Dat zou ik ook wel willen ,echter ik heb een gentlemens agreement gesloten met mijn collega dat ik vandaag en morgen werkt , en hij komende week woensdag / donderdag voor mij. ik ga dan naar het HC in enschede en pokeren op de twente classics.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik denk dat ik Arma zo maar eens achterna ga.
Rotstadquote:
WTF kost dat 180 fucking euro per maand joh dat shurgard.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:09 schreef just me het volgende:
Ben lekker bezig in de vakantie, lui zijn, opruimen enzo.
We gaan dadelijk naar Shurgard om te kijken wat daar nog opgeslagen staat voor het bedrag van
¤ 180,-- per maand! Tijd om die spullen eens te koop aan te bieden of om dingen toch maar naar huis te verplaatsen!
Nou ja, in ons nieuwe pand daar zijn nu de schilders bezig. En die hebben natuurlijk weer wat stuk gemaaktquote:
Nee, ze liggen in rokjes etcquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:48 schreef Joene het volgende:
ik mag ook tot 17:00.
Lopen er lekkere wijfen Hw?
Dan tref je het met uitzicht beter dan mij 800 werkende polen met haarnetjes dikke kleding enz.quote:
Ach als je hier 10 minuten uit het raampje de fabriekshal in hebt gekeken voel je je gezegend met alles wat jij zietquote:
Vast wel, maar jij bent niet nu NOG gefrustreerder dat je aan het werk bent terwijl de Gall en Gall op 2 min zit en het park dus op 1quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach als je hier 10 minuten uit het raampje de fabriekshal in hebt gekeken voel je je gezegend met alles wat jij ziet
Hehehe , neuh drank heb ik hier niet in de buurt en ook geen park vol lekkere wijfen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vast wel, maar jij bent niet nu NOG gefrustreerder dat je aan het werk bent terwijl de Gall en Gall op 2 min zit en het park dus op 1.
heerlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Ha, een dronken zwerver die alle toeristen uitscheldt voor m'n deur. Rustgevend.
Als equivalent voor 'imagening' misschien? Altijd leuk tenslotte, denkbeeldige vriend(innet)jes.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat "you are pretending the girl" nou wil zeggen.
Die dens is te diep voor me denk ik>
En jij nog beter dan mij. Ik heb 3 kwart dag in een kelder gelegen. En toen ik daar uitwas mocht ik op bezoek bij oude dames omdat ze weer wat gesloopt hadden.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan tref je het met uitzicht beter dan mij 800 werkende polen met haarnetjes dikke kleding enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |