Dat filmpje was gewoon het eerste wat ik kon vinden op youtube dat met een mobieltje gemaakt was.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:16 schreef Cypress_Hill het volgende:
Was toch maar Guus Meeuwis.
Duurt nog niet eens 8 minutenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:14 schreef Agiath het volgende:
En dan niet voor 10 seconden om tegen je vrienden te zeggen "kijk zo zag het eruit", want dat kan ik me nog wel voorstellen.
Nee echt een fucking kwartier lang!
OP aangepastquote:
wat dacht je van gastoeters enzo.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:25 schreef Froop het volgende:
Of mensen die met vlaggen gaan zwaaien, maar dan het hele concert lang.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:26 schreef Biogarde het volgende:
Bagger verwijderd.
sorry wat een kut muziekquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik was bij Jarre in Amsterdam
Daar deed ook iedereen dat evenals ik
Maar daar werden verders geen opnames van gemaakt prof.
Ik vraag me af of dit met mobiele telefoons is ogenomen.quote:
het zouden wel heel veel camera's moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit met mobiele telefoons is ogenomen.
Het was zeker laat de vorige avond?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:02 schreef hoerezooi het volgende:
Guus Meeuwis![]()
die itnro van Guus Meeuwis![]()
mensen die het hele concert filmen met hun mobiel ipv genieten van het consert
vraag je wat heb je daar gedaan: ' ja ik het het hele concert opgenomen met mijn mobiel zodat ik er eigelijk nog niets van heb meegemaakt maar dat kan ik dan zo weer opnieuw beleven door naar deze 320x240 mono filmpje te gaan kijken"
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:36 schreef Herald het volgende:
maar opzich is het best mooi hoe die handjes met gsm's simultaan de lucht in gaan op het moment dat de artiest het podium betreed.
ik had het nog nooit mee gemaakt dus het liet wel een indruk op me achter jaquote:
Zelfs nog indruk op je gemaaktquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:44 schreef Herald het volgende:
[..]
ik had het nog nooit mee gemaakt dus het liet wel een indruk op me achter ja
Gewoon creatief zijn, lukt vast welquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:36 schreef Devlinsect het volgende:
Geloof niet dat je met zoeen zaag binnenkomt.
Goeie kickquote:Op zondag 12 juni 2011 16:36 schreef leolinedance het volgende:
Eens met de klacht, sta je in iemand anders zijn telefoonschermpje het concert te bekijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |