Zou dat gedoe in de kelder goed in de gaten houden als ik jou was. Voor je het weet heb je er een ondergrondse atoomkelder met een paar gezinsleden.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:41 schreef Qwea het volgende:
morgen naar alkmaar.![]()
MM is al de hele dag in de kelder bezig. En hij noemde me net eefje
I'm inquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Alrighty ik gooi 'm nog een keer in de groep. Wie is er voor een F&F SC meet/get together whatever ya wanna call it?
Da's echt klote, Senes. Voor jou en de kindjes. Geef hem maar een extra knuf als Elco het aankan.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:07 schreef senesta het volgende:
Hallo,
Ik heb een enorme dip, het gaat heel slecht met Elco, ik ben vandaag met hem naar de dierenarts geweest omdat hij sinds vandaag ineens heel veel vocht vast ging houden en ook echt ziek was.
De dierenarts is na onderzoek tot de conclusie gekomen dat Elco waarschijnlijk hepatitis/leverontsteking heeft en dat is heel erg slecht nieuws![]()
Morgen bij mijn eigen dierenarts moeten we bloed gaan prikken voor de definitieve diagnose maar het ziet er niet rooskleurig uit.
Duimen jullie voor ons morgen?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:07 schreef senesta het volgende:
Hallo,
Ik heb een enorme dip, het gaat heel slecht met Elco, ik ben vandaag met hem naar de dierenarts geweest omdat hij sinds vandaag ineens heel veel vocht vast ging houden en ook echt ziek was.
De dierenarts is na onderzoek tot de conclusie gekomen dat Elco waarschijnlijk hepatitis/leverontsteking heeft en dat is heel erg slecht nieuws![]()
Morgen bij mijn eigen dierenarts moeten we bloed gaan prikken voor de definitieve diagnose maar het ziet er niet rooskleurig uit.
achteraf kijk je een koe in z'n gat, zei mijn oma altidquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:47 schreef Morretje het volgende:
Ik was toen 18... En heb vrij snel daarna besloten alleen bij mams te willen wonen, wat er zeker weten ook geen goed aan heeft gedaan. Maar ja, achteraf he..
Met mijn vader heeft hij nu dikke bonje, al een paar weken. Daar is hij op een gegeven moment weggegaan na een ruzie over zijn gedrag. Dat speelt zeker weten ook mee in mijn mams beweegredenen om hem niet al te hard aan te pakken..
Op school gaat het zo zo, hij doet werken-leren en is net van baan gewisseld omdat zijn vorige werkgever failliet ging.. Al met al is het om hem heen heel onrustig dus..
Oh jeequote:Op donderdag 1 mei 2008 18:07 schreef senesta het volgende:
Hallo,
serieus? Zag het gisteren. Wat een dom dom dom wijf.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:09 schreef Greys het volgende:
Kim Holland bij Jensen.
Ik kan er niets aan doen, maar ik heb een zwak voor Kim
quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:07 schreef senesta het volgende:
Hallo,
ik vind haar ook tamelijk vreselijkquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
serieus? Zag het gisteren. Wat een dom dom dom wijf.
Ja dat wel, ze is niet het helderste licht zeg maar... maar er zit werkelijk geen kwaad in volgens mijquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
serieus? Zag het gisteren. Wat een dom dom dom wijf.
serieus, ik snap niet dat mannen daar geil van worden. Hoe ze debiel zat te lachen met die nep wip pik ding.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:35 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik vind haar ook tamelijk vreselijkMaar ik denk niet dat ze dom is. Dat domme gedoe is allemaal onderdeel van haar geilemeisjesact.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |