abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59100796
hoi,

goede zoekfunctie!
pi_59100975
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:18 schreef Tommeke het volgende:
hoi,

goede zoekfunctie!
Thanks!

Overigens gaat de zoekfunctie morgen even uit, Essent gaat de stroom onderbreken vanwege werkzaamheden en aangezien ik hier geen UPS heb zet ik dan liever de server even uit.
pi_59113574
shit, wou ik 'em eens proberen...
pi_59116093
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:58 schreef SlimShady het volgende:
shit, wou ik 'em eens proberen...
Hij staat alweer aan
pi_59159494
En, is het nog gelukt SlimShady?

Overigens heb ik even een kleine aanpassing doorgevoerd, het aantal gevonden topics alsmede de duur van de query en het aantal doorzochte documenten staat nu in een apart vak, dit om de leesbaarheid te verbeteren
  vrijdag 6 juni 2008 @ 07:03:30 #31
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_59162946
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:25 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Thanks!

Overigens gaat de zoekfunctie morgen even uit, Essent gaat de stroom onderbreken vanwege werkzaamheden en aangezien ik hier geen UPS heb zet ik dan liever de server even uit.
Hoe is de belasting op jouw server en je netwerk? Veel impact door de zoekende FOK!kers?
How can I make this topic about me?
pi_59167444
quote:
Op donderdag 5 juni 200823:56 schreef The_Terminator het volgende:
En, is het nog gelukt SlimShady?
niet echt. wat ik zocht was recent en stond nergens in een OP .
maar het lukte wel door handmatig te browsen.
pi_59170915
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 07:03 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Hoe is de belasting op jouw server en je netwerk? Veel impact door de zoekende FOK!kers?
Valt opzich wel mee, de server doet sowieso al niet veel bijzonders dus de search kan gebruiken wat hij nodig heeft. De belasting op het netwerk valt ook wel mee, het is immers alleen maar een beetje HTML dat geserveerd wordt.
pi_59292166
Schop!

Ik heb even wat aanpassingen gedaan, als je de search bezoekt dan valt het vast wel op
pi_59308409
Super! .

Ik gebruik 'em altijd.
I think you're the same as me.
We see things they'll never see...
You and I are gonna live forever.
pi_59308818
tvp
pi_59323036
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 16:10 schreef Theroin. het volgende:
Super! [ afbeelding ].

Ik gebruik 'em altijd.
Top!

En bevalt de search een beetje?
pi_59323193
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:38 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Top!

En bevalt de search een beetje?
pi_59323771
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:43 schreef Juup© het volgende:

[..]

Van jou wist ik het al Overigens ga ik binnenkort de voeding van mijjn server vervangen. Het ding loopt om de haverklap vast en daar begin ik een beetje zat van te worden. Als de voeding niet helpt ga ik een minipc aanschaffen en die als server gebruiken
pi_59323782
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:06 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Van jou wist ik het al Overigens ga ik binnenkort de voeding van mijjn server vervangen. Het ding loopt om de haverklap vast en daar begin ik een beetje zat van te worden. Als de voeding niet helpt ga ik een minipc aanschaffen en die als server gebruiken
Mooi allemaal maar als Fok! een wel goed werkende search krijgt, gebruik jij dan die nieuwe server nog?
pi_59323829
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:07 schreef Juup© het volgende:

[..]

Mooi allemaal maar als Fok! een wel goed werkende search krijgt, gebruik jij dan die nieuwe server nog?
Ja, dan gaat me mooie dames dir weer open
pi_59324073
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:09 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Ja, dan gaat me mooie dames dir weer open

Jij hebt wel een enorm zware keuze moeten maken dan (search, of mooie vrouwen hosten ).
pi_59324104
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:23 schreef Juup© het volgende:

[..]

Jij hebt wel een enorm zware keuze moeten maken dan (search, of mooie vrouwen hosten ).
Tja, het moet allemaal over slechts 1 mbit upload. En aangezien die dir erg bekend is veroorzaakt het nogal veel problemen als er ook nog andere data (in dit geval de search) door de lijn moet. Ik had de keuze opzich snel gemaakt hoor
pi_59352244
Ok, ik heb de voeding vervangen maar de server was net alweer vastgelopen (kijk dus niet vreemd op als het vaker voorkomt en de search het niet doet...). Ik heb nu een reep geheugen eruit gehaald, dit is van een ander merk dan de overige 2 modules en is eenzijdig, de andere zijn tweezijdig. Misschien dat dit het probleem verhelpt, echter kan ik geen zekerheid geven en weet je waar je aan toe bent als de search een keer niet werkt.
pi_59353022
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:07 schreef The_Terminator het volgende:
Ok, ik heb de voeding vervangen maar de server was net alweer vastgelopen (kijk dus niet vreemd op als het vaker voorkomt en de search het niet doet...). Ik heb nu een reep geheugen eruit gehaald, dit is van een ander merk dan de overige 2 modules en is eenzijdig, de andere zijn tweezijdig. Misschien dat dit het probleem verhelpt, echter kan ik geen zekerheid geven en weet je waar je aan toe bent als de search een keer niet werkt.
Ach die ene keer dat de search niet werkt valt in het niet met de keren dat Fok! niet (of niet fatsoenlijk) werkt
pi_59501028
komt EK 2008 nog in de lijst bij de zoekfunctie?
pi_59506623
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:50 schreef ruud_fr het volgende:
komt EK 2008 nog in de lijst bij de zoekfunctie?
Kan em nog wel even toevoegen. Dat hij er niet staat betekend overigens niet dat hij niet geïndexeerd is. De lijst is statisch, en moet handmatig worden aangepast, dit heeft verder geen invloed op de resultaten.

Als je een topic uit het EK forum hebt gevonden kun je overigens ook het subforum aanklikken, dan zoekt hij alsnog alleen in EK, zo bijv: http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?withts=¬ts=&origkeyword=EK&urlkeyword=EK&subsel=EK&resorder=rel&showall=&dateurl=&p=0
  maandag 30 juni 2008 @ 02:27:20 #48
3767 Herald
Come get some
pi_59785603
ligt het aan mij of wordt er niet gezocht in FTR? Zocht namelijk een topic van Sunchaser maar volgens deze search had Sunchaser daar geen enkel topic geopend. De FOK! lite_search vindt van wel.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_59785661
quote:
Op maandag 30 juni 2008 02:27 schreef Herald het volgende:
ligt het aan mij of wordt er niet gezocht in FTR? Zocht namelijk een topic van Sunchaser maar volgens deze search had Sunchaser daar geen enkel topic geopend. De FOK! lite_search vindt van wel.
Dat forum is opgesplitst in 2 en daardoor wordt er niets gevonden, ik ga dat even zo snel mogelijk aanpassen.

Dit werkt wel namelijk: http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?withts=sunchaser¬ts=&origkeyword=&urlkeyword=&subsel=TV&resorder=rel&showall=&dateurl=&p=0
pi_60058142
Dankzij een tip van Slarioux is het nu ook mogelijk om de FOK!Search als zoek-plugin voor Firefox te gebruiken. Doe daarvoor het volgende:

1. Download: http://fok.phsoft.nl/foksearch_plugin.zip

2. Plaats vervolgens de 2 bestanden in het archief naar de map: 'C:\Program Files\Mozilla Firefox\searchplugins' (uiteraard kan het pad anders zijn als je Fx op een andere locatie hebt geinstalleerd, de bestanden moeten in iedergeval in de searchplugins map terechtkomen)

3. Nu kun je de Foksearch in de zoekbalk van Firefox selecteren en meteen vanaf daar zoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')