Ik ben niet tweehandigquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:35 schreef Manneke_Pils het volgende:
Even van hand wisselen en het je kan weer uren door!
Ook, ik speel het op de PS3quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Is dit dat wiiiiii spel?
ach liever debiel en rijk..... toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:51 schreef Sakura het volgende:
Dat is toch dat jezelf ongelofelijk voor lul zetten met een plastic nep gitaartje in je handen met 5 lullige drukknopjes?
maar idd, welke debiel heeft dat verzonnen, en nog erger, welke inrichting rijpe loosers kopen die rotzooi.
Paar miljoen mensenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:51 schreef Sakura het volgende:
Dat is toch dat jezelf ongelofelijk voor lul zetten met een plastic nep gitaartje in je handen met 5 lullige drukknopjes?
maar idd, welke debiel heeft dat verzonnen, en nog erger, welke inrichting rijpe loosers kopen die rotzooi.
Ikquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:51 schreef Sakura het volgende:
Het zijn eigenlijk ook iets meer knopjes.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:51 schreef Sakura het volgende:
Ja, met de strum bar en de whammy bar en de start en select en de pijltjes e4n de PS3 knop kom je best verquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk ook iets meer knopjes.
Kloptquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, met de strum bar en de whammy bar en de start en select en de pijltjes e4n de PS3 knop kom je best ver
Desalniettemin is het heul verslavend
Ah, mijn vriend speelt ook GTA, maar desalniettemin kom ik niet van mijn GH verslaving afquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Klopt
Al heb ik nu GTA4 en GT5 dus aardig van de verslaving af.
Zefls op easy heb ik moeite met dat nummerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Dan speel je hem gewoon op de controllerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, mijn vriend speelt ook GTA, maar desalniettemin kom ik niet van mijn GH verslaving af
zijn er hulpgroepen?mijn vingers.... ik ben PC games gewend
dat sucktquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan speel je hem gewoon op de controller
Nah, dan moet ik weer een dag oefenenquote:
Alleen in het begin, als het later nog pijn doet, doe je toch echt iets verkeerdquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een echte gitaar, dat doet pas pijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |