abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66324559
Opgelost Bedankt voor het melden van de bug.
pi_66324603
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 21:06 schreef The_Terminator het volgende:
Opgelost Bedankt voor het melden van de bug.
Bedankt voor het oplossen.
  zondag 22 februari 2009 @ 19:29:02 #103
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_66349690
[url=http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?searchmode=advanced&urlkeyword=[MOB]&swhere_tt=on&withts=&replieby=&dateurl_1=&dateurl_2=&resorder=datedec&selfora[]=BUG]Dit[/url[ werkt ook niet

Zelfs de link posten lukt niet!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_66349873
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:29 schreef qu63 het volgende:
[url=http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?searchmode=advanced&urlkeyword=[MOB]&swhere_tt=on&withts=&replieby=&dateurl_1=&dateurl_2=&resorder=datedec&selfora[]=BUG]Dit[/url[ werkt ook niet

Zelfs de link posten lukt niet!
http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?searchmode=advanced&urlkeyword=MOB&swhere_tt=on&withts=&replieby=&dateurl_1=&dateurl_2=&resorder=datedec&selfora%5B%5D=BUG

Zo lukt het wel. De url posten lukt niet omdat je waarschijnlijk Fx gebruikt, en die heeft de rare eigenschap dingen die in een array staan (lijst met subfora) tussen [] te zetten waardoor hij niet goed door de url-parser heenkomt.
  zondag 22 februari 2009 @ 19:40:41 #105
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_66349971
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:36 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?searchmode=advanced&urlkeyword=MOB&swhere_tt=on&withts=&replieby=&dateurl_1=&dateurl_2=&resorder=datedec&selfora%5B%5D=BUG

Zo lukt het wel. De url posten lukt niet omdat je waarschijnlijk Fx gebruikt, en die heeft de rare eigenschap dingen die in een array staan (lijst met subfora) tussen [] te zetten waardoor hij niet goed door de url-parser heenkomt.
ik gebruik idd FF3, maar zoeken op items tussen blokhaken werkt dus niet?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_66351378
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:40 schreef qu63 het volgende:

[..]

ik gebruik idd FF3, maar zoeken op items tussen blokhaken werkt dus niet?
Blijkbaar niet

Waarschijnlijk zijn blokhaken gereserveerd voor Lucene en komen er daardoor geen resultaten terug omdat ze niet in de index voorkomen. Ik zorg er wel voor dat ze verwijderd worden uit de opdracht alvorens verwerkt te worden.

Edit: opgelost

[ Bericht 6% gewijzigd door The_Terminator op 22-02-2009 20:29:28 ]
pi_66542916
Zou je in het keuzelijstje met fora misschien ook AEX :: Kredietcrisis kunnen opnemen? De berichten zijn wel geindexeerd, en komen bij een algemene search ook boven, maar het is nu niet mogelijk om de zoekresultaten tot dat subforum te beperken (of ik moet hem over het hoofd zien
pi_66550281
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 01:16 schreef dvr het volgende:
Zou je in het keuzelijstje met fora misschien ook AEX :: Kredietcrisis kunnen opnemen? De berichten zijn wel geindexeerd, en komen bij een algemene search ook boven, maar het is nu niet mogelijk om de zoekresultaten tot dat subforum te beperken (of ik moet hem over het hoofd zien
Ze staan er inderdaad niet tussen, ik ga de lijst wel ff updaten.
pi_66552113
Klaar. Alles zou er nu in moeten staan. Ik heb alles ook maar meteen onderverdeeld dmv optgroups, dit is een stuk duidelijker imo.
pi_66552231
Mooi werk
't is misschien al eerder gevraagd, maar waarom wordt deze zoekfunctie niet gewoon toegevoegd aan Fok, zodat je, wanneer je op 'zoeken' drukt, je deze functie krijgt?
pi_66552941
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:44 schreef Maartel het volgende:
Mooi werk
't is misschien al eerder gevraagd, maar waarom wordt deze zoekfunctie niet gewoon toegevoegd aan Fok, zodat je, wanneer je op 'zoeken' drukt, je deze functie krijgt?
Omdat ik al werk aan een nieuwe zoekfunctie. Deze heeft echter helaas wat vertraging opgelopen omdat ik het op het moment heel druk heb. Ook de reden dat ik stop als KLB mod.
pi_66637759
Ik heb nog even snel een nieuwe feature toegevoegd, namelijk de mogelijkheid tot het genereren van lijstjes met url's.

Linksonder komt een link te staan als er resultaten gevonden zijn, deze link verwijst naar een lijst met links naar de gevonden topics, compleet in url tags. Handig om delen van bepaalde reeksen terug te vinden en te posten in bijv. de OP.
pi_66638221
Handig, bedankt!

Ik heb nog drie dingetjes:
- Het topic waar we nu in zitten, wordt gek genoeg niet gevonden (z. hier).
- Zou het mogelijk zijn een optie in te bouwen, die als resultaat URL's geeft, die het hele topic openen? (door aan het eind "/1/305" te zetten)?
- De zoekpagina lijkt nu een minimale breedte te hebben die op een 1024x768 scherm te breed is, waardoor de meest linkse strook (inclusief het begin van woorden) wegvalt (althans, als in de browser de favorites aanstaan, die ook zo'n 200 pixels breed zijn).
pi_66638319
quote:
Op maandag 2 maart 2009 23:50 schreef dvr het volgende:
Handig, bedankt!

Ik heb nog drie dingetjes:
- Het topic waar we nu in zitten, wordt gek genoeg niet gevonden (z. hier).
Wordt wel gevonden, alleen heb ik in de tussentijd de TT aangepast

quote:
- Zou het mogelijk zijn een optie in te bouwen, die als resultaat URL's geeft, die het hele topic openen? (door aan het eind "/1/305" te zetten)?
Jup, is mogelijk

quote:
- De zoekpagina lijkt nu een minimale breedte te hebben die op een 1024x768 scherm te breed is, waardoor de meest linkse strook (inclusief het begin van woorden) wegvalt.
Ga ff kijken of ik dat aan kan passen. Weet alleen niet wanneer, zelfde geldt voor bovenstaande.
pi_66638400
quote:
Op maandag 2 maart 2009 23:53 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Wordt wel gevonden, alleen heb ik in de tussentijd de TT aangepast

[..]

Jup, is mogelijk

[..]

Ga ff kijken of ik dat aan kan passen. Weet alleen niet wanneer, zelfde geldt voor bovenstaande.
Heej zwartwerker

pi_66834442
Even een kickje gezien ik een nieuwe feature heb toegevoegd; namelijk suggesties voor de TS en Reactie door invoervelden. Als je begint te typen dan zal er een lijst verschijnen met daarin suggesties, altijd handig als je niet precies weet hoe een bepaalde username geschreven moet worden
pi_66846009
quote:
Op zondag 8 maart 2009 19:08 schreef The_Terminator het volgende:
Even een kickje gezien ik een nieuwe feature heb toegevoegd; namelijk suggesties voor de TS en Reactie door invoervelden. Als je begint te typen dan zal er een lijst verschijnen met daarin suggesties, altijd handig als je niet precies weet hoe een bepaalde username geschreven moet worden
Ik ga testen

Goed gedaan
pi_66848886
quote:
Op zondag 8 maart 2009 23:53 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik ga testen

Goed gedaan
Ik zie overigens wel dat je ©-teken mist, helaas kan ik dat ook niet fixen gezien het een tekortkoming van Lucene/DBSight is. Mijn naam is ook niet goed te vinden helaas.
pi_66865432
En nog een update, autocomplete werkt nu ook voor het 'zoekterm' veld.

Voorbeeldje:
pi_66882536
Update: direct naar een post springen werkt nu ook!

Er is nu bij elk topic een pijl naar beneden zichtbaar, zodra je er op klikt voert het script een AJAX request uit en haalt het topic op van FOK!. Vervolgens zoekt een script naar de gezochte woorden en geeft de links naar de posts terug, deze worden vervolgens onder het topic zichtbaar gemaakt.

Mocht het woord alleen in de TT voorkomen dan zal er geen bericht-link zichtbaar worden.
pi_66883014
Nice!!
Al doet die functie t nu ineens niet meer, maar dat zal wel samenhangen met de bug die ervoor zorgt dat ik o.a. geen quoteknopje meer zie..
pi_66883071
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 00:48 schreef Maartel het volgende:
Nice!!
Al doet die functie t nu ineens niet meer, maar dat zal wel samenhangen met de bug die ervoor zorgt dat ik o.a. geen quoteknopje meer zie..
Hier werkt het wel. Welke layout gebruik je? Ik gebruik hier 'bagger'.

Owja, en wat werkt er precies niet?
pi_66883120
Hmm, nu lijkt ie 't wel weer te doen, maar net had ik er een aantal waar niks uitvouwde, en t pijltje gewoon verdween nadat ik er op klikte (er was even zo'n ladertje in beeld tussendoor, maar zonder resultaat)
Ik heb ook de baggerlayout.
pi_66883480
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 00:54 schreef Maartel het volgende:
Hmm, nu lijkt ie 't wel weer te doen, maar net had ik er een aantal waar niks uitvouwde, en t pijltje gewoon verdween nadat ik er op klikte (er was even zo'n ladertje in beeld tussendoor, maar zonder resultaat)
Ik heb ook de baggerlayout.
Voor sommige werkt het niet, bijv. als het woord alleen in de TT voorkomt. Als bijv. de post geedit/verwijderd is, maar nog wel in de index staat dan treed dit ook op.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 02:58:45 #125
241594 iBolt
Lighting
pi_66884349
Waarom google voldoet toch? Of indexeert google niet geheel fok?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')