Ik heb PM.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Helaas dat primaire geslachtdelenfotos verboten zijn buiten KPD.
Aangepast.quote:
-Beste cahir, ik weet dat je maagd en homo bent maar hou je frustraties bij jezelf. Niet hier. Kusje, MASD.-quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
NOTE MIJ
Mocht dit topic het redden wordt het een bier een piemels/tieten topic.
Ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:17 schreef Liefste. het volgende:
Fons is vandaag jarig toch
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:14 schreef Cahir het volgende:
[..]
-Beste cahir, ik weet dat je maagd en homo bent maar hou je frustraties in ONZ ofzo. Niet hier. Kusje, MASD.-
Niks, mits vrouwelijk. Deze gaat zo trouwens op slot. Even wat te drinken pakken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:16 schreef Liefste. het volgende:
Masd, wat heb je tegen maagden
Viezerik!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:26 schreef cerror het volgende:
Zeg MASD, heb jij toevallig nog een roestige breinaald liggen die ik in Cahir's pisbuis kan rammen?
Neen cerror, maar hij gebruikt hem toch niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:26 schreef cerror het volgende:
Zeg MASD, heb jij toevallig nog een roestige breinaald liggen die ik in Cahir's pisbuis kan rammen?
Anders een nitraat voor z'n stoma?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:27 schreef MASD het volgende:
[..]
Neen cerror, maar hij gebruikt hem toch niet.
En jij een lelijke trol met het syndroom van down?quote:
Zeg, anders moet je eens je frustatie uiten met een stressballetje ofzo.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:30 schreef cerror het volgende:
[..]
En jij een lelijke trol met het syndroom van down?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |