Robert en Laura moeten bij elkaar en een wereldreis maken, Rik en Anita moeten bij elkaar blijven, Dennis moet weg (gebeurd gelukkig ook), Charlie vind ik net als Barbara zeer egoïstisch en onsymphatiek, ze zijn alleen aardig tegen elkaar en parasiterend naar de rest van de mensheid.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:01 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ach ja, het is maar net waar je interesse ligt hè. Heel GTST boeit me niet meer, alleen Anita en Rik linken me er nog aan en ik vind het heel leuk om ze weer samen te zien.
Er zijn nou eenmaal van die stelletjes die permanent bij elkaar horen, en zij zijn daar 1 van.
Hmzzzz er was wel iets binnen een jaar voor der dood uhm....................oh ja toen speelde ze niet in GTST maar in ONM als verpleegster Angela.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze overleed in 2004, die cliff was in juni 2001.
Zo, dat is best big news zal ik maar zeggen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:26 schreef Wilfret het volgende:
RTL4 trekt mogelijk de stekker uit GTST
Sinds het vertrek van vetrouwde gezichten als Bas Muijs (Stefano) en Wik Jongsma (Govert) lopen de kijkcijfers steeds verder terug. En dat is ook programmadirecteur Erland Galjaard niet ontgaan. 'Als de serie zo beroerd blijft scoren, dan ben ik bereid om de stekker eruit te trekken.' aldus Galjaard in de zaterdageditie van het Algemeen Dagblad.
Omdat vrijwel alle programma's te leiden hebben onder de beroerde kijkcijfers van GTST, voert RTL momenteel gesprekken om een nieuwe soap te gaan maken. 'Ik maak me echt zorgen. De serie zit qua inhoud weer op koers, maar het scoort momenteel gewoon écht veel te weinig kijkers. GTST is ontzettend duur om te maken en ik durf zeker weten het risicio te nemen om de stekker eruit te trekken. Dan komt er gewoon een nieuwe soap voor in de plaats. Op 1 oktober 2009 loopt het contract bij Endemol af en ik moet eerlijk zeggen dat er een grote kans is dat het contract niet verlengd zal worden. Het is tijd voor vernieuwing.' aldus Erland Galjaard. De GTSTCourant
nee, ik vond m niet echt boeiend, meneer harmsen daarintegen wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
...
Trouwens, zo'n vertrouwd gezicht was Bas Muijs toch niet?
wel gloeiende gloeiende....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo, dat is best big news zal ik maar zeggen.
Tja, ergens verbaast het me natuurlijk niet maar kan me ook geen voorstelling maken zonder GTST. Niet dat ik er elke dag naar kijk maar zou toch zonde zijn als het weg zou gaan. OUders volgen het nog wel helemaal. RTL zonder GTST is geen RTL.![]()
Trouwens, zo'n vertrouwd gezicht was Bas Muijs toch niet?
Meneer Harmsen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee, ik vond m niet echt boeiend, meneer harmsen daarintegen wel.
Nou, als RTL het contract met Endemol niet verlengt, en SBS aangeeft wel interesse te hebben, zou het best eens kunnen hoor... sluit het iig niet bij voorbaat uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |