abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58419382
Jaja, een standbeeld? Een ridderorde? 6 miljoen briefkaarten met "het spijt ons zo, Marco"???
pi_58419394
Niets, dat ie als de brandweer Ajax naar successen gaat leiden dan .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_58419475
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 17:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Niets,...
niets?!?!?! niet eens een boottocht door de grachten????
pi_58419488
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 17:38 schreef Tennessee het volgende:

[..]

niets?!?!?! niet eens een boottocht door de grachten????
Voor de spelers ja. Marco moet dan allang in de ArenA zijn.
In Southern Sun
pi_58419570
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 17:39 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Voor de spelers ja. Marco moet dan allang in de ArenA zijn.
dus als we verliezen is dat de schuld van Van Basten maar als we winnen mag hij van jou niet eens mee op de boot?
pi_58419580
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 17:44 schreef Tennessee het volgende:

[..]

dus als we verliezen is dat de schuld van Van Basten maar als we winnen mag hij van jou niet eens mee op de boot?
Uiteraard. Is toch niets raars aan?
In Southern Sun
pi_58419638
Een mooie rondvaart door de Amsterdamse grachten
pi_58419645
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 17:45 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Uiteraard. Is toch niets raars aan?
dat vind ik dus wél raar ja... ik begrijp echt helemaal niks van die anti-Van Basten stemming maar dat was al redelijk bekend geloof ik....
pi_58419651
Vind het wel aandoenlijk hoe serieus je er op in gaat hoor...
In Southern Sun
  donderdag 1 mei 2008 @ 17:51:50 #10
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_58419687
Lijkt me erg sterk dat we na 4 jaar WEL opeens goed, aanvallend en sprankelend voetbal zullen spelen. Zelfs ALS we het toernooi winnen, met zwak antivoetbal, dan zal ik blij zijn als ie weg is.

En mochten we WEL opeens fantastisch mooi voetbal laten zien, dan zou het eindelijk eens tijd worden.

Niet dat het gaat gebeuren.

Op zich moet Van Basten gewoon eens lekker de spelers op hun goede positie zetten. Dat zou al een heel verschil maken.
pi_58419858
Waarom 'n rondvaart door de grachten? Eindhoven is toch al enkele jaren de voetbalhoofdstad van Nederland? Ik zeg: die platte kar op!

dat scheelt me weer wat reistijd
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 1 mei 2008 @ 18:03:24 #12
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_58419887
Als, als, als...

Met als bouw je Parijs in een fles.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_58419932
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 17:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Vind het wel aandoenlijk hoe serieus je er op in gaat hoor...
ik had inderdaad niet door dat jouw reacties niet serieus bedoeld waren... my bad...
pi_58419944
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 18:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Waarom 'n rondvaart door de grachten? Eindhoven is toch al enkele jaren de voetbalhoofdstad van Nederland? Ik zeg: die platte kar op!

dat scheelt me weer wat reistijd
hebben ze in eindhoven geen grachten dan? die hebben ze zelfs in Den Haag....
pi_58420368
Excuses van al die journalisten zal hij verwachten.
Genieten is toegestaan!!!
  donderdag 1 mei 2008 @ 18:57:01 #16
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_58420808
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 18:30 schreef Topspin het volgende:
Excuses van al die journalisten zal hij verwachten.
De kritiek is toch meer dan terecht?
Toevallig een toernooi winnen doet daar niets aan af. We hebben toch allemaal de wedstrijden gezien!?
pi_58420931
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 18:57 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Toevallig een toernooi winnen doet daar niets aan af. We hebben toch allemaal de wedstrijden gezien!?
Dan kun je die wedstrijden ook zien als een rit richting de overwinning.

Maar dan zeker ook de methode die journalisten hanteren bij benadering van spelers en coaches.

" Als je wint heb je vrienden". Alsof je altijd moet winnen.

Als je wint heb je vrienden, cliche maar goed, zo gaat het wel altijd. Je moet altijd goed spelen en als je 10 keer verliest en daarna een keer met 12-0 wint ben je een held. Hypocriet in mijn ogen. Niet dat 10 keer verliezen goed te praten valt, tis maar een voorbeeld hoe het kan gaan in de voetbalwereld. Verlies je 1 keer is het al teveel vaak en als je daarna weer wint tillen ze je omhoog tot de sterren in de lucht.

Zo zie ik dat op tv. Van basten waardeloos door verlies, en ineens een winst en dan ineens een held Dan win je een keer en dan is het moment van winnen de doorslaggevende factor. Verlies je weer dan ben je een loser en win je weer dan ben je een held. Korte termijngeheugen dat faalt?

Om ontopic te gaan. Denk dat van Basten te horen krijgt. " Hij heeft het alsnog gedaan!!!". Dat alle woorden terug genomen worden zoals altijd gedaan wordt. Niet dat ze winnen maar stel ze winnen, dan heeft hij het alsnog gedaan terwijl niemand het verwacht.

[ Bericht 9% gewijzigd door Topspin op 01-05-2008 19:09:45 ]
  donderdag 1 mei 2008 @ 19:13:54 #18
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_58421149
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 18:57 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Zodra het toernooi gewonnen is zal niemand zich nog maar 1 seconde druk maken om hoe er gespeeld is. Dat is alleen weggelegd voor de verliezers.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_58421184
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:13 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Zodra het toernooi gewonnen is zal niemand zich nog maar 1 seconde druk maken om hoe er gespeeld is. Dat is alleen weggelegd voor de verliezers.
Jij vat in 2 zinnen samen wat ik in 10 zinnen tikte

alsnog een beetje over journalisten van mijn kant maar dat heeft er niets mee te maken
  donderdag 1 mei 2008 @ 19:25:43 #20
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_58421383
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:03 schreef Topspin het volgende:

[..]

Dan kun je die wedstrijden ook zien als een rit richting de overwinning.

Maar dan zeker ook de methode die journalisten hanteren bij benadering van spelers en coaches.

" Als je wint heb je vrienden". Alsof je altijd moet winnen.

Als je wint heb je vrienden, cliche maar goed, zo gaat het wel altijd. Je moet altijd goed spelen en als je 10 keer verliest en daarna een keer met 12-0 wint ben je een held. Hypocriet in mijn ogen. Niet dat 10 keer verliezen goed te praten valt, tis maar een voorbeeld hoe het kan gaan in de voetbalwereld. Verlies je 1 keer is het al teveel vaak en als je daarna weer wint tillen ze je omhoog tot de sterren in de lucht.

Zo zie ik dat op tv. Van basten waardeloos door verlies, en ineens een winst en dan ineens een held Dan win je een keer en dan is het moment van winnen de doorslaggevende factor. Verlies je weer dan ben je een loser en win je weer dan ben je een held. Korte termijngeheugen dat faalt?

Om ontopic te gaan. Denk dat van Basten te horen krijgt. " Hij heeft het alsnog gedaan!!!". Dat alle woorden terug genomen worden zoals altijd gedaan wordt. Niet dat ze winnen maar stel ze winnen, dan heeft hij het alsnog gedaan terwijl niemand het verwacht.
Op TV is Van Basten ook waardeloos wanneer hij wint, voornamelijk omdat we wel de punten binnenhalen, maar vaak onverdiend, met geluk, door een indviduele kwaliteit van 1 of 2 spelers, en dus winnen we ONDANKS Van Basten,niet DANZIJ Van Basten.

Persoonlijk kan het me weinig schelen of we winnen of verliezen. Ik kijk naar hoe we spelen. Ik heb liever dat ik een mooie pot zie, met een goed spelend Oranje, dan dat we weer schandalig voetbal laten zien, en in de laatste minuut door een 'lucky' de punten binnenslepen.

Bij voetbal zegt de uitslag vaak niets over wie het beste was. Bij de meeste andere sporten wint de partij/speler die ook het beste is, en dus de overwinning verdiend, maar bij voetbal is dat vaak NIET het geval. Daar win of verlies je vaak net door een blunder van de scheids, of door net dat ene beetje geluk.
Vandaar dat ik ook minder waarde hecht aan de uitslag, maar meer aan hoe vermakelijk en ambitieus het is.

PSV is nu kampioen geworden, en ik gun het de spelers van harte, maar als je daar als supporter op de tribune hebt gezeten dit seizoen, dan weet ik niet of het VOETBAL (dus niet de uitslagen) nou echt om te genieten was. Waarschijnlijk hebben de supporters van Heerenveen gewoon een veel 'leuker' seizoen gehad.
pi_58421627
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:25 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Op TV is Van Basten ook waardeloos wanneer hij wint, voornamelijk omdat we wel de punten binnenhalen, maar vaak onverdiend, met geluk, door een indviduele kwaliteit van 1 of 2 spelers, en dus winnen we ONDANKS Van Basten,niet DANZIJ Van Basten.

Persoonlijk kan het me weinig schelen of we winnen of verliezen. Ik kijk naar hoe we spelen. Ik heb liever dat ik een mooie pot zie, met een goed spelend Oranje, dan dat we weer schandalig voetbal laten zien, en in de laatste minuut door een 'lucky' de punten binnenslepen.

Bij voetbal zegt de uitslag vaak niets over wie het beste was. Bij de meeste andere sporten wint de partij/speler die ook het beste is, en dus de overwinning verdiend, maar bij voetbal is dat vaak NIET het geval. Daar win of verlies je vaak net door een blunder van de scheids, of door net dat ene beetje geluk.
Vandaar dat ik ook minder waarde hecht aan de uitslag, maar meer aan hoe vermakelijk en ambitieus het is.

PSV is nu kampioen geworden, en ik gun het de spelers van harte, maar als je daar als supporter op de tribune hebt gezeten dit seizoen, dan weet ik niet of het VOETBAL (dus niet de uitslagen) nou echt om te genieten was. Waarschijnlijk hebben de supporters van Heerenveen gewoon een veel 'leuker' seizoen gehad.
Die discussie heb ik vaker gehad tijdens het zien van wedstrijden en vaak is de conclusie dat het gaat om het winnen. Mooi voetbal is leuk om te zien, winnen zorgt voor euforie. Wie denkt aan Nederland bij goed spel als we er zo uit liggen? Wie denkt eraan als we winnen?

En zelfs als we winnen weet niemand meer dat we gewonnen hebben na 8 jaar behalve wij

Dan kom je in het rijtje van winnaars terecht en dan weet niemand meer hoe of wat. Nederland in 1988 maar dat is zo lang geleden dat het te ver is. Frankrijk en Italie ligt nog vers in het geheugen en ga je spreken over Championsleauge dan wordt het alleen maar nog lastiger.

Ben geen voetbalhater, ik hou van een goede wedstrijd en winnen van Rood wit en blau. Alsnog de betrekkelijkheid.

[ Bericht 4% gewijzigd door Topspin op 01-05-2008 19:42:23 ]
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:03:52 #22
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_58428511
Het enige dat Marco van Basten kan verwachten is het bezoek van Stanislav Bernikov (en zijn gangsters natuurlijk) bij de aankomsthal van Schiphol.

Liefst nadat Nederland na één ronde alweer naar huis mag.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 09:12:42 #23
52871 Blight
Supersized.
pi_58430568
Ach, als hij weet te winnen dan zullen de kranten ongetwijfeld opeens vol lof zijn. Zo gaat dat nu eenmaal. We leven in de waan van de dag, en als er een wereld opportunistisch is, dan is het wel de voetbalwereld.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_58433244
Doe maar een standbeeld. We zeiken nu allemaal over het vertoonde spel en selectiebeleid, maar als we Europees kampioen worden kan 95% dat terecht geen zak meer schelen. De winnende coach heeft gewoon gelijk, en al helemaal een winnende coach die door zo'n gruwelijk zware poule komt. Niet dat dat gaat lukken maar dat is een ander verhaal

Excuses zou echter onzin zijn natuurlijk, ook als hij het EK wint betekend dat niet dat Oranje daarvoor geen slechte wedstrijden heeft gespeeld.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_58433777
vertrekpremie van 100 euro
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:32:46 #26
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_58433810
Geen executie
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  vrijdag 2 mei 2008 @ 14:21:25 #27
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_58435813
Na twee wedstrijden zou Jan Mulder suggereren dat San Marco gestenigd mag worden.

Misschien komt het uit.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:59:55 #28
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_58440570
Geen enkele goede wedstrijd kan mij nog overtuigen

Een schop onder z'n reet naar Amsterdam, dat is het enige wat hij kan krijgen.
World Wrestling Entertainment
pi_58440760
Dan laat ik 'Bassie bedankt' tatoeëren.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58441193
Gewoon een huldiging + rondvaart in A'dam.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_58441362
VAN BASTEN HEEFT ORANJE OP TIJD OP RAILS
VAN BASTEN MAAKT WOORDEN WAAR
WERELDSPELER, NU OOK WERELDCOACH? VAN BASTEN DOET HET WEER

zomaar wat mogelijke krantenkoppen gedurende de rit naar het kampioenschap, niets zo oppertunistisch als de media
pi_58441401
Een tweede wonder van Wenen hangt in de lucht.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 2 mei 2008 @ 20:20:19 #33
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_58442114
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:12 schreef Ordinair het volgende:
Dan laat ik 'Bassie bedankt' tatoeëren.
Daar houd ik je aan
World Wrestling Entertainment
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:22:02 #34
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_58528543
Billekoek.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:29:03 #35
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_58528700
Waarschijnlijk krijgen we beter voetbal onder Van Basten te zien onder onze toekomstige bondscoach....
The Most Incredible, Baby
  Redactie Games woensdag 7 mei 2008 @ 11:51:41 #36
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_58529258
Groot feest met veel bier
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')