Precies... worden ze niet gered door de plasma dan komt een gastspeler wel binnenwandelen... was het eerst Selene dan is het nu wel Wicardo. Dat is ook de enige reden waarom Wicardo erinb zit. Als mediator tussen B en A.... naast dat A vermaakt moet worden... (Met als gevolg dat ze weinig tijd heeft met B in discussie te geraken).quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:04 schreef Lady-night het volgende:
Ze hebben nooit geen ruzie....nee als het maar ergens overgaat kan het niet uitgepraat worden omdat het anders mis gaat
Daar is ze nogsteeds niet uit.quote:
Moet ze Huub nog even een keer over bellen?quote:
gniffelgniffelquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:27 schreef ruby het volgende:
Let op, Lieke hangt zo weer aan de foon.
"hey...doe je ding".
Het komt op mij ook over als een ingestudeerde, zichzelf overtuigende monoloog.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:27 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Huub is behoorlijk helder inderdaad, maar ik vind dat hij zichzelf overschreeuwd.
En Amanda praat over al haar ex vriendjes, die zijn daar ook niet zo blij mee.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:28 schreef -sabine- het volgende:
Hypogrietje Amanda............zij kletste over Nena waar de honden geen brood van lustten. Brian en Natasia hoorden haar uit en ze ging er destijds volop in mee.
Nu veroordeelt ze Huub om gelijk gedrag naar en over Lieke.
Maar natuurlijk verwijt hij het Huub straksquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:29 schreef elcastel het volgende:
Brian beaamt net dat Huub een punt heeft dat als Lieke het wil laten rusten, dat ze niet moet bellen. Ik weet nu al (goh, verrassend) dat Brian het Huub vanavond verwijdt.
Alleen als ze gelijk krijgt en Huub voor haar door het stof wil kruipen.quote:
Verwijt ja. Waarom heb ik een d in dat woordt gezet eigenlijk ?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:30 schreef -Blurk- het volgende:
Maar natuurlijk verwijt hij het Huub straks
Precies, hij moet dit straatje toch nog even schoonvegenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het komt op mij ook over als een ingestudeerde, zichzelf overtuigende monoloog.
Ik zal het natuurlijk wel leuk vinden als Lieke morgen daadwerkelijk komt, levert toch weer een uurtje vermakelijke streams op.
Maar denk niet dat Lieke daar op zit te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |