Ik dacht 'lieverd' maar nu je het zegt... Lieke zou ook best kunnen...quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:09 schreef pvc_boer het volgende:
Ben ik nu gek, of zei Bing net tegen Charlie, Hoi Lieke....? ( op kantoor bij Jack)
Morgen even online terug kijken.
Bing zegt geen lieverd tegen Charliequote:Op woensdag 7 mei 2008 21:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht 'lieverd' maar nu je het zegt... Lieke zou ook best kunnen...
Echt afgrijselijk dat Charlie en hij weer bij elkaar komenquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:08 schreef Lauzie het volgende:
Jack heeft ook echt altijd hetzelfde pak aan. Sowieso een saaie gast
Volgens mij zag ik hem ook eens bij eyeopener.. met Bastiaan Ragas en lauren....?quote:Op maandag 5 mei 2008 19:50 schreef alors het volgende:
Die jongen is van Vuurzee ofniet? Ik vond hem wel goed spelen
Inderdaad, je zag er echt bijna niks vanquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:16 schreef vencodark het volgende:Voor de rest: wat een vreselijk hoofd heeft die Vicky soms. Ze is best een knap meisje maar ze kijkt altijd zo moeilijk, met dat mondje enzo.Vind dat het van Janine (die uitslag) wel beetje overdreven wordt hoor. Het is maar uitslag...ze gaat niet dood ofzo. Puberaal gedoe.
Ik zag het ook bijna niet hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:36 schreef Otmed het volgende:
[..]
Inderdaad, je zag er echt bijna niks van. Ik had het niet eens door in het begin, en Floris reageerde helemaal verbaasd toen hij het zag. Het zal wel aan mijn televisiescherm liggen, maar dan nog.
dat was toch met die investering in van die huisjes in brazililie (mar azul heette dat geloof ik)quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:28 schreef GSMboy het volgende:
Wat was er ook alweer gaande, waarom Jef en Barbara al hun bezittingen kwijtraakten?
Was toch niet dat verhaal van die webcams in dat huis, en die Amerikaan?
Hoe zat dit ook alweer?
dat kwam ook al in me opquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:44 schreef lady-wrb het volgende:
dat geheim lijkt me niet zo moeilijk: ze zijn allebei seropositief
maar dat is ongetwijfeld niet waar, zou wel heel simpel zijn
Als ze daar een engeltje speelt, dan ja.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:16 schreef Lauriette91 het volgende:
Op 2.50. Is dat Vicky niet toen ze jonger was?
Hm, het beeld is net wat te vaag om te zeggen dat het ze echt is maar ze lijkt er wel verdomt veel op.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:16 schreef Lauriette91 het volgende:
Op 2.50. Is dat Vicky niet toen ze jonger was?
quote:Vanaf maandag 26 mei zal zangeres en actrice Willeke Alberti in GTST te zien zijn in de rol van Josephine van Wickenrode.
Zij is de moeder van Floris en dus ook de oma van Vicky. Josephine is een gefortuneerde weduwe die een moeizame relatie met haar zoon heeft. Wanneer Floris contact met haar zoekt omdat hij in geldnood zit, komt Josephine ook in contact met Vicky. Haar kleindochter ontdekt al snel dat ze meer met haar grootmoeder gemeen heeft dan haar vader lief is.
Willeke, die haar sporen in het acteervak al ruimschoots heeft verdiend, zegt zelf over haar rol: “Het is een feest om met zo veel jonge, enthousiaste talenten te werken aan deze succesvolle serie”
Dat is toch al een tijdje bekend. Of moet je nog aan het idee wennen dat het echt gaat gebeuren?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:08 schreef Lauriette91 het volgende:
Getverdemme.
Waarom moet ze dr nou weer in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |