waarom sta ik er niet bij ben ik geen erkend BOF lidquote:Op maandag 5 mei 2008 11:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
En overnachting? Of neem je de vrouw mee om te sturen?
Dat moet ik eerst thuis nog even in een overleg gaan gooien.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
En overnachting? Of neem je de vrouw mee om te sturen?
Alleen als je toestemming hebt van je ouders dan mag je komen. Je moet ook zelf voor vervoer zorgen. Oh en je moet 18+ zijnquote:Op maandag 5 mei 2008 12:24 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
waarom sta ik er niet bij ben ik geen erkend BOF lid![]()
Zeg dan gewoon dat die niet mag komen. Dan is het tenminste gelijk duidelijk voor hem..quote:Op maandag 5 mei 2008 13:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Alleen als je toestemming hebt van je ouders dan mag je komen. Je moet ook zelf voor vervoer zorgen. Oh en je moet 18+ zijn
quote:Op maandag 5 mei 2008 14:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Je eigen schuld..![]()
Je hebt ons zelf verlaten...
Zag toevallig gisteren een Bravia staan voor 950 ofzo..quote:Op maandag 5 mei 2008 14:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Is dat de salaris raise?
FF een vraagske, ik wil/moet volgende maand een FullHDTV... En onder de 1000 euro... Ikzelf vond deze wel erg vet! Samsung LE40N87... Iemand ervaringen ermee of een andere tip?
Samsung vind ik tot nu toe nog altijd het beste kwaliteit geven, kleurdiepte is erg goed bij hun. qua speakers was het iets minder dacht ik, maar dat vang je wel op met een goede home cinema setquote:Op maandag 5 mei 2008 14:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Is dat de salaris raise?
FF een vraagske, ik wil/moet volgende maand een FullHDTV... En onder de 1000 euro... Ikzelf vond deze wel erg vet! Samsung LE40N87... Iemand ervaringen ermee of een andere tip?
quote:Op maandag 5 mei 2008 14:15 schreef ursel het volgende:
Jorrit,
Niet ook wat voor jouw??
Bierblik als lijkkist
Misschien kunnen ze voor jou een speciale versie maken..quote:Op maandag 5 mei 2008 17:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]bier uit blik. Bier moet uit glas of een tap komen
Maar dan wel graag de x-rated versiequote:Op maandag 5 mei 2008 17:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze voor jou een speciale versie maken..
Kan je mooi een soort sneeuwwitje spelen..
En dan zijn wij je 7 dwergjes..
Tuurlijk. Die dikke bierbuik van je moet er wel inpassen natuurlijk..quote:Op maandag 5 mei 2008 17:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Maar dan wel graag de xxl-rated versie
quote:Op maandag 5 mei 2008 11:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Inschrijvingen voor de Voetbal+EK+BBQ+Gamenerds meet op 21 juni 2008
Ferdi + slapen
Yoshka + slapen
Frank + slapen
IJsmuts + slapen
Kevin onder voorbehoud
Ursel
Oops sorryquote:
6 weken is inderdaad een heel eind weg..quote:Op maandag 5 mei 2008 19:33 schreef Incolumis het volgende:
ik weet het nog niet, ik plan nooit iets zo ver van voren
Zijn mooie tomaten meneer!quote:Op maandag 5 mei 2008 08:49 schreef ursel het volgende:
Je weet dat telers er zo de rotte uit weten te vissen he..
Wordt wel krap hoor incl. slaapspullen en magnetronquote:Op maandag 5 mei 2008 12:57 schreef ursel het volgende:
Dat moet ik eerst thuis nog even in een overleg gaan gooien.
slappe!quote:
Ik zal aan je denken als ik m'n bakkie koffie uit de automaat trek! Wel om 07:19 al in de trein maar goed dat is aan de andere kant ook wel weer lekker. Krantje erbij, boekie erbijquote:Op maandag 5 mei 2008 20:41 schreef Mr_Baus het volgende:
Morgen om half 9 heb ik alweer 132 emmers sierpleister van 18kg de stuk van de lopende band op pallets gerost
quote:Op maandag 5 mei 2008 20:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Zijn mooie tomaten meneer!
-Dat zijn paprika's jongen
![]()
[..]
Mja, dan moet ik toch maar voor de eerste afspraak gaan die ik met jou had..quote:Wordt wel krap hoor incl. slaapspullen en magnetron![]()
Zo, net intro gehad. Was wel geinigMorgen om half 9 weer preseten
zolang je BoF! schrijft als die kinderziekte aan je waffel is het antwoord nee!!quote:Op maandag 5 mei 2008 12:24 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
waarom sta ik er niet bij ben ik geen erkend BOF lid![]()
ik BoF! zij BoF! Wij BoF!Fen!quote:Op maandag 5 mei 2008 22:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zolang je BoF! schrijft als die kinderziekte aan je waffel is het antwoord nee!!
dikke lul , 3 bier?quote:Op maandag 5 mei 2008 23:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Ok, voor IJs zijn test ben je geslaagd. Nu de andere nog..
quote:Verbeek kwaad op arbiter Van Egmond
Trainer Gertjan Verbeek van SC Heerenveen nam scheidsrechter Dick van Egmond maandag na de nederlaag tegen Ajax (3-1) niet kwalijk dat hij slecht floot. "Hij kan namelijk niet beter", zei de oefenmeester. "Dat weet zelfs scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg. Ik vind het wel erg dat hij marchandeert. Dat is erg slecht van hem."
Verbeek doelde op een spelmoment in de tweede helft toen Van Egmond een overtreding van Emanuelson niet met een tweede gele kaart bestrafte. "Dat terwijl Bradley in de eerste helft wel twee gele kaarten kreeg. Van Egmond trok bij Emanuelson niet voor de tweede keer geel omdat de wedstrijd al beslist was. Dat noem ik marchanderen."
Verbeek: "Voor de rest neem ik hem niets kwalijk. Iedereen weet dat hij een slechte scheidsrechter is. Hij is niet partijdig, maar gewoon slecht. Maar dan hoef je nog niet te marchanderen. Misschien had hij thuis problemen."
He kale droplul, kom eens onder de steen vandaan waar je de laatste tijd onder leeft.quote:
jij meent dit nog ook hequote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:07 schreef Viro het volgende:
[..]
He kale droplul, kom eens onder de steen vandaan waar je de laatste tijd onder leeft.
Ik heb een broertje. Get your facts right or shut the fuck up
Ben blij dat het in ieder geval een zinvolle bijdrage betreft..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 07:15 schreef FJD het volgende:
Homo's
Tot zover mijn bijdrage voor vanochtend/middag
Ook niet duur;quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:22 schreef IJsmuts het volgende:
R2D2 Beamer![]()
![]()
http://www.nikkoamerica.com/nhe/projector.html
vreemd dat heb ik nou altijd in Rotterdam e.oquote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gister heel de dag in Amsterdam geweest, beetje rondgelopen en bij het Bevrijdingsfestival gekekenWel een mooie stad alleen jammer van al die figuren in Ajax shirtjes
Ik moet de eerste nog tegenkomen die in Rotterdam in een ajax shirtje rondloopt..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
vreemd dat heb ik nou altijd in Rotterdam e.o
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
vreemd dat heb ik nou altijd in Rotterdam e.o
Zag laatst zo'n koelie met een grijze joggingspak van ajax (broek op half 7), inclusief muts van ajax etc.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik moet de eerste nog tegenkomen die in Rotterdam in een ajax shirtje rondloopt..
Buiten de keren dat ajax er voetbalt dan natuurlijk..
quote:Feyenoord rijker door titel Real
door onze Telesportredactie
ROTTERDAM - De landstitel van Real Madrid heeft ook bij Feyenoord voor feestvreugde gezorgd. Bij de transfer van Royston Drenthe was afgesproken, dat de Rotterdamse club bij een titel van Real boven op de transfersom van dertien miljoen euro een bonus van een half miljoen euro zou ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |