Ja inderdaad. Ik weet wel hoe het moet maar af en toe 'vergeet' ik het. Vooral als de pilsjes lekker smaken, de muziek leuk is en ik allerlei maffe vrienden bij me heb die een stapavondje tot een waar feestje maken. Ben nu mijn vochttekort wel weer flink aan aan het vullen overigens.....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:43 schreef Pandorah het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben ook aan het werk als een van de weinigen: we zijn hier maar met zijn 3-en aanwezig op een afdeling van 25 m/v
En Tezz, volgende keer gewoon water (of frisdrank oid) tussen de bieren door drinken. Of voordat je gaat slapen een boel water drinken volgens Brainiac. Scheelt enorm veel hoofdpijn.
Interesting stuff Beunkster. Je zou zeggen broodje aap, maar ik denk dat er wel een kern van waarheid in kan zitten. Ik snap alleen niet waarom dan perse afgeschraapte celinhoud van een varkensblaas.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:55 schreef beunkster het volgende:
Isa, ik las laatst dit: http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/7354458.stm
Eerst dacht ik aan een 1-april grap of iets dergelijks, maar toen werd me gewezen op dit: http://health.howstuffworks.com/extracellular-matrix.htm en dit (wordt interessant in dit kader van 10.40 minuten, voor de ongeduldigen onder ons): http://www.ted.com/index.php/talks/view/id/142
Jij hebt daar allicht een mening over. In hoeverre denk jij dat dit BS is?
post is ff onder je eigen naam!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:15 schreef Den_Haag het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
DAvid is met mijn vriendinnetje aan het bellen...volgens mij is ze wel grappig.
Zometeen sleep ik hem mee de douche in. Tijd om de dag te beginnen! Wat hebben jullie geluld vannacht zeg!
Verdorie, stomme dH, log eens uit!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:15 schreef Den_Haag het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
DAvid is met mijn vriendinnetje aan het bellen...volgens mij is ze wel grappig.
Zometeen sleep ik hem mee de douche in. Tijd om de dag te beginnen! Wat hebben jullie geluld vannacht zeg!
Precies mijn gedachte. Vandaar dat ik dacht, laten we het eens aan een professional vragenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:19 schreef latislos het volgende:
Interesting stuff Beunkster. Je zou zeggen broodje aap, maar ik denk dat er wel een kern van waarheid in kan zitten.
onverwerkte issues uit je kinderjarenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goede (nou ja) morgen.
Ik heb de laatste tijd een terugkerende droom. In die droom moet ik naar school, maar ik ga te laat komen. Ik droom niet dat ik op school aankom, maar alleen maar dat ik gestresst ben om op tijd te komen. Als ik dan wakker wordt ben ik zwaar depressief. Iemand enig idee?
wie is de professional hier dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:21 schreef beunkster het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. Vandaar dat ik dacht, laten we het eens aan een professional vragen
Geprobeerd, maar kan niks vinden...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
onverwerkte issues uit je kinderjaren
Volgens mij is het wel een 'bekende' droom, iets wat vaker voorkomt. Google er eens op.
Kijk hier 's De post om 16:04. Zoiets?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar kan niks vinden...
In hemelsnaam, waarom roept iedereen isa terwijl isa er niet is.quote:
Ik moest ook al lachenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:52 schreef Stereotomy het volgende:
In hemelsnaam, waarom roept iedereen isa terwijl isa er niet is.![]()
Of ben jij het Isa, postend onder de account van Beunkster.
.... wat ook geen schande is. Iedereen roept van ambitie en hogerop klimmen of elleboogwerken, maar het belangrijkste is dat je tevreden bent met je huidige leven. Als je je meer dan comfortabel voelt, hoeft er niets te veranderen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb geen kansen die ik moet grijpen....
Ja gaat wel moederbloes.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moest ook al lachen
Goed geslapen mopje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |