M,
Ik sta er van te kijken hoe agressief jij hier reageert, maar mij ondertussen niet op msn aanspreekt. Ik vraag mij dus af waar dit vandaan komt? En ik vind het serieus idioot dat ik mijzelf nu loop te verdedigen tegenover iemand die het niet aankon dat ik niet tegen emoties/discussies/onduidelijke situaties en knuffelen kon. Maar ondertussen niet de moeite neemt om mij hier persoonlijk op aan te spreken om wellicht wat meer duidelijk of uitleg te krijgen, aangezien dat is wat je doet als je verder niet met iemand op slechte voet mee staat??????
En aangezien we elkaar toch al weer zowat een jr niet hebt gezien vind ik het ook erg vreemd dat je na de korte tijd die wij met elkaar zijn omgegaan mij zoveel beter uit te kennen dan wie dan ook, inclusief mijn beste vrienden die blijkbaar al een vermoeden hadden voordat ik dat zelf had. En natuurlijk heb ik niet alle kenmerken precies zoals omschreven staat ik heb namelijk ook nog een persoonlijkheid..
En ik heb met niemand van die tijd nog contact behalve via msn, en de mensen die hier over de vloer komen zijn er 2 die hier regelmatig komen. Ik ben nl al een hele tijd gestopt met krampachtig contacten proberen aan te gaan omdat ik er niet in slaag deze goed te behouden. En Songtexten zijn sinds mijn 13e al een passie en die zou je misschien eens goed moeten gaan lezen dan, want dat is tot nu toe mijn enige uitlaatklep geweest.
Ik heb gewoon hetzelfde als mijn vader en als C, ik ben niet ineens een ander persoon geworden of zielig of wat dan ook en al zeker niet manipalitief. Ik schrijf gewoon voor het eerst op hoe ik het allemaal in "mijn" hoofd ervaar, ipv te doen alsof ik het allemaal wel prima snap. Ik heb eindelijk wat meer duidelijkheid over mijzelf, mijn gedrag, ik heb wat meer handvaten. Ik wil verder helemaal geen 'negatieve' aandacht. Ik ben juist eindelijk wat meer berust in mijzelf, en eindelijk niet meer zo geobsedeerd met sociale gedoe waardoor ik het hele overzicht in mijn leven dreigde kwijt te raken. Ik wou alleen dat dit eerder aan het licht gekomen was... dan was mijn leven misschien een stuk makkelijker geweest.
Ik vond het enorm fijn dat ik eindelijk de stap durfde te zetten om mijn masker af te doen en uit te pluizen wat nu "ik" ben en wat "niet", en wat extra hulp daarbij kan ik goed gebruiken, vandaar dat ik een psychiatrisch onderzoek heb aangevraagd. Ik heb bij de psych trouwens ook heel duidelijk aangegeven dat mijn m brdline heeft en mijn v en c ass hebben, en dat ik door deze combi een nogal vervelende/traumatische jeugd heb gehad, en dat ik veel in ass herkende, maar dus niet wist waar dit vandaan kwam of ik wellicht bepaalde dingen had overgenomen of het vanwege jeugdtrauma kon zijn, for all I know was er dus iets heel anders uitgekomen. En ik neem aan dat ze niet alleen naar 1 ding hebben gekeken en dat ze niet klakkeloos mijn visie hebben overgenomen, dat zou absurt zijn.
Ik schreef alles hier op omdat ik me veilig voelde in dit topic, en om het ergens gewoon kwijt te kunnen, en niet vanwege evt. aandacht, maar ik kom al jaren op fok! en een forum praat gewoon makkelijker dan irl. Ik ga hier bij deze dan ook mee stoppen want ik denk dat het voor mijzelf dat het niet verstandig is om als iemand mij via een forum zo kan kwetsen daar dan nog langer mee door te gaan.
I.e.g iedereen hier heel veel bedankt voor alle herkenning die ik hier heb mogen vinden!
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2008 03:35:09 ]