quote:
Iedereen die uberhaupt een hyves heeft is gewoon idioot.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:39 schreef iuvenis het volgende:
Iedereen die meer dan 300 vrienden op hyves heeft is gewoon idioot..
Ik gok 16. Maar ik ben dan ook heel slecht in leeftijden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:19 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
misschien ben ik een enorme viespeuk, maar dat achtergrondplaatje fascineerd mij enorm
wat brengt dat wijf in die situatie en waarom heeft ze haar doos niet geschoren?
en ik vind haar enorm aantrekkelijkik kan alleen haar leeftijd niet zo goed schatten
Het is geen bijzondere situatie denk ik. Ze zit tegenover haar vriendje in een restaurant en draagt geen slip onder haar rokje. Ze heeft geen tijd gehad om zich te scheren.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:19 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
misschien ben ik een enorme viespeuk, maar dat achtergrondplaatje fascineerd mij enorm
wat brengt dat wijf in die situatie en waarom heeft ze haar doos niet geschoren?
en ik vind haar enorm aantrekkelijkik kan alleen haar leeftijd niet zo goed schatten
quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Iedereen die uberhaupt een hyves heeft is gewoon idioot.
Done.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik ben hyves-loos en verrekte geil. PM die naaktfoto even.
54 jaar..wtf doe je dan op hyves manquote:passies: bloot, naaktwandelen, naturisme
Overig: Blootgewoon, naaktwandelen, naaktzwemmen, Naturisme, Sex
quote:Op maandag 5 mei 2008 12:35 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Check zijn filmpjes btw, fucking geniaal![]()
![]()
Tja, zie passies en overige.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:02 schreef Petit_Pelous het volgende:
http://fritsje54.hyves.nl/
[..]
54 jaar..wtf doe je dan op hyves man
quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is geen bijzondere situatie denk ik. Ze zit tegenover haar vriendje in een restaurant en draagt geen slip onder haar rokje. Ze heeft geen tijd gehad om zich te scheren.![]()
Leeftijd ook geen idee. Ze kan 30 zijn maar ook amper 18.Ze lijkt wel zo'n russische.
Het mooie aan dit profiel zijn de krabbels..hij maakt aardig wat mensen boos op hyves maar elke sukkel die hem krabbelt heeft niet door dat dit profiel een grote grap is!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:18 schreef JvR het volgende:
http://fritsnintendo.hyves.nl/fotos/242044021//sE5A/
Inderdaad best wel treurig dat zoveel mensen het serieus nemen. Die kerel heeft wel humor.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:38 schreef Petit_Pelous het volgende:
[..]
Het mooie aan dit profiel zijn de krabbels..hij maakt aardig wat mensen boos op hyves maar elke sukkel die hem krabbelt heeft niet door dat dit profiel een grote grap is!!
Indd. en al was dit topic bloedserieus...je bent sowieso vrij zielig als je zo gaat schelden en tekeer gaat tegenover iemand...op Hyves...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:38 schreef Petit_Pelous het volgende:
[..]
Het mooie aan dit profiel zijn de krabbels..hij maakt aardig wat mensen boos op hyves maar elke sukkel die hem krabbelt heeft niet door dat dit profiel een grote grap is!!
Zal je is wat vertellen over haar persoonlijkheid, waar daar gaat het uiteindelijk om of nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 07:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja maar k heb t toch over die rechter
Die rechter vond die linker zo zielig, vanwege die geestelijke handicap, daarom ging ze maar met haar op de foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |