Dat zag ik jaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:27 schreef Zug-Chef het volgende:
storingen en werkzaamheden pagina zijn iig wel up to date.
een trein die zich ICE-4 noemt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:51 schreef tomme6 het volgende:
Welke trein met een wit dak en 8 bakken bestaat er dan wel niet? .. hmm
Zooooooquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:28 schreef Peterselieman het volgende:
In Leeuwarden was vanmiddag iemand een toiletbril vergeten mee te nemen. Zag er een liggen op perron 4/5 van het station. Verder rolde er nog een koploper het station binnen met Beverwijk als eindbestemming. Zeker wat uit koers geraakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom heb je dan toon ferquente spoorstroom lopenquote:
En dan wil XX, IC diensten gaan doen? http://www.nu.nl/news/155(...)m_intercity%27s.htmlquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:40 schreef Darkwing_Duck het volgende:
het was vanmorgen weer prijs op de kippenlijn
Sorry, maar hier kun je een boek over schrijven en andere mensen hebben dat al gedaan. Het boek heet wikipedia, en geeft antwoord op jouw vragen, mits je in staat bent om enkele gegevens te combineren.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:41 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
waarom heb je dan toon ferquente spoorstroom lopen
in principe kan je dan ook met gelijkstroom over de baan heen als ie toch voor spoorbeveiliging dient ?
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:28 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Zoooooovet heej! Shit heej, dat ik dat gemist heb..!!! Picszzzzzzzz
Wat een nieuws!!!
Hoeveel reporters van TV Leeuwarden waren erbij???
Desondanks die spoiler wil ik er toch even op reageren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat dit Fok! is maar toch...
Kan je nou ook eens normaal reageren als iemand zoiets meld? Je HOEFT er niet op te reageren, lees er gewoon overheen... Vind zo'n reactie zoals jij die maakt nogal sneu van aard...
Alsof er daar bij jou zoveel gebeurtquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:28 schreef Willy84 het volgende:
Zoooooovet heej! Shit heej, dat ik dat gemist heb..!!! Picszzzzzzzz
Wat een nieuws!!!
Dat zit er zeer mooi uit. Jammer dat het niet zoiets moois geworden isquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:40 schreef Dichterbijer het volgende:
http://www.fabrique.nl/index.asp?id=327&catid=275
http://www.fabrique.nl/index.asp?id=283&catid=235
Grappig om dat eens te zien wie dat ontwerpt.
Wat bertreft die trein:... deze ziet er vele malen beter uit dan die poepschepper....
Koop er zelf eenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:29 schreef Duvel het volgende:
Koop een tafeltennistafel als je wil pingpongen.
Niet van mezelf, maar voor een indrukquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:55 schreef ghizzer het volgende:
iemand wel eens in Railz Miniworld in Rotterdam geweest? en zo ja, was het wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |