echt gaaf dit en zo terecht.....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow Mazaru Schouderklopjes meldtopic.
Helemaal terecht, keep up the good work!!
Iemand die zo geprofileerd word mag gewoon niet winnen. Ik ben momenteel niet van plan te trekken aan een dood paard. (Afgeschoten door de Febo... de laatste stuiptrekkingen tijdens de halve of hele finale) Wat zal die Flens genieten. Respectloos tegen alle Huubfans.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:13 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik zou dan juist denken dat je wel op Huub stemt omdat je hem dan de hoofdprijs gunt.
Better safe than sorry.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:23 schreef noekje het volgende:
Kijk, Huub checkt op welke schouder er geklopt gaat worden.
Thanks Mazaru namens ons allen!
Ik ben echt niet anti-Huub maar ook Huub is verscheidene keren beschermd,Denk maar aan bijv een alcohol verbod!quote:Huub is de enige daar die nooit beschermd is. Over zijn rug is tv gemaakt.
Schandalig.
Zonder zijn alcoholverbod/probleem had hij zichzelf al lang naar buiten geslagen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub is de enige daar die nooit beschermd is. Over zijn rug is tv gemaakt.
Schandalig.
Wat ontzettend lief!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow Mazaru Schouderklopjes meldtopic.
Helemaal terecht, keep up the good work!!
Noem het niet echt helpen dat alcoholverbod.Is meer een echte straf voor Huub en de makkelijkste weg om Amanda en Brian wel te laten zuipen.Het is meer bescherming geweest voor het programma dan voor Huub.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:19 schreef Borga het volgende:
[..]
Bewoners die zijn geholpen door de Febo dmv. een alcoholverbod of medicatie verdienen het niet om te winnen.
Dat zie ik meer als Huub pestenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:26 schreef joep.t het volgende:
[..]
Ik ben echt niet anti-Huub maar ook Huub is verscheidene keren beschermd,Denk maar aan bijv een alcohol verbod!
Ja en wat was er dan van het programma terecht gekomen.We zagen het resultaat toen Huub 5 dagen weg was.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:26 schreef Borga het volgende:
[..]
Zonder zijn alcoholverbod/probleem had hij zichzelf al lang naar buiten geslagen.
Eenmaal posten is genoeg skattie.quote:
eens.....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Noem het niet echt helpen dat alcoholverbod.Is meer een echte straf voor Huub en de makkelijkste weg om Amanda en Brian wel te laten zuipen.Het is meer bescherming geweest voor het programma dan voor Huub.
Nee, geloof ik niet, maar ik had heel graag gezien dat hij Brian helemaal naar God geslagen had, en dáárna naar huis.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:26 schreef Borga het volgende:
[..]
Zonder zijn alcoholverbod/probleem had hij zichzelf al lang naar buiten geslagen.
Helemaal eens... Huub is ook vele malen beschermd. Hij had er al verscheidene malen uitgedonderd moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:26 schreef joep.t het volgende:
[..]
Ik ben echt niet anti-Huub maar ook Huub is verscheidene keren beschermd,Denk maar aan bijv een alcohol verbod!
Waar hebben we dit toch aan te danken, en dat op 2 streams.quote:
Helemaal eens. Maar de Febo eet van twee walletjes en daaar erger ik me kapot aan. Iemand het gevoel geven dat ie kan winnen maar hem ondertussen kapot maken in de reguliere.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:26 schreef Borga het volgende:
[..]
Precies. Daarom mag Bwian, net als Held Huub, ook niet winnen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eenmaal posten is genoeg skattie.![]()
Kom op zeg, Brian zit al maanden aan de pammetjes omdat ze hem niet onder controle kunnen houden. Gooi die dan ook in de vuilnisbak. Gelijke monniken, gelijke kappen......oh wacht, het gaat over het kindje van God.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |