Ik weet niet of ik het ga redden. Moet werken, weet niet wat voor dienst ik heb en wellicht heb ik ook nog een afspraak die avond.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Komers:
- swarmahoer
- Yashi
- PietjePuk007
- Cocktailprikker
Misschieners:
- moblo
- Aibmi
- Mikkie
Niet-komers:
- Morgane
- Brammie1
- Dupje
Gluurders
-Cali
Wat is nu belangrijker dan mij zienquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het ga redden. Moet werken, weet niet wat voor dienst ik heb en wellicht heb ik ook nog een afspraak die avond.
Dat is inderdaad precies wat we nodig hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
als er deze keer wel geneukt wordt door Mikkie en Yashi dan kom ik wel natuurlijk, om aan te moedigen
Nou, in dat geval...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan ook zonder aanmoediging wel met je neuken hoor
Nu kan ik niet gluren...Bussen heb ik geen zin inquote:Arnhem-Nijmegen
in de nacht van vrijdag 6 op zaterdag 7 juni na 01.30 uur en zaterdag 7 juni de hele dag
Oorzaak
vernieuwing van een overweg
als de NS bussen inzet wel...quote:
ik? Jawel....quote:
zóquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Komers:
- swarmahoer
- Yashi
- PietjePuk007
- Cocktailprikker
Twijfeloptie voor Prinsrob:
-Prinsrob
- moblo
Misschieners:
- Aibmi
- Mikkie
Niet-komers:
- Morgane
- Brammie1
- Dupje
Gluurders
-Cali
wat zei je danquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
edit - ik = scheel enzo
Eerst ff afwachten of moblo'squote:Op woensdag 4 juni 2008 12:36 schreef swarmahoer het volgende:
zal ik reserveren dan 5 pers?
en je hebt geen telefoonquote:
Ik zei toch ook niet dat jullie buiten zouden zitten?quote:
Duh, maar ik moest me er toch op de één of andere manier proberen uit te lullenquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
Lekker fucking boeiend, zou ik zo zeggen
Nou dan krijg je een 5 voor de effort...quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Duh, maar ik moest me er toch op de één of andere manier proberen uit te lullen.
Shit, weer net geen voldoende. Story of my lifequote:Op donderdag 5 juni 2008 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou dan krijg je een 5 voor de effort...
Welkom to the club, buddy.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Shit, weer net geen voldoende. Story of my life.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |