Silvesterstripsquote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Geweldige serie inderdaad. Heb de meeste al, ben alleen nog op zoek naar een paar losse.
Hmm.. wil ze ook wel brengen naar Houten voor 90quote:
Ik wil er niet vanaf, ik wil dat ze goed terechtkomenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:43 schreef asdqert het volgende:
85 incl. brengen.Ben je er overmorgen vanaf.
Ik ben met het OVquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:58 schreef asdqert het volgende:
Als ze hier een liefdevol thuis vinden ben jij er hoe je het ook went of keert vanaf. Dat bedoelde ik.
Ik neem aan dat jij met de auto hier in de buurt moet zijn of dat 't met de trein op de route ligt? Dan hebben ze donderdag een liefdevol thuis! 85 incl. brengen.
Als je met de trein komt zou ik best naar Utrecht CS kunnen afreizen, als je met de auto komt kunnen we best bij de Staart (afrit) afspreken. Dan ben je met 5 minuten weer op de snelweg.
Dan nietquote:
staat nogquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:18 schreef Teeno het volgende:
Ik woon in alblasserdam, dichtsbijzijne stations hier zijn Dordrecht en Sliedrecht.
Wil ze ook komen halen in Arnhem maar dan blijf ik bij 70 euro
80 euro en je hebt vanavond nog uren plezier van je stripsquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:39 schreef Wrinex het volgende:
75 en ophalen in Arnhem (Als het kan vanavond nog) en anders morgen of zaterdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |