Ze hebben Pepijn geprikt op de "volwassen" manier, dus gewoon band om de arm, ader zoeken prikken en klaar.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 08:31 schreef Kersjes het volgende:
Pepijn, klein kruimeltje![]()
P_iglet, jij bent natuurlijk ervaren enzo, maar kon je echt staan toekijken hoe er zoveel bloed uit je kleintje gehaald werd? Ik word al naar bij het ideeIs Pepijn inmiddels al naar de oogarts geweest? Wij hebben op 12 juli een afspraak bij de oogarts en ik vind het nu al vreselijk. Tips om het voor Devin (en mij
) aangenamer te maken zijn dus welkom.
Nee, alleen Zwitsal. Je wil niet weten wat voor halsbrekende toeren ik heb moeten uithalen om alle verzorgspullen van andere merken bij elkaar te zoeken om maar niet aan dequote:Op zondag 4 mei 2008 21:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
apenballenheiden
Nivea heeft ook wel iets speciaal voor kinderen in het assortiment, of vindt je Nivea ook stinken?
Zo te zien ontbreekt er bij het Kruidvat hier het één en ander, want ik kan mij niet herinneren dat er zoiets stond als Neutral of Sebamedquote:Op zondag 4 mei 2008 22:47 schreef p_iglet het volgende:
* p_iglet heeft nou echt nog nooit problemen gehad met alternatieven vinden voor zwitsal
Ben zelf allergisch voor zwitsal maar met neutral of babysebamed komen we hier toch een heel eind, maar goed het kan zijn dat ik beduidend minder verschillende soorten verzorgingsproducten gebruik als jij
Zal binnenkort eens opzoek gaan naar zonnebrandcreme voor Pepijn. Gelukkig heeft Pepijn net als papa en mama geen hele lichte huid. En een vakantie naar een warm oord staat niet in de planning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |