Thanks!quote:
Hoe is de belasting op jouw server en je netwerk? Veel impact door de zoekende FOK!kers?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Thanks!
Overigens gaat de zoekfunctie morgen even uit, Essent gaat de stroom onderbreken vanwege werkzaamheden en aangezien ik hier geen UPS heb zet ik dan liever de server even uit.
niet echt. wat ik zocht was recent en stond nergens in een OPquote:Op donderdag 5 juni 200823:56 schreef The_Terminator het volgende:
En, is het nog gelukt SlimShady?
Valt opzich wel mee, de server doet sowieso al niet veel bijzonders dus de search kan gebruiken wat hij nodig heeft. De belasting op het netwerk valt ook wel mee, het is immers alleen maar een beetje HTML dat geserveerd wordt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 07:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe is de belasting op jouw server en je netwerk? Veel impact door de zoekende FOK!kers?
Top!quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:10 schreef Theroin. het volgende:
Super! [ afbeelding ].
Ik gebruik 'em altijd.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Top!
En bevalt de search een beetje?
Van jou wist ik het alquote:
Mooi allemaalquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Van jou wist ik het alOverigens ga ik binnenkort de voeding van mijjn server vervangen. Het ding loopt om de haverklap vast en daar begin ik een beetje zat van te worden. Als de voeding niet helpt ga ik een minipc aanschaffen en die als server gebruiken
Ja, dan gaat me mooie dames dir weer openquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooi allemaalmaar als Fok! een wel goed werkende search krijgt, gebruik jij dan die nieuwe server nog?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, dan gaat me mooie dames dir weer open
Tja, het moet allemaal over slechts 1 mbit upload. En aangezien die dir erg bekend is veroorzaakt het nogal veel problemen als er ook nog andere data (in dit geval de search) door de lijn moet. Ik had de keuze opzich snel gemaakt hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hebt wel een enorm zware keuze moeten maken dan (search, of mooie vrouwen hosten).
Ach die ene keer dat de search niet werkt valt in het niet met de keren dat Fok! niet (of niet fatsoenlijk) werktquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:07 schreef The_Terminator het volgende:
Ok, ik heb de voeding vervangen maar de server was net alweer vastgelopen (kijk dus niet vreemd op als het vaker voorkomt en de search het niet doet...). Ik heb nu een reep geheugen eruit gehaald, dit is van een ander merk dan de overige 2 modules en is eenzijdig, de andere zijn tweezijdig. Misschien dat dit het probleem verhelpt, echter kan ik geen zekerheid geven en weet je waar je aan toe bent als de search een keer niet werkt.
Kan em nog wel even toevoegen. Dat hij er niet staat betekend overigens niet dat hij niet geïndexeerd is. De lijst is statisch, en moet handmatig worden aangepast, dit heeft verder geen invloed op de resultaten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:50 schreef ruud_fr het volgende:
komt EK 2008 nog in de lijst bij de zoekfunctie?
Dat forum is opgesplitst in 2 en daardoor wordt er niets gevonden, ik ga dat even zo snel mogelijk aanpassen.quote:Op maandag 30 juni 2008 02:27 schreef Herald het volgende:
ligt het aan mij of wordt er niet gezocht in FTR? Zocht namelijk een topic van Sunchaser maar volgens deze search had Sunchaser daar geen enkel topic geopend. De FOK! lite_search vindt van wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |