Tuurlijkquote:
Nee, was het maar zo simpelquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
TuurlijkZolang het maar geen geld is, want dat heb ik eigenlijk niet meer
Net als het probleem van de rest van België.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is het hele probleem om Brussel-Halle-Vilvoorde, in een woord of 10
Pfff, moeilijk gedoe.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo simpel
Wat is het hele probleem om Brussel-Halle-Vilvoorde, in een woord of 10
Ah, dat is het, ze snappen het zelf niet daarquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Pfff, moeilijk gedoe.
Een kieskring die niet gesplitst raakt waardoor daar zowel Vlaamse als Waalse stemlijsten zijn en dat heeft dan weer gevolgen voor de zetelverdelingen.
Meer uitleg.
(ik moet het toegeven: ik snap het zelf maar half)
Dat zou er moeten komen, maar ja wat met Brussel want dat is tweetalig?quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dat is het, ze snappen het zelf niet daar
In het kort dus een splitsing in vlaamse en waalse delen?
Segquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel. De Walen kunnen alleen maar "NEE" zeggen tegen alles wat ze horen. Want de vlamingen willen alleen maar van die loze geldkostende niiksnutten af. en zelf kunnen ze niks. maar ja, als ze ergens mee akkoord gaan zijn ze dus kansloos verloren. En wordt het een soort tweederangs Moldavië in Europa.
Iedereen kotst op ze, eigenlijk. Dat is het gewoon
Op de Walen ja. Dat bleek wel vrij duidelijk uit mijn verhaal.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Iedereen kotst op ze...
Fijn om te lezen als Vlaamse deerne
Euh neequote:Op donderdag 1 mei 2008 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op de Walen ja. Dat bleek wel vrij duidelijk uit mijn verhaal.
Na ja, jou, als Vlaming, is zoiets wel vergeven hoorquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Euh nee
Ik was verward door de zinnen: Want de vlamingen willen alleen maar van die loze geldkostende niiksnutten af. en zelf kunnen ze niks. maar ja, als ze ergens mee akkoord gaan zijn ze dus kansloos verloren. En wordt het een soort tweederangs Moldavië in Europa.
Ik dacht dat die "ze" altijd de Vlamingen waren.
Tijd dat ze heel Brussel weer nederlandstalig maken danquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat zou er moeten komen, maar ja wat met Brussel want dat is tweetalig?
Voor zover ik het begrepen heb, zijn verkiezingen in dit arrondissement vanaf nu niet meer mogelijk/rechtsgeldig zolang de kieskring niet gesplitst wordt.
En dat ze Wallonië los zagen en de zee op duwenquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
Tijd dat ze heel Brussel weer nederlandstalig maken dan
Thxquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na ja, jou, als Vlaming, is zoiets wel vergeven hoor
Nou doei hoorquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:36 schreef leonieke het volgende:
Ik loop iets té ambetant rond hier op Fok! dankzij een superopmerking in het voorpret-topic.
Richting Friesland?quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat ze Wallonië los zagen en de zee op duwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |