Bel ze anders ff op.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:54 schreef Lady-night het volgende:
Moest deze rectificatie van achter??
En dat nu al anderhalf jaar ...quote:
Kunnen ze niet hier komenquote:
Ik wil Brian ook best heel lief een emmer water brengen hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:58 schreef Varen het volgende:
Claire bood Brian heel lief een glaasje water aan in de Fitness. Volgens Brian vondt Huub het niet leuk, dat Claire water haalde voor B
Dat proberen ze al vanaf dag 1.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:00 schreef Disana het volgende:
Brian doet Huub na met een raar stemmetje. Op mij komt het jaloers over.
Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik me afvraag of akveor niet gewoon gelijk heeft. Dat ze dus niet voor zichzelf kwaad spreken over Huub, maar om de streamers en kijkers te beinvloeden.
Ohhhquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik wil Brian ook best heel lief een emmer water brengen hoorals ik z'n kop erin mag duwen, 3 minuten maar
Kijk jij uitzendingen? Komen dit soort gesprekken er vaak in voor? Smerig dan.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat proberen ze al vanaf dag 1.
Dit is materiaal voor in de uitzendingen.
Nog nooit in een uitzending gezienquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk jij uitzendingen? Komen dit soort gesprekken er vaak in voor? Smerig dan.
Jaquote:
Mooi is dat he!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:04 schreef Varen het volgende:
Brian: we gaan niet mieren neuken
Praten ze over Huub en krijgen ze oneenigheid
Meer dan genoeg, meestal nadat Huub weer in actie is geweest.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. Nou ik twijfel nog: spreken ze kwaad voor ons, of doen ze het gewoon omdat ze het niet kunnen laten.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Meer dan genoeg, meestal nadat Huub weer in actie is geweest.
Vooral in het begin kwam dit erg vaak voor.
duidelijk hoe het hokje erin mee gaat.... hoe beinvloed ik het tv-kijkend publiekquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
OMGquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:32 schreef akveor het volgende:
Filmpje CC Liek nog maar een keer.
Hoe ze al begint.
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=280893&EMB=Logo
Oh ik dacht nu al.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:08 schreef Varen het volgende:
Brian heeft vanavond een optreden voor geestelijk gehandicapten
[ afbeelding ]
arme geestelijk gehandicaptenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:08 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Je bedoelt Jaapquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:08 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:08 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik af en toe de uitzendingen bekijk doet de regie er dapper aan mee. Niks is in het voordeel van Huub tenzij ze er niet omheen kunnen. De trouwerij van Huub en Claire is er de oorzaak van dat ze 9 dagen achterlopen. Maar overal hoor je BA en J Huub en Claire afkraken. Daarbij worden zoals gewoonlijk de lieve en leuke momenten tussen Huub en Claire totaal onderbelicht.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:02 schreef Disana het volgende:
[..]
De uitzending is 20 minuten zonder reclame, haal je daar de flashbacks vanaf hou je 15 min overquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vooral in het begin kwam dit erg vaak voor.
Idd wees slim en geef geen euro extra uit aan de finale.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ik af en toe de uitzendingen bekijk doet de regie er dapper aan mee. Niks is in het voordeel van Huub tenzij ze er niet omheen kunnen. De trouwerij van Huub en Claire is er de oorzaak van dat ze 9 dagen achterlopen. Maar overal hoor je BA en J Huub en Claire afkraken. Daarbij worden zoals gewoonlijk de lieve en leuke momenten tussen Huub en Claire totaal onderbelicht.
Ik had 50 euro gereserveerd voor de finale om te SMS-en. Maar zoals het nu staat doe ik er 50 euro bij.... ...
.....om lekker met een paar vrienden te gaan eten.
Dat ze allemaal bij de Febo nooit weer een baan mogen vinden in TV wereld.
past brian goed tussenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:08 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Dus inderdaad smerig. En ik denk niet eens dat ze het alleen maar doen om spannende tv neer te zetten. Ik denk echt dat er daar veel lui rondlopen die het niveau Amanda - Brian nauwelijks ontstijgen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ik af en toe de uitzendingen bekijk doet de regie er dapper aan mee. Niks is in het voordeel van Huub tenzij ze er niet omheen kunnen. De trouwerij van Huub en Claire is er de oorzaak van dat ze 9 dagen achterlopen. Maar overal hoor je BA en J Huub en Claire afkraken. Daarbij worden zoals gewoonlijk de lieve en leuke momenten tussen Huub en Claire totaal onderbelicht.
Ik had 50 euro gereserveerd voor de finale om te SMS-en. Maar zoals het nu staat doe ik er 50 euro bij.... ...
.....om lekker met een paar vrienden te gaan eten.
Dat ze allemaal bij de Febo nooit weer een baan mogen vinden in TV wereld.
dat vind ik een belediging voor die geestelijk gehandicaptenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |