quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom sms je überhaupt met swarma?
En hoe kansloos ben je als je je door iemand laat smsen dat er een rel is op internet?
[ afbeelding ]
Naja nu zet je me wel als een slet neer hoorquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze refereerde daarmee naar alle![]()
![]()
en
smileys richting iedereen
.
Ah dan ben je gelukkig wel mijn sletje.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Naja nu zet je me wel als een slet neer hoor
Hmmm. Wat mij betreft is het allebei waarquote:
Relaxed manquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
ik stap maar uit deze reeks ofzo.....
Ik kwam op de nederlandse triathlon bond, dus toen ging ik 't maar vragenquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
En jah ik heb het gegoogledGelukkig stel je voor dat ik het uit men kop wist
Als ik jou dadelijk irl zie staat het schaamrood me op de kakenquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm. Wat mij betreft is het allebei waar.
Dat is ideaal, dan kan ik daar lekker op doorgaanquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als ik jou dadelijk irl zie staat het schaamrood me op de kaken
whehe dat wordt een leuke meet danquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en ik zit irl zeer snel op de kast dus![]()
Perfect! Eens kijken hoe we daar van kunnen profiterenquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en ik zit irl zeer snel op de kast dus![]()
als in ik hap heel snel
Moblo brengt het wel ter sprake denk ik zoquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Perfect! Eens kijken hoe we daar van kunnen profiteren.
Over seks beginnen misschien... dat is toch één van je favoriete onderwerpen?
Nee je moet gewoon lief tegen mij doenquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Perfect! Eens kijken hoe we daar van kunnen profiteren.
Over seks beginnen misschien... dat is toch één van je favoriete onderwerpen?
Hmmm... ik dacht meer aan eerst flauw doen en daarna goedmaakseksquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon lief tegen mij doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |