Ik doe het pas 2 weken. Medium dusquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:06 schreef Quir het volgende:
Ik heb GH3. Welk niveau speel je?
Klacht: Godverdomme er zit zon rand met wat extra knopjes rond m'n toetsenbord waardoor ik dit niet fatsoenlijk kan spelenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:44 schreef EliseZwart het volgende:
Frets on Fire[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij de battle moet je gewoon aan het begin de attack van die whammybar hebben, en dan op dat stuk dat hij heel vaak de groene knop achter elkaar moet indrukken de attack activeren, hierdoor is hij direct uitgeschakeldquote:Op donderdag 4 september 2008 19:57 schreef DeX090 het volgende:
Ik ken het, spel in maart gekocht geloof ik, speel het nog steeds veel te veel...ik kom alleen maar niet langs Lou op expert dus dat maakt het nog frustrerender. Oh en die klotesolo in Through the Fire and Flames zuigt ook. En die gitaren gaan veel te makkelijk kapot...jezus, GH3 is echt een enorm kutspel, maar wel veel te verslavend.
Heel erg bedankt voor de tip, heb het zojuist voor elkaar gekregen.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:20 schreef tard het volgende:
[..]
Bij de battle moet je gewoon aan het begin de attack van die whammybar hebben, en dan op dat stuk dat hij heel vaak de groene knop achter elkaar moet indrukken de attack activeren, hierdoor is hij direct uitgeschakeld
guitar queeroquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |