijn de bovengenoemde DICTATOREN aan de macht gekomen??? Ja zo dus! De (domme) bevolking hersenspoelen!
Zijn lichaamstaal zijn praat-> Het KAN gewoon niet JONG NEDERLAND!!!!
DENK NOU NA!!! De man heeft prachtige ideeen over de zorg e.d. maar ondertussen verkondigt hij dat de ISLAM een ACHTERLIJK geloof is! Maar de man weet het allemaal zo leuk te brengen. En daarom trapt iedereen (34% in rotterdam, en wat straks bij de 2e kamer verkiezingen???) erin!
Mensen word wakker, wat deze man doet kan niet!
Fortuyn is trots op zijn boeken. En beledigd zijn collega politici ermee dat ze dat niet doen! Hitler schreef ook ooit eens een boek ja...
HEt gaat de verkeerde kant op met dit land, en ik weet niet of ik straks (als Lijst Fortuyn meeregeert) nog trots ben om Nederland te zijn. Dan kan nederland het hele EU verhaal schudden volgens mij!
Let Op asjeblieft jongens en meiden!
Fortuyn is een DEMAGOOG en zoek dat maar op in de dikke van dale...
PAS OP!
quote:Iemand die verkondigd als individu een heel land te zijn kan ik niet serieus nemen.
Op donderdag 07 maart 2002 22:50 schreef StefanFM het volgende:
HEt gaat de verkeerde kant op met dit land, en ik weet niet of ik straks (als Lijst Fortuyn meeregeert) nog trots ben om Nederland te zijn. Dan kan nederland het hele EU verhaal schudden volgens mij!
even inhoudelijk.
Ja er stemmen 42% laag opgeleiden op Pim Fortuyn.
Simpel rekensommetje leert mij dat er dus 58% uit het middenkader en hoger opgeleiden op Pim hebben gestemd.
welk dom volk wordt er nu gehersenspoelt?
quote:Zozo, stemt volgens jou 100% van de nederlanders op Pim??!
Op donderdag 07 maart 2002 22:54 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Iemand die verkondigd als individu een heel land te zijn kan ik niet serieus nemen.
even inhoudelijk.
Ja er stemmen 42% laag opgeleiden op Pim Fortuyn.
Simpel rekensommetje leert mij dat er dus 58% uit het middenkader en hoger opgeleiden op Pim hebben gestemd.welk dom volk wordt er nu gehersenspoelt?
quote:Ik heb ff (heel VOORZICHTIG
Op donderdag 07 maart 2002 22:50 schreef StefanFM het volgende:[..]
Fortuyn is een DEMAGOOG en zoek dat maar op in de dikke van dale...PAS OP!
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 07-03-2002 23:00]
quote:pfff, zo moeilijk is een beetje nadenken toch niet? (of mis ik hier het sarcasme soms?)
Op donderdag 07 maart 2002 22:56 schreef goudappeltje het volgende:[..]
Zozo, stemt volgens jou 100% van de nederlanders op Pim??!
het gaat er hier natuurlijk om dat 42% van de stemmen op Fortuyn komen van mensen die lager opgeleid zijn. De overige 58% van de mensen die op hem stemmen zijn dus middel of hoog opgeleid.
quote:Als je even nadenkt(laag opgeleid?), van 100 % Fortuyn stemmers zijn er 58 % hoog opgeleid
quote:Heee! we hebben er 1 uit die 48%!
(van alle mensen (DIE OP PIM HEBBEN GESTEMD = 100%) is 48% lager opgeleid, hetgeen volgens de topic opener = dom)
Dit is mijn mening erover:
Vannochtend had ik het er met een collega over Pim. Hij zij dat in `81 (programma "RugOp `81") van Kooten en de Bie de "Tegenpartij" opgericht hadden. Een sketch waar ze als de "vrije jongens" werkelijk de politiek in gingen. Sloeg nergens op maar ze scheten werkelijk op iedere politicus maar, net als Pim, inhoudsloos. Die gasten kregen wel heel veel stemmen met de gemeenteraadsverkiezingen (5 zetels) ! Ze zijn er mee opgehouden dmv hun dood in scene te zetten.
quote:Conclusie:
Kees van Kooten & Wim de Bie
Tekst: Kees van Kooten & Wim de Bie Muziek: Tonny Eyk"Word toch lid van onze Tegenpartij"
"De Tegenpartij, de partij voor alle Nederlanders
die niet meer tegen Nederland kennen"Laa lalalala lalalala lalala
refr.:
De Tegenpartij
Is van jou en van mij
De Tegenpartij
Voor jullie en wij
De Tegenpartij
Maakt iedereen blij
De Tegenpartij
daar horen wij bijShalala shalalalala
Shalala shalalalala't Is orgineel waar
Je bent de sigaar
Als je in Nederland je klauwen uit je mouwen hangk
Ze lijken wel maf
Ze knijpen je af
Waardoor een vrije jongen maar naar 1 partij verlangkLaa lalalala lalalala lalala
refr.
Shalala shalalalala
Shalala shalalalala't Is orgineel waar
De druk is te zwaar
Door de verzorgingsstaat die ons geen stuiver ruimte laat
Dit land is in nood
Kleur ons hokkie rood
Zodat die Tweede Kamer strakkies op de keien staatLaa lalalala lalalala lalala
refr.
la la la la
la la la la
"Hou nou je muil, Van Es!"
"He?"
"Waar betaal ik dat koor nou voor?
Dan moet jij niet gaan staan te zingen!
Dan krijg ik achttien maal een geeltje van je, hoor"
"Waarvoor?"
"Voor het koor!"
"Maar dat hoef ik toch niet te betalen?"
"Natuurlijk wel, ik heb toch de produktie van deze schijf?"
"Maar ze zijn toch met zijn zeventienen van het koor?"
"Maar jij hebt toch staan mee te zingen?"
"Krijg nou toch ...."De Tegenpartij
Daar horen wij bij"Trek je poeplap!"
http://www.let.leidenuniv.nl/history/hic/2000-1/staatsgreep.htm
quote:Ik ben het met je eens dat hij het een beetje cru stelt en het ook enigzins uit zn verband trekt, maar om dat als een bevestiging van je stem op Fortuyn te zien lijkt me ook wat overdreven...
Op donderdag 07 maart 2002 23:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoe meer mensen dit soort praat gaan uitkramen, hoe meer sympathie ik voor Pim ga ontwikkelen.
quote:Ik durf met je te wedden dat ik een hogere opleiding heb dan een aantal andere fokkers.
Op donderdag 07 maart 2002 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Heee! we hebben er 1 uit die 48%!
(van alle mensen (DIE OP PIM HEBBEN GESTEMD = 100%) is 48% lager opgeleid, hetgeen volgens de topic opener = dom)
quote:En dit soort arrogantie heeft JUIST voor Fortuyns succes gezorgd.
Op donderdag 07 maart 2002 23:02 schreef DimeBag het volgende:
Conclusie:
Pim is een ordinaire herrieschopper. Ik vind het persoonlijk jammer dat er zo veel mensen er als een kip zonder kop achter aan gaan bewijst het typische kuddegedrag
Overigens als je je politieke voorkeur baseerd op een sketch van een cabaret/kleinkunst duo, kan je naar mijn mening beter toegeven aan kuddegedrag
quote:Goh spannend.
Op donderdag 07 maart 2002 23:04 schreef goudappeltje het volgende:[..]
Ik durf met je te wedden dat ik een hogere opleiding heb dan een aantal andere fokkers.
quote:Tuurlijk niet. Maar wat heeft het dan voor zin voor jou om tegen mij te zeggen dat ik dom ben? Voel jij je daar beter door, door te impliceren dat jij slim(mer) bent ofzo?
Op donderdag 07 maart 2002 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Goh spannend.
En dat maakt je beter? of zelfs maar slimmer?
quote:Als je dit topic nog eens goed naleest zal je zien dat JIJ degene was die impliceerde dat IK dom was,
Op donderdag 07 maart 2002 23:07 schreef goudappeltje het volgende:[..]
Tuurlijk niet. Maar wat heeft het dan voor zin voor jou om tegen mij te zeggen dat ik dom ben? Voel jij je daar beter door, door te impliceren dat jij slim(mer) bent ofzo?
quote:door je eigen domme gevolgtrekking mbt een simpel rekensommetje.
quote:Dit heeft niks met mijn politieke voorkeur te maken. Dit voorbeeld laat uitstekend zien hoe je razend populair kunt worden zo lang je maar een grote mond heb.
Op donderdag 07 maart 2002 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Overigens als je je politieke voorkeur baseerd op een sketch van een cabaret/kleinkunst duo, kan je naar mijn mening beter toegeven aan kuddegedrag
quote:Ik vind het een domme opmerking, wil niet zeggen dat ik jou dom vind. Jij daarentegen hebt mij wel "één van de 48% dommen" genoemd. Maar laat maar zitten, heb geen zin om hier zo over te gaan bekvechten. Laten we commentaar geven op Fortuyn, en niet op mekaar. Daarvoor was dit topic niet geopend
Op donderdag 07 maart 2002 23:09 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Als je dit topic nog eens goed naleest zal je zien dat JIJ degene was die impliceerde dat IK dom was,
[..]door je eigen domme gevolgtrekking mbt een simpel rekensommetje.
quote:Zoals Paars II zeg maar.
Op donderdag 07 maart 2002 23:09 schreef DimeBag het volgende:[..]
Dit heeft niks met mijn politieke voorkeur te maken. Dit voorbeeld laat uitstekend zien hoe je razend populair kunt worden zo lang je maar een grote mond heb.
quote:Wat is er dom aan 100-48=52
Op donderdag 07 maart 2002 23:11 schreef goudappeltje het volgende:[..]
Ik vind het een domme opmerking
quote:Heb je mijn post erna niet gezien.
Op donderdag 07 maart 2002 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Wat is er dom aan 100-48=52
P. Fortuyn Leider extreme droit. (Ik weet het Franse woord voor leider niet)
Hij werd nog even vergeleken met Haider, DeWinter en Le Penn.
Die Fransen zien het dus een stukje beter dan wij in Nederland.
quote:Nou, ik zal nog steeds nooit op fortuyn stemmen, maar ik vind hem toch minder erg dan eerst.
Op donderdag 07 maart 2002 23:02 schreef kUWn het volgende:[..]
Ik ben het met je eens dat hij het een beetje cru stelt en het ook enigzins uit zn verband trekt, maar om dat als een bevestiging van je stem op Fortuyn te zien lijkt me ook wat overdreven...
quote:Werkt toch prima ? Zo gaat het al jaren. Ik denk dat Fortuyn wel in tussen wat mensen in Den Haag aan het denken hebben gezet. Alleen de leden van Paars I en II hadden WEL een partijprogramma.
Op donderdag 07 maart 2002 23:11 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Zoals Paars II zeg maar.
veel geblaat, weinig wol
quote:Ik bedoel maar, het is niet zo dat 48% van de stemmen van Pim van laagopgeleiden zijn, maar dat 48% van de laagopgeleiden op Pim stemt. Dus een iets andere redenatie, waardoor het rekensommetje wel of niet klopt.
Op donderdag 07 maart 2002 23:14 schreef Beurlap het volgende:
..van de bevolking die minder hoog opgeleid is stemt 48% op pimmetje. Dat wil dan dus niet zeggen dat die andere 52% ineens hoogopgeleid zijn toch?
quote:Nee je leest verkeerd.
Op donderdag 07 maart 2002 23:14 schreef Beurlap het volgende:
..van de bevolking die minder hoog opgeleid is stemt 48% op pimmetje. Dat wil dan dus niet zeggen dat die andere 52% ineens hoogopgeleid zijn toch?
Het is dus niet zo dat 48% van 'dom' Rotterdam op Pim heeft gestemt, zoals zowel jij als Goudappeltje schijnen te denken.
quote:Paars is helemaal niet "populair". er heeft ook niemand gekozen voor Paars. Paars is gewoon een gevolg van de verdeeldheid in de resultaten van de eerdere verkiezingen. (veel PVDA, veel VVD en een beetje D66).
Op donderdag 07 maart 2002 23:11 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Zoals Paars II zeg maar.
veel geblaat, weinig wol
Het is een lulverhaal dat het volk zo'n paars kabinet "gewild" heeft. De PVDA stemmers wilden een centrumlinks kabinet, de VVD stemmers een centrumrechts en bijna niemand stemde "midden" dus wat krijg je? Paars.
[Dit bericht is gewijzigd door goudappeltje op 07-03-2002 23:18]
quote:Jawel dus
Op donderdag 07 maart 2002 23:16 schreef goudappeltje het volgende:[..]
Ik bedoel maar, het is niet zo dat 48% van de stemmen van Pim van laagopgeleiden zijn
quote:Nee dus
maar dat 48% van de laagopgeleiden op Pim stemt.
quote:De foute redenatie. (nogmaals, aldus de peiling gisteren)
Dus een iets andere redenatie
quote:maw 40% van de laagopgeleide mensen wordt gehersenspoeld. De overige 60% van de laagopgeleide mensen niet.
Op donderdag 07 maart 2002 22:50 schreef StefanFM het volgende:Deze man is een demagoog. Hij hersenspoelt nederland en dat zijn over het algemeneen (40 % als ik me het goed herriner) laag opgeleide mensen!
quote:Al of niet fout, laten we even in het midden, als we er maar over kunnen ophouden.
Op donderdag 07 maart 2002 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Jawel dus
[..]Nee dus
[..]De foute redenatie. (nogmaals, aldus de peiling gisteren)
quote:hahahaha, wat een statistisch geneuzel!
Op donderdag 07 maart 2002 23:18 schreef Beurlap het volgende:[..]
maw 40% van de laagopgeleide mensen wordt gehersenspoeld. De overige 60% van de laagopgeleide mensen niet.
Dr staat dus totaal nix over hoger opgeleide mensen.
neem die topic-opener nou eens serieus
quote:Bijzonder SLIM van je. Om veel van je medelanders DOM te noemen. Je voelt je zelf al een hele vent zeker? Einstein.
Waarom?Deze man is een demagoog. Hij hersenspoelt nederland en dat zijn over het algemeneen (40 % als ik me het goed herriner) laag opgeleide mensen!
Huiskamervraag: Hoe zijn de bovengenoemde DICTATOREN aan de macht gekomen??? Ja zo dus! De (domme) bevolking hersenspoelen!
DENK NOU NA!!! De man heeft prachtige ideeen over de zorg e.d. maar ondertussen verkondigt hij dat de ISLAM een ACHTERLIJK geloof is! Maar de man weet het allemaal zo leuk te brengen. En daarom trapt iedereen (34% in rotterdam, en wat straks bij de 2e kamer verkiezingen???) erin!
Fortuyn is trots op zijn boeken. En beledigd zijn collega politici ermee dat ze dat niet doen! Hitler schreef ook ooit eens een boek ja...
PAS OP!
quote:Okok...maar duidelijkheid moet er wezen he. Als we het allebei anders interpreteren (zo schrijf je dat geloof ik) dan krijg je dalek vage reacties.
Op donderdag 07 maart 2002 23:21 schreef kUWn het volgende:[..]
hahahaha, wat een statistisch geneuzel!
neem die topic-opener nou eens serieus
quote:Als die "domme" bevolking zich zo laat meeslepen door het gepraat van Pimmetje (waardoor je echt wel gaat denken dat alles niet goed gaat in Nederland wat dus totaaaal niet waar is) dan kan je die mensen best wel dom noemen vind ik ja.
Op donderdag 07 maart 2002 23:22 schreef Ricochet het volgende:[..]
Bijzonder SLIM van je. Om veel van je medelanders DOM te noemen. Je voelt je zelf al een hele vent zeker? Einstein.
![]()
Ik weet dat er ook echt wel mensen zijn die echt goede redenen hebben om op hem te stemmen, maar er is echt ook een groot deel wat gewoon maar mee doet aan de hipe/hype (hoe schrijf je dan dan weer...)
Als ik in R'dam gewoon zou hebben zou ik ook op'm gestemd hebben voor de gemeenteraad. Omdat het in R'dam echt de spuigaten uit loopt. Maar landelijk niet, dus landelijk geen Pimmetje voor mij. maarja...wie ben ik...
quote:Jammer dat jij met leuzen als Fortuyn is ''de nieuwe Hilter, de Nederlanse Stalin en de Nederlandse Mussolini'', het Nederlandse geschiedenisonderwijs zo publiekelijk voor schut zet.
Op donderdag 07 maart 2002 22:50 schreef StefanFM het volgende:Fortuyn is de nieuwe Hitler/Stalin/Mousollini
En nu zijn we met z'n alleen opeens weer vreselijk braaf?
Hou jezelf toch niet zo voor de gek!
Ik ben het ook lang niet altijd met Pim eens, maar er zit nu eenmaal een grote kern van waarheid in.
In de tussentijd een grote smoel hier op Fok over buitenlanders en tegelijkertijd zeggen dat Pim een 2e hitler?!?!?! is.
Maarja...... da's mijn mening....
Echt een belachelijke vergelijking.
Je weet niet wat je zegt.
Dat je je niet kunt vinden in de ideeen van Fortuyn is je goed recht, maar stel hem alsjeblieft niet op 1 lijn met iemand die 6 miljoen joden naar de gaskamer heeft gestuurd.
Ik hou me niet bezig met politiek, ik ken, net als de meeste mensen denk ik, Pim voornamelijk van zijn Nederland is druk uitspraak. Ik hou me ook niet bezig met Hitler, Stalin of Mussolini, maar ik weet wel dat de jaren '30 in Duitsland, Italie en Rusland heel erg verschillen van 2002 (alle genoemde landen kwamen uit een oorlogssituatie).
Om te beginnen met vriend Hitler waar onze Pim zo vaak mee wordt vergeleken. Ik krijg de indruk dat mensen geloven dat Hitler van de een op de andere dag aan WO2 begon. Nee dat is niet zo. Hitler's NSDAP (National-sozialistische Deutsche Arbeiter Partei) deed in 1924 voor het eerst mee aan de Rijksdagverkiezingen en in 1933 was het pas de allergrootste partij (groter dan de KPD en SPD te samen). In 1933 werd Hitler dan ook Rijkskanselier. Daarna duurde het nog 6 jaar voordat de oorlog uitbrak. Als Frankrijk en Engeland wat eerder hadden ingegrepen (want Hitler begon weer aan de wapenindustrie te werken wat niet mocht volgens de Vrede van Versailles) dan was WO2 ons misschien bespaard gebleven.
Nog een verschil met de drie genoemde dictatoren zijn dat het dictatoren waren. Het is dat Franco zo onbekend is anders had die waarschijnlijk ook in de titel mogen staan. Professor Fortuyn zal nooit alleenheerser worden. En als hij wil dat alle Marokkaanse zwemliefhebbers het land uit moeten zal ie eerst moeten overleggen. En dat deden de heren in de titel niet.
De politieke situatie, de maatschappelijke situatie en de internationale situatie zijn ontzettend anders dan in de tijd waarin Hitler, Stalin en Mussolini konden regeren. Correct me if I'm wrong.
En misschien dat we lager opgeleiden ook wel niet moeten laten stemmen. Dat zou pas rechtvaardig zijn. Of alleen hun stem laten tellen als ze kiezen voor een partij waar de meeste hoger opgeleiden op hebben gestemd.
quote:En door woorden als demagoog te gebruiken probeer je intelligent over te komen?
Waarom?Deze man is een demagoog. Hij hersenspoelt nederland en dat zijn over het algemeneen (40 % als ik me het goed herriner) laag opgeleide mensen!
quote:En jij wilt zeggen dat de Islam zo'n geweldig geloof is?
quote:Neem eerst eens een typecursus..
* KOE is trouwens geen voor, maar ook geen tegenstander van Pim
quote:Dit laatste is toch sarcastisch bedoelt neem ik aan?
Op vrijdag 08 maart 2002 02:47 schreef Herald het volgende:
En misschien dat we lager opgeleiden ook wel niet moeten laten stemmen. Dat zou pas rechtvaardig zijn. Of alleen hun stem laten tellen als ze kiezen voor een partij waar de meeste hoger opgeleiden op hebben gestemd.
quote:Ik ga hier niet het beleid van Pim verdedigen, maar wat jij schrijft is pas demagogie. Door 1 zin uit een verhaal te belichten geef je natuurlijk niet een juiste weergave van hetgeen er werkelijk is gezegd.
DENK NOU NA!!! De man heeft prachtige ideeen over de zorg e.d. maar ondertussen verkondigt hij dat de ISLAM een ACHTERLIJK geloof is!
Quote uit de Volkskrant:
quote:
'Ik haat de islam niet. Ik vind het een achterlijke cultuur. Ik heb veel gereisd in de wereld. En overal waar de islam de baas is, is het gewoon verschrikkelijk. Al die dubbelzinnigheid. Het heeft wel iets weg van die oude gereformeerden. Gereformeerden liegen altijd. En hoe komt dat? Omdat ze een normen- en waardenstelsel hebben dat zo hoog ligt dat je dat menselijkerwijs niet kunt handhaven. Dat zie je in die moslimcultuur ook. Kijk dan naar Nederland. In welk land zou een lijsttrekker van een zo grote beweging als de mijne openlijk homoseksueel kunnen zijn? Wat fantastisch dat dat hier kan. Daar mag je trots op zijn. En dat wil ik graag effe zo houden.'
Zegt meer over de poster dan over Fortuyn.
quote:*grin*
Op vrijdag 08 maart 2002 02:47 schreef Herald het volgende:
ik meen en hoop hier tenminste een cynische ondertoon te bespeuren?
Ik ga denk ik wel pim stemmen, niet zozeer omdat ik het methem eens ben, maar hij is een flinke stok achter de deur waar de gevestigde politiek niet omheen kan.
Wat is z'n standpunt over de betuwelijn en de HSL eigenlijk?
quote:Staat in zijn "partijprogramma"
Op vrijdag 08 maart 2002 10:26 schreef Ulx het volgende:
Hij mocht willen dat hij zich kon meten met een mussolini. Het lukte Benito wel om de treinen op tijd te laten rijden, en ik weet vrij zeker dat het Pim niet gaat lukken om zoiets voor elkaar te krijgen.Wat is z'n standpunt over de betuwelijn en de HSL eigenlijk?
quote:Wat een onzin.
Op donderdag 07 maart 2002 22:50 schreef StefanFM het volgende:Topic: Fortuyn is de nieuwe Hitler/Stalin/Mousollini
[edit] topictitel aangepast
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 08-03-2002 10:33]
Het feit dat jij Hitler met Stalin vergelijkt zegt genoeg!
quote:O, die zijn op een flink aantal punten best te vergelijken, hoor.
Op vrijdag 08 maart 2002 10:30 schreef Frenkie het volgende:
Het feit dat jij Hitler met Stalin vergelijkt zegt genoeg!
V.
quote:ja maar die punten waarop zij te vergelijken zijn, die kan ik niet zo 1-2-3 terugvinden bij de heer Fortuyn..
Op vrijdag 08 maart 2002 10:32 schreef Verbal het volgende:[..]
O, die zijn op een flink aantal punten best te vergelijken, hoor.
V.
(misschien moet ik daar eens tijd voor maken)
quote:Ik ook niet, maar jij had het over Hitler en Stalin vergelijken. Dat kan best.
Op vrijdag 08 maart 2002 10:37 schreef Frenkie het volgende:[..]
ja maar die punten waarop zij te vergelijken zijn, die kan ik niet zo 1-2-3 terugvinden bij de heer Fortuyn..
V.
In ieder geval mijn stem heeft ie
En ik heb zeker geen lage opleiding genoten
quote:
Op vrijdag 08 maart 2002 10:38 schreef Verbal het volgende:[..]
Ik ook niet, maar jij had het over Hitler en Stalin vergelijken. Dat kan best.
V.
quote:
Op vrijdag 08 maart 2002 10:39 schreef justin2100 het volgende:
Volgens mij hoef je je opleiding niet te vermelden op je stembiljet.
Dat wil dus zeggen dat van de ondervraagde 42 procent laag is op geleid.
V.
quote:Ow, mussolini wilde ook geen mensen vergassen.
Op vrijdag 08 maart 2002 10:39 schreef justin2100 het volgende:
Ik heb echter nergens in zijn politieke programma kunnen lezen dat hij de allechtonen wil vergassen, of gebruiken voor experimenten.
quote:Volgens mij had ik het niet over alle drie, maar ik pikte er 1 uit in het bijzonder.
Op vrijdag 08 maart 2002 10:43 schreef Ulx het volgende:[..]
Ow, mussolini wilde ook geen mensen vergassen.
Wil je dat ik je geschiedenis les ga geven over wat ze alle drie hebben gedaan?
quote:Wat is DIT nou weer voor een walgelijke opmerking
Op vrijdag 08 maart 2002 11:45 schreef 666crew het volgende:
ik zou het niet erg vinden dat er een kogel door zijn kop gaat
V.
quote:je vergeet 1 ding.
de Islam IS een achterlijk geloof.
quote:maak er maar "roi" van... pas bij zijn ego....
Op donderdag 07 maart 2002 23:13 schreef Redman het volgende:
Ik zat net even naar de Franse Televisie te kijken (TV5) en daar kwam Pimmetje voorbij. Dit was het onderschrift:P. Fortuyn Leider extreme droit. (Ik weet het Franse woord voor leider niet)
Hij werd nog even vergeleken met Haider, DeWinter en Le Penn.
Vergelijking met eventuele 'voorgangers' (Adolf en Benito)lijkt me zeker niet terecht, al begon het indertijd ook 'onschuldig'.
quote:jahoor, gelijk mondsnoeren omdat er meningen worden gepost waar jij niet mee eens bent...
Op vrijdag 08 maart 2002 13:28 schreef Sphere het volgende:
Dit topic slaat werkelijk nergens op.Mag deze op slot?
stuk des-poot!
quote:hier dit is dus waarschijnlijk een hoger opgeleide die gewoon een rascist is!
Op vrijdag 08 maart 2002 11:48 schreef Vision het volgende:[..]
je vergeet 1 ding.
quote:geen rascist... islam is bij mijn weten nog steeds geen ras.
Op vrijdag 08 maart 2002 15:31 schreef StefanFM het volgende:[..]
hier dit is dus waarschijnlijk een hoger opgeleide die gewoon een rascist is!
Hij discrimineert op basis van geloof... is daar een 'isme voor?
Anyway... een eikel is het wel
quote:En iemand die het christelijk geloof achterlijk vindt?
Op vrijdag 08 maart 2002 15:31 schreef StefanFM het volgende:[..]
hier dit is dus waarschijnlijk een hoger opgeleide die gewoon een rascist is!
Ook een racist?
quote:Als er ook maar één verkeerd woord valt over Marokkanen wordt een topic direct gesloten.
Op vrijdag 08 maart 2002 14:04 schreef Dash het volgende:[..]
jahoor, gelijk mondsnoeren omdat er meningen worden gepost waar jij niet mee eens bent...
stuk des-poot!
In dit topic wordt Pim Fortuyn door de Topicstarter ronduit beledigt en zie: dat kan wel!!
Dat is simpelweg meten met 2 maten.
Zowat de hele crew is zo links als de pest.
quote:Och, huil toch niet. Er zijn zat domme pro-Pim-topics open. Nu is er een dom anti-Pim-topic open.
Op vrijdag 08 maart 2002 16:58 schreef Sphere het volgende:Dat is simpelweg meten met 2 maten.
Zowat de hele crew is zo links als de pest.
Dat gejengel...
V.
quote:Uhm... Hij zat althans vroeger bij een communistische partij.
Op vrijdag 08 maart 2002 16:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
dus Pimmetje is communist?
bron: parool
quote:
Pim Fortuyn is fout. In de jaren zeventig was hij orthodox marxist en steunde hij de CPN. De CPN was toen nog stalinistischer dan de communistische partij in Rusland. Toen de radicaal-linkse golf overwaaide meldde hij zich aan bij de PvdA. Nadat ook de PvdA haar hipheid verloor probeerde hij het ooit nog eens bij de VVD die onder Bolkestein hoogtij dagen beleefde.
Pipo de Clown
En we weten allemaal hoe het met het circus afliep toen lachebekje Pipo de kar ging trekken! Sapperdeflap! En Mammaloe was ook ontevreden met Pipo's prestaties. Nou nou.
Dus mensen! Past allemaal op en stemt niet op Pipo. Sapperdeflap!
ja, dit is ook onzin
[Dit bericht is gewijzigd door Sniper op 08-03-2002 17:24]
quote:* Slam meldt
Op vrijdag 08 maart 2002 15:58 schreef R@b het volgende:[..]
En iemand die het christelijk geloof achterlijk vindt?
Ook een racist?
quote:Nou, als Pim hier moderator zou zijn, had er allang een slotje opgezeten.
Op vrijdag 08 maart 2002 17:01 schreef Verbal het volgende:[..]
Och, huil toch niet. Er zijn zat domme pro-Pim-topics open. Nu is er een dom anti-Pim-topic open.
Dat gejengel...
V.
quote:Dus als je op Fortuyn stemt ben je dom?? Laat me raden, en jij bent dus slim??
De (domme) bevolking hersenspoelen!
Jij voelt je dus verheven boven anderen?? PAS OP!! Hitler vond dat ook!
Met andere woorden: wat een lulverhaal.
quote:Nee... nee... nee. Als Pim moderator was dan zou Artikel 1 immers niet meer gelden en zouden slotjes afgeschaft worden.
Op vrijdag 08 maart 2002 17:57 schreef Ulx het volgende:
Nou, als Pim hier moderator zou zijn, had er allang een slotje opgezeten.
quote:Ja, maar Pim is hier geen moderator.
Op vrijdag 08 maart 2002 17:57 schreef Ulx het volgende:[..]
Nou, als Pim hier moderator zou zijn, had er allang een slotje opgezeten.
V.
quote:
Waarom?ondertussen verkondigt hij dat de ISLAM een ACHTERLIJK geloof is!
Wil die vent nou alleen een boek verkopen 14 maart? Dat is blijkbaar de enige manier om zijn programma te weten te komen (op het kopen van alle jaargangen Elsevier met zijn columns na).
Ik vind het irritant - zo heb ik helemaal niet de kans om zijn argumenten te weerleggen.
Hij ziet een 'levend geheel' als Nederland als een bedrijf. Dat moet ik ook niet
quote:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh
Op vrijdag 08 maart 2002 18:19 schreef Armageddon het volgende:
Is het al weekend
quote:Tsssss denk nou na. Ik heb het over de manier waarop ze aan de macht zijn gekomen!!!
Op vrijdag 08 maart 2002 16:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Topicstarter: Dat Hitler in hetzelfde rijtje als Stalin staat vind ik best komisch.
Je vergelijkt Fortuyn met Stalin, dus Pimmetje is communist. Ik heb echt medelijden met je StefanFM, jij bent echt dom!
Lees maar in je geschiedenisboekje! Stalin en Hitler zijn in principe op de zelfde manier aan de macht gekomen!!
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 12:46 schreef StefanFM het volgende:[..]
Tsssss denk nou na. Ik heb het over de manier waarop ze aan de macht zijn gekomen!!!
Lees maar in je geschiedenisboekje! Stalin en Hitler zijn in principe op de zelfde manier aan de macht gekomen!!
quote:Stalin had achteraf pas knokploegen!
Op zaterdag 09 maart 2002 12:52 schreef Profesor het volgende:[..]
Dus Pim komt via een knokploeg en in totale maatschappelijke en economische chaos aan de macht.....
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 12:55 schreef StefanFM het volgende:[..]
Stalin had achteraf pas knokploegen!
*note: wat waarschijnlijk foutief blijkt te zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Profesor op 09-03-2002 13:03]
quote:Nee hoor, die heetten toe alleen geen knokploegen maar konden er ook wat van.
Op zaterdag 09 maart 2002 12:55 schreef StefanFM het volgende:[..]
Stalin had achteraf pas knokploegen!
quote:Fortuyn heeft dus het testament van Kok vervalst, en is vervolgens gaan tieren tegen homosexuelen?
Tsssss denk nou na. Ik heb het over de manier waarop ze aan de macht zijn gekomen!!!
Maar houd eens op met dit soort loze kreten te slaken. Iemand voor nazi of communist uitschelden is weliswaar al vijftig jaar lang de nieuwste vondst in Nederland, maar de waarde van dergelijke begrippen holt achteruit als ze voor ieder wissewasje over tafel worden gesmeten.
En laat hem maar lekker Mussolini zijn, dan zijn we een stuk beter af dan onder Stalin.
quote:Hmmm das communisme met facisme vergelijken!
Op vrijdag 08 maart 2002 10:32 schreef Verbal het volgende:[..]
O, die zijn op een flink aantal punten best te vergelijken, hoor.
V.
quote:Ik ben het met je eens maar het blijft een mening
Op vrijdag 08 maart 2002 11:48 schreef Vision het volgende:[..]
je vergeet 1 ding.
Wij werken met een paar milioen mensen om evenveel werkschuwe uitkeringstrekkers te onderhouden. Deze mensen houden ONZE welvaart tegen en denken alleen aan zichzelf. Ik zie er niets mismee dat ik dan ook alleen aan mezelf mag en kan denken.
quote:Dit is zo'n beetje de domste vergelijking die je kan trekken
Preek geen tolerantie als je niet tolerant t.o.v pim fortuyn bent.
links is momenteel rechts en rechts is links.
quote:Nee hoor...
Op zondag 10 maart 2002 20:34 schreef Barthezz1 het volgende:[..]
Hmmm das communisme met facisme vergelijken!
Dat is die twee heren met elkaar vergelijken, en dat kan best.
Bijvoorbeeld:
beide heren hebben zich schuldig gemaakt aan ongekende misdaden tegen de mensheid. Beiden organiseerden grootscheepse vervolgingen in hun land. Allebei leden aan grootheidswaan en stonden zwaar sceptisch tegenover de meningen van anderen. Beiden leden aan vormen van psychose, beiden waren dicator. Allebei hebben ze hun volk onnoemelijk leed gebracht. beiden hemelden ze de arbeidersklasse op en zo kan je nog wel even doorgaan.
En om op jouw opmerking in te gaan: Stalinisme en fascisme zijn OOK op punten te vergelijken.
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 11-03-2002 01:12]
mensen met dit soort ideeën moeten hun kop eens uit het zand halen, dan zie je zelf ook wel dat het totaal de verkeerde kant op gaat met nederland. nederland wordt overspoelt met economische 'vluchtelingen' die zorgen voor een enorme toename van de criminaliteit.
het is volkomen terecht dat er eens iemand opstaat die zegt waar het op staat zonder rekening te houden met de taboes die er nu zijn
pim heeft mijn stem
wat een redenatie
quote:Behalve als ze ons drugsbeleid bekritiseren zeker?
Op donderdag 07 maart 2002 23:13 schreef Redman het volgende:
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 23:20 schreef goudappeltje het volgende:[..]
Al of niet fout, laten we even in het midden, als we er maar over kunnen ophouden.
quote:
Dus... over het algemeen zijn de mensen die op hem stemmen volgens jou NIET laag-opgeleid. De meerderheid namelijk...dus in het algemeen!
Leuk...zo'n zin...
quote:En leg mij eens uit hoe Fortuyn Europa denkt te onderwerpen? Met welke legers gaan we alles doen wat hij wilt? Hoe lang zullen we het volhouden tegen de legers van de UK, Frankrijk, de VS en Duitsland te samen?
Hitler schreef ook ooit eens een boek ja...
quote:vind je??
Op zondag 10 maart 2002 20:43 schreef Barthezz1 het volgende:[..]
Dit is zo'n beetje de domste vergelijking die je kan trekken
quote:je kan ook zeggen dat het grootste gedeelte van de stemmers op PF dus hoog opgeleid is
(40 % als ik me het goed herriner) laag opgeleide mensen!
nou wat is daar op tegen
dat jij als schlemiel maar vind dat wij rekening moeten houden met mensen zoals jij...
tsssss
quote:Bron?
Op maandag 11 maart 2002 10:04 schreef Noodie het volgende:
is niks mis mee maar zegt wel iets over de mensen die erop stemmen, VVD heeft veel minder laag opgeleide mensen....
PvdA en Groen Links weer een stuk meer.
Hup verbieden maar dus...
quote:Italie: 360.000 KM2
Op maandag 11 maart 2002 09:04 schreef Noodie het volgende:
hmm met die legers enz,
nederland is niet het enige land waar dit gebeurd....denk ook weer aan italie......
Europa veroveren met een landje van 16 miljoen dat niet eens ze eigen grondstoffen heeft?
Kom op zeg.
quote:Italie neemt wel asielzoekers aan.
Op maandag 11 maart 2002 09:03 schreef Noodie het volgende:[..]
vind je??
naja ik ben het er dus mee eens, wat fortuyn doet is gewoon het zelfde als Hitler deed, eerst tegen een bepaalde groep (hitler: joden, fortuyn: allochtonen) en dan deze groep steeds meer verbieden (denk aan italie die geen asielzoekers meer aanneemt,
Fortuyn verbied bepaalde bevolkingsgroepen helemaal niks. Hoe kom je hier bij? Hij heeft alleen gesteld dat het nu wel genoeg is zo, en dat de hier aanwezige allochtonen gewoon moeten integreren. Das wel even wat anders dan Hitlers praktijken met het buiten de wet stellen van Joden.
quote:
en de rest weg kicked als ze geen baan hebben)
quote:
waar ik het zorgende mens gebleven??
is het zo gek dan je andere mensen in nood helpt??
quote:afijn dat is jouw mening.
PAS OP!
40% kiest voor hem, de rest voor andere partijen. dan lijkt het me toch duidelijk wat de gemiddelde nederlander wil..
gezien de politiek en wat er in de history gebeurd is, gebeurt hoogstens 30/40% van wat ze zeggen.
Overdrijven is ook een vak, maar jij bent een natuur talent.
Vergeet niet dat wij geen communisten zijn, en dat alles goed gekeurd moet worden door de rest van de 1e en (vooral) de 2e kamer.
Hitler Stalin hadden het alleen voor het zeggen, mensen die Fortuyn daarmee vergelijken, weten niet helemaal hoe het werkt.
Om iemand zomaar DOM te verklaren vind ik echter een nogal waardeloze uitspraak. iemand met een LBO opleiding hoeft niet persee dom te zijn, en iemand met een universitaire opleiding, kan best 'dom' zijn. dat JIJ iets dom vind, betekend niet dat mensen die er wel voor kiezen dom zijn. Dat betekend simpel weg dat jij het niet begrijpt of respecteerd.
En als iemand het islam een achterlijk geloof vind mag hij of zij dat vinden, persoonlijk vind ik veel dingen van de islam raar en veel ervan begrijp ik niet. en nogmaals, ieder zijn ding.
Nogmaals, dit volgens MIJN mening
[Dit bericht is gewijzigd door dynom op 11-03-2002 11:26]
Als blijkt dat bijv. dat de stemmers op de PVDA uit 55% lager opgeleide mensen bestaat, horen we jullie waarschijnlijk daar niet meer over terug.
Ook uiteraard leuk dat de media daar geen aandacht aan besteedt.
quote:Mussolini was in de tijd van hitler in italie aan de macht en had dezelfde fasistische ideeen als hitler. Maar wat die hier mee te maken heeft zou ik niet weten. Misschien kan onze topicopener dat uitleggen..
Op maandag 11 maart 2002 14:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Overigens, wie is in hemelsnaam Mousollini? Eén of andere dictatoriale Marokkaanse imam in de Randstad, die zijn knokploegen de zwembaden, pretparken en bibliotheken in stuurt?
quote:Mussolini ken ik wel, maar Moussolini weer niet.
Op vrijdag 15 maart 2002 11:37 schreef Barthezz1 het volgende:[..]
Mussolini was in de tijd van hitler in italie aan de macht en had dezelfde fasistische ideeen als hitler. Maar wat die hier mee te maken heeft zou ik niet weten. Misschien kan onze topicopener dat uitleggen..
Overigens was Hitler wel ff wat graadjes erger dan Mussolini, hoewel dat natuurlijk ook geen lieverdje was.
quote:Maar ze waren allebei kleine jongens vergeleken met Stalin en Mao.
Op vrijdag 15 maart 2002 12:14 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Mussolini ken ik wel, maar Moussolini weer niet.Overigens was Hitler wel ff wat graadjes erger dan Mussolini, hoewel dat natuurlijk ook geen lieverdje was.
quote:ow ik dacht ook al wie kent mousolini nou niet
Op vrijdag 15 maart 2002 12:14 schreef B.R.Oekhoest het volgende:[..]
Mussolini ken ik wel, maar Moussolini weer niet.
Overigens was Hitler wel ff wat graadjes erger dan Mussolini, hoewel dat natuurlijk ook geen lieverdje was.
quote:Dat is toch de mouselman?
Op vrijdag 15 maart 2002 12:16 schreef Barthezz1 het volgende:
ow ik dacht ook al wie kent mousolini nou niet
quote:Zeg ken jij de mouselman, de mouselman, de mouselman
Op vrijdag 15 maart 2002 12:19 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dat is toch de mouselman?
quote:Heb eigenlijk wel medelijden met je, wie loopt je nu te praten want iemand moet je deze onzin wijs hebben gemaakt..
PAS OP!
quote:Ja, want die waren links
Op vrijdag 15 maart 2002 12:15 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Maar ze waren allebei kleine jongens vergeleken met Stalin en Mao.
V.
In Nederland is er op dit moment zo'n grote toestroom van allochtonen dat volgens de statestieken binnen 10 jaar de 4 grote steden (a'dam, r'dam, den haag, utrecht) voor meer dan de helft uit allochtonen bestaan. Dit is gewoon absurd en er is geen enkel land in de wereld waar dit zo is, er moet gewoon wat aan gedaan worden.
jammer.... maar ja.. misschien kan je het idd beter openhouden anders vliegen dit soort topics in het rond en is het dweilen met de kraan open..
ja, ik durf dat wel aan om topics met water te vergelijken
Dat hij het toch als not done ervaart, blijkt uit het feit dat hij weigert zijn naam prijs te geven. Maar ook Surinaamse Nederlanders steunen de man die momenteel als geen ander de koers bepaalt van de vaderlandse politiek. Fortuyns partij Leefbaar Rotterdam, met de Surinaamse zakenvrouw Rabella de Faria in de gelederen, kreeg de steun van veel gekleurde Rotterdammers. En op de tweede plaats van de landelijke Lijst Pim Fortuyn staat de Rotterdams/Kaapverdische ondernemer Joăo Varela
Pim Fortuyn is geen racist of rechts-extremist, vindt ook Stenley Ramdhani, tot voor kort deelraadslid van de VVD in Amsterdam-Zuidoost. ''Ik vind dat mijn partij, ook landelijk, best een coalitie met hem kan aangaan.''
Dat zegt Ramdhani na een bijeenkomst waarin organisator Winston Kout het Surinaamse electoraat hartstochtelijk opriep toch vooral de traditionele partijen te steunen: ''Wij stemmen alleen op mensen die van ons houden!'' Ramhani, laconiek: ''Vroeger zeiden sommige Surinamers ook dat de VVD niet van hen hield.''
En dat hoor je nu niet veel meer, al stemmen de meeste Surinaamse Nederlanders PvdA en GroenLinks. Maar sommigen dus ook Pim Fortuyn. ''Want hij spreekt mensen aan die zich verwaarloosd voelen door de politiek,'' zegt Eddy Westerveld, ook VVD'er. ''Dus ook Surinamers.''
De diepe onvrede bleek kort daarvoor nog eens toen de landelijke partijleiders Ad Melkert (PvdA) en Hans Dijkstal (VVD) voor ruim honderd Surinamers een praatje hielden over de moeizame (ontwikkelings)relatie tussen Nederland en Suriname. Ze zeiden dat de gaten in de AOW-opbouw van Nederlandse Surinamers die een tijd in Suriname hebben vertoefd, inderdaad moeten worden aangevuld, en erkenden dat het verlenen van visa aan Surinamers die hun kinderen in Nederland willen opzoeken, veel soepeler kan.
Waarop een aantal aanwezigen in razernij ontstak. Want de heren politici toonden nu, vlak voor de verkiezingen, wél een gewillig oor. Maar na de verkiezingsroes gaat het hoofd weer de andere kant op. ''En ik kan u vertellen,'' zei een woedende man, ''dat er deze keer geen verkiezingsroes zal zijn voor u. Ik denk dat iemand anders in een roes zal verkeren.''
En zo ging het weer over Pim Fortuyn, van wie de woedende mannen wat betreft het exporteren van uitkeringsrechten of het versoepelen van visa overigens weinig hoeven te verwachten. Dat bleek dan ook toen Kout zijn hartstochtelijke oproep deed: luid applaus uit de zaal..
Want het merendeel van Surinaams Nederland moet niets van Fortuyn hebben, ook al keert hij zich met name tegen de islam en de komst van nieuwe vreemdelingen. ''Nee, hij is geen racist,'' zegt Rudi Grep. ''Maar dat wil zeggen: nóg niet. Als hij eenmaal in het centrum van de macht komt, zou hij wel eens zijn ware gezicht kunnen laten zien.''
''Pim Fortuyn vindt dat Nederland vol is,'' zegt Winston Kout, voorzitter van Kwakoe Events. ''En wie heeft Nederland vol gemaakt? Ook de Surinamers. Dan kun je Pim toch moeilijk gaan steunen. Hij appelleert aan de onderbuikgevoelens van autochtonen.''
Maar inderdaad, ook Surinaamse Nederlanders steunen hem. Turkse en Marokkaanse overigens ook. ''Dat komt,'' zegt Kout, ''omdat het minderheden eigen is hun belangen veilig te stellen wanneer die in het gedrang komen. Ook zij willen soms niet dat er meer migranten bijkomen, omdat het ten koste kan gaan van hun eigen positie.''
Lillian Bouva vindt Fortuyn en zijn aanhang maar 'eng'. ''Mensen zijn als dieren, ze volgen elkaar.'' Liesbeth Starke: ''Een heel zorgelijke ontwikkeling. Soms kan ik er niet van slapen.''
quote:Nee, die hebben gewoon veel meer mensen vermoord.
Op vrijdag 15 maart 2002 13:56 schreef Verbal het volgende:
Ja, want die waren links
maarja die is inmiddels beveiligd met slotje.
Sjonge jonge zeg.....
Aanstellerster.
Die ziet ze vliegen volgens mij
quote:
PAS OP!
quote:Wat wil je hier nou mee bereiken, CMT?
Op donderdag 09 mei 2002 12:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
V.
quote:dat er helemaal geen stemmingmakerij was, nee echt niet.
Waarom?Deze man is een demagoog.
Hij hersenspoelt nederland
DICTATOREN
Fortuyn is een DEMAGOOG PAS OP!
quote:of dat er voldoende tegengas kwam?
Op donderdag 09 mei 2002 12:11 schreef crackmonkey het volgende:[..]
dat er helemaal geen stemmingmakerij was, nee echt niet.
V.
quote:Even laten zien waar de hetze van de media allemaal tot toe heeft geleid.
Op donderdag 09 mei 2002 12:07 schreef Verbal het volgende:[..]
Wat wil je hier nou mee bereiken, CMT?
V.
quote:en daar speelde fortuyn ook alleen maar mee
maar ook dat veel mensen makkelijk beinvloedbaar zijn door de media.
quote:Wij zijn hier niet 'de media', iemand opende een dom topic. Als je het topic had gelezen, ipv het puur n.a.v. een resultaat in de search puur op topictitel omhoog te gooien, dan had je kunnen lezen dat StefanFM voldoende van repliek werd gediend.
Op donderdag 09 mei 2002 12:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Even laten zien waar de hetze van de media allemaal tot toe heeft geleid.
Er waren een hele hoop mensen die serieus dachten dat Fortuyn de nieuwe Hitler was.
Dit zegt wel iets over het feit dat ze hebben liggen slapen bij de geschiedenislessen, maar ook dat veel mensen makkelijk beinvloedbaar zijn door de media.
Wat JIJ nu aan het doen bent is stemming maken.
Hou daar mee op.
V.
quote:Dat Fortuyn de nieuwe Hitler was, is niet zomaar een inval van hem. Dat komt door mediaberichtgeving, StefanFM zal immers ook weleens nieuwsprogramma's kijken en een krantje openslaan.
Op donderdag 09 mei 2002 12:37 schreef Verbal het volgende:[..]
Wij zijn hier niet 'de media', iemand opende een dom topic. Als je het topic had gelezen, ipv het puur n.a.v. een resultaat in de search puur op topictitel omhoog te gooien, dan had je kunnen lezen dat StefanFM voldoende van repliek werd gediend.
Wat JIJ nu aan het doen bent is stemming maken.
Hou daar mee op.
V.
Maar goed, ik zal er mee ophouden.
quote:Ja, en dat Paars het land naar de knoppen geholpen heeft en dat dat ongenuanceerde beeld nog immer bestaat is OOK mediaberichtgeving, die Fortuyn op zijn beurt handig gebruikte.
Op donderdag 09 mei 2002 12:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Dat Fortuyn de nieuwe Hitler was, is niet zomaar een inval van hem. Dat komt door mediaberichtgeving, StefanFM zal immers ook weleens nieuwsprogramma's kijken en een krantje openslaan.
quote:Dank je.
Maar goed, ik zal er mee ophouden.
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 09-05-2002 12:44]
quote:Vast wel. Hij is niet verantwoordelijk voor de moord op Pim Fortuyn.
Op donderdag 09 mei 2002 12:42 schreef waspman het volgende:
ik hoop dat StefanFM nog kan slapen 's nachts
V.
quote:Misschien dat Peter R De Vries binnenkort bij hem op de stoep staan om zijn alibi te checken
Op donderdag 09 mei 2002 12:43 schreef Verbal het volgende:[..]
Vast wel. Hij is niet verantwoordelijk voor de moord op Pim Fortuyn.
V.
quote:Volkert van der G. is inderdaad wakker geworden ja .... ?
Op donderdag 07 maart 2002 22:50 schreef StefanFM het volgende:Mensen word wakker, wat deze man doet kan niet!
Mooi voorbeeldje dit topic van de walgelijke hetze en demonisatie die tov Fortuyn gevoerd is.
quote:Wel mede verantwoordelijk voor de demonisatie van Fortuyn.
Op donderdag 09 mei 2002 12:43 schreef Verbal het volgende:[..]
Vast wel. Hij is niet verantwoordelijk voor de moord op Pim Fortuyn.
V.
Het bewijs staat hier ZWART op WIT/GEEL
quote:Mooi voorbeeld, dit topic, over hoe iemand die zich ongenuanceerd uitliet van repliek werd gediend bedoel je.
Op donderdag 09 mei 2002 12:45 schreef R@b het volgende:[..]
Volkert van der G. is inderdaad wakker geworden ja .... ?
Mooi voorbeeldje dit topic van de walgelijke hetze en demonisatie die tov Fortuyn gevoerd is.
V.
quote:Ja hoor R@b, je hebt gelijk.
Op donderdag 09 mei 2002 12:46 schreef R@b het volgende:[..]
Wel mede verantwoordelijk voor de demonisatie van Fortuyn.
Het bewijs staat hier ZWART op WIT/GEEL
V.
quote:Ik had ipv topic openingspost moeten schrijven.
Op donderdag 09 mei 2002 12:47 schreef Verbal het volgende:[..]
Mooi voorbeeld, dit topic, over hoe iemand die zich ongenuanceerd uitliet van repliek werd gediend bedoel je.
V.
De idioot die dit topic geopend heeft, en kennelijk heeft zitten slapen bij het vak geschiedenis, is inderdaad goed van repliek gediend, en heeft geen zinnige reactie kunnen geven verder op de kritiek.
quote:Laatste wat ik erover ga zeggen: Dit topic heb ik aangehaald om te laten zien dat veel mensen veel te veel worden beinvloed door de stemmingmakerij in de media.
Op donderdag 09 mei 2002 12:48 schreef Verbal het volgende:[..]
Ja hoor R@b, je hebt gelijk.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |