quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:57 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
klopt, maar dat zijn er wel meer daar. Allemaal om precies te zijn.
Wannabe??? Nee joh, hij is een artiest, hij wil ook een artiesten-hyves aanvragenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kunnen ze die pisnicht niet voortijdig ruimen, hij doet alsof hij een wannabe is. Zum kotzen die gast, hij is echt too much.
Oh wacht, hij is het vriendinnetje van het prinsesje, die kan niet zonder.![]()
Op dat soort dingen komen ze nooit terug.... Brian noemt Lieke en Amanda 'hoeren' , Nadia bevestigde het nog even tegen Amanda, maar daar hoor je dan niks meer over. Net als dat ketchup gedoe. Het was toch erg genoeg voor Brian om te willen vechten (quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou idd laat het gesprek daar over gaan dan wat Lieke uitvreet buiten de kooi.... wie interesseert het wat?
Post een beetje aangepast.quote:
quote:
Daarom kijk ik geen tv, alles zo plakken en knippen dat Huub er weer lullig uit komt, what's new, ik heb 1 keer gekeken en was gelijk genezen!!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:35 schreef neehe het volgende:
Nou op tv begint het al goed, de voiceover heeft het over het Helle huwelijk.
Helse huwelijk, hoor ik netquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:35 schreef neehe het volgende:
Nou op tv begint het al goed, de voiceover heeft het over het Helle huwelijk.
ghehe ik hoop dat hij iets durft te zeggen over haar Beroepquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:38 schreef Eg_Wel het volgende:
Fijne relaxte behandeling aan Ricardo's gezicht te zien!
Zo'n rasp en vijl behandeling van Amanda
Huub heeft haar afgelopen weken meerdere keren om stream zwart zitten maken. Is het dan zo raar dat ze even komt vertellen dat hij daar mee op moet houden?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Je kan beginnen met interresse naar elkaar tonen.... voor je je gal probeert te spuwen.
Ik denk dat het in dat hok iets meer verdient dan buiten. Plus, het heeft geen leven.quote:
Ik zeg een bankschroef! Dan gaat het helemaal lukken!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:39 schreef agter het volgende:
Amanda zegt dat ze het beter kan met een frees, vooral bij de nagelriemen...
Ik vind haar wel eng, hoor.
En Lieke heeft nooit iets over Huub gezegd he, ook niet tegen Jaap , nuhhhhhh, Lieke is nog net zo'n kreng als in de kooi. Ze heeft te horen gekregen dat de ex lovers van haar over haar hebben geluld en dat kan mevrouw niet verdragen, jammer dan.De waarheid is hard, ook voor Liekje.ik ben blij dat ze niet komt.Elk uur dat ze weer met haar kop op de streams komt is er een teveel, lekker paalhangen Lieke , je kan het!!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub heeft haar afgelopen weken meerdere keren om stream zwart zitten maken. Is het dan zo raar dat ze even komt vertellen dat hij daar mee op moet houden?
Dat er dan mensen zijn die zitten te gniffelen dat ze maar 300 euro op een avond pakt vindt ik ubertriest, want ik weet zeker dat juist deze mensen nog niet de helft daarvan op één hele dag pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |