Hoi Wyccie, tijdje niet gezienquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:06 schreef wyccie het volgende:
Als heerser of wetenschapper?
Heb je al veel geleerd ?quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:10 schreef wyccie het volgende:
Ik mag hier ook helemaal niet zijn. Ik moet leren, leren, leren. Maar er wil nu even helemaal niks meer in mijn hoofd. Ben de draad van alles een beetje kwijtgeraakt.
Ok ..succes met de crash methode !quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:18 schreef wyccie het volgende:
Ik ben al bijna klaar. Maar er is weinig blijven hangen. Ik kan beter terug naar mijn oude leermethode: crash-leren. Gewoon alles in 1 dag naar binnen stampen.
Nog even mijn toetje naar binnen gooien, dan ga ik weer verder.
Er staan al wat hintjes ...Fransman met grote invloed elders, maar niet via oorlog ofzo.quote:
Ik roep maar wat .....quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
Montesqieu? Ik roep maar wat.
dat weet ik ook niet ..maar ze pasten goed in de tijdquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Totdat ze in de Here raakten...Maar ik weet niet meer of dat nog zo is.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
Maarten 't Hart en Marianne Thieme... lekker stel
Slaap wel WAquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
Maar goed, ik ga pitten. Driekwart Nederland is morgen vrij, maar ik moet gewoon werken![]()
Niet dat ik weet, meer dienaar van het volkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Ernstig kijkende meneer. Ondernemer?
Het is eigenlijk dienaar, van het volk is een toevoeging van mijquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Dienaar van het volk? Politicus? SInds wanneer dienen die het volk
Integendeel, Nederlanderquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:29 schreef emokid het volgende:
Duitser Nee?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
Lieftienck misschien? Die van het tientje?
Je bent onbewust nog beter dan je denkt, ja dat kanquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Echt?! GVD, nu ben ik al helderziend ook
Eerder Uri Geller, want ik goochel ookquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:43 schreef qonmann het volgende:
zesde zintuig iets voor je?
Oh, zoveel talentenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eerder Uri Geller, want ik goochel ook
maar is ze ook een filmster ?quote:
mooi plaatje ja, doris day associeer ik met een bed (en pyama's dragend enzo)quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
Lief plaatje hè. Mierzoet. En al die tijd was Hudson gewoon gay
hoezo ?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:36 schreef emokid het volgende:
Ik val hier buiten de boot.
Ik raad ook zelden een foto hier, tenzij er hints worden gegeven..maar meestal komen we er wel uit , met vereende krachtenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:52 schreef emokid het volgende:
9 van de 10 keer ken ik ze hier niet. Ik zal maar weer met een foto beginnen dan.
Yerpquote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:00 schreef emokid het volgende:
Yep The Zombies, dat was snel.
Zonder Wyccie komt gans het raderwerk van "Raad je plaatje" knarsend tot stilstand...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Kom op wyccie, het Vaderland rekent op je!
Ik weet het niet.quote:
quote:Mad about the boy
I know it's stupid to be mad about the boy
I'm so ashamed of it but must admit the sleepless nights I've had
About the boy
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:39 schreef qonmann het volgende:
Doris Day met Hudson op de Duitse TV (ze spreekt goed Duits overigens)
Die boy dan zeker ook?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Hij heeft het geschreven, door anderen gezongen. Maar het is ook een hint, want meneer was homoseksueel.
quote:
quote:On the silverscreen
He melts my foolish heart in every single scene
Although I'm quite aware that here and there are traces of the cad
About the boy
Lord knows I'm not a fool girl
I really shouldn't care
Lord knows I'm not a school girl
In the fury of her first affair
Will it ever cloy
This odd diversity of misery and joy
I'm feeling quite insane and young again
And all because I'm mad about the boy
So if I could employ
A little magic that will finally destroy
This dream that pains me and enchains me
But I can't because I'm mad...
I'm mad about the boy
Hoi Wyccie..quote:Op zondag 4 mei 2008 00:18 schreef wyccie het volgende:
Geef dan eens een film- of boektitel.
quote:Revues, musicals and operetta
London Calling! (1922, 1923), revue in collaboration with Ronald Jeans, fp 1923
On With the Dance (1924, 1925) , revue, fp 1925
This Year of Grace (1927, 1928), revue, fp as Charles B Cochrane's 1928 Revue
Bitter Sweet (1928, 1929), operetta, fp 1929
Words and Music (1932), revue, fp 1932
Conversation Piece (1933), comedy with music, fp 1934
Operette (1937), musical play, fp 1938
Set to Music (1938), revue, fp 1938
Sigh No More (1945), revue, fp 1945
Pacific 1860 (1946), musical romance, fp 1946
Ace of Clubs (1949), musical play, fp 1950
After the Ball (1953), musical based on Lady Windermere's Fan, fp 1954
Sail Away (1959-61), musical comedy, fp 1961
The Girl Who Came to Supper (1963), musical comedy based on Terence Rattigan's The Sleeping Prince, fp 1963
quote:Sir(16 December 1899 – 26 March 1973) was an English actor, playwright and composer of popular music. Among his achievements, he received an Academy Certificate of Merit at the 1943 Academy Awards for "outstanding production achievement for In Which We Serve."
Ik geloof er geen bal van.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet het al lang maar zeg het gewoon niet.
Misschien kan je Wyccie een hintje gevenquote:Op zondag 4 mei 2008 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet het al lang maar zeg het gewoon niet.
Hij stopte in 1973 met roken.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:28 schreef qonmann het volgende:
[..]
Misschien kan je Wyccie een hintje geven
Haha,quote:
Zijn voornaam idd, Charquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 00:33 schreef wyccie het volgende:
Oh wacht.... ik krijg iets door.
Ik was Scrut aan het plagen, niet jou.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
Bah, wat zijn jullie flauw![]()
Heet dit topic niet Raad je plaatje? Nou dan.
Sorry, maar ik was langzamerhand mijn geduld aan het verliezenquote:Op zondag 4 mei 2008 00:51 schreef wyccie het volgende:
Ik was Scrut aan het plagen, niet jou.![]()
En het is Noel Coward.
Het spande er even om, net als in een film met een happy end..het dreigt even mis te gaan ..maar uiteindelijk komt het toch goedquote:
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja.
Ow.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
Meat Loaf, Marvin Lee Aday.
Het vaderland had je nodigquote:Op zondag 4 mei 2008 01:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Shit, ik had nog wel zo'n bewondering voor 'm dat ie het zo lang heeft volgehouden. Ik had vanmiddag heel even de illusie dat ik 't misschien ook zou kunnen.
een goede generaal komt niet op het slagveld, in het algemeenquote:Op zondag 4 mei 2008 01:07 schreef wyccie het volgende:
Nou, en dat zonder ook maar een voet op het slagveld gezet te hebben.
wellicht Is die dame met het marmotje in haar avatar op vakantie ..quote:
Karakteristieke kop.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jazeker. Niet echt veel veranderd, hè.
Tokay is een kerel.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:13 schreef qonmann het volgende:
wellicht Is die dame met het marmotje in haar avatar op vakantie ..
Altijd gedacht dat het een dame was ..wellicht vanwege het marmotje eh de caviaquote:
Jazz-achtig.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
Deze dame komt me erg bekend voor... jazz?
Ontkenningsfase.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
Dan heeft hij een invulprobleem.
En dat vertelde Tokay pas toen het kind al aan de Olvarit zat.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
En hij heeft onlangs een zoon gebaard.
Je bedoelt Corinne Bailey Rae, die is het inderdaad niet. Mevrouw is van Zuidamerikaanse komaf.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Het is niet Corinne Ann Bailey, of hoe heet ze. Die is jonger en ziet er heel anders uit. Ik kom er zo gauw niet op.
Whehehe. Ik wist dat ik de naam niet goed schreef.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Je bedoelt Corinne Bailey Rae, die is het inderdaad niet. Mevrouw is van Zuidamerikaanse komaf.
Dat Rae kan er inmiddels afquote:Op zondag 4 mei 2008 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Ik wist dat ik de naam niet goed schreef.
Oh God ja, haar man is plotseling overleden hè?quote:
Overdosis, meen ik.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh God ja, haar man is plotseling overleden hè?
Ik reken het goed. Zuco 103 heten ze. En zij heet Lilian Vieira.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, Zuco 106 of zo? Er zit een cijfer in. Haar naam ken ik niet.
Ik heb films van hem gezien ..maar de naam ..quote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 02:30 schreef qonmann het volgende:
Ik heb films van hem gezien ..maar de naam ..
Peck ?
Doei..en studeer ze nogquote:Op zondag 4 mei 2008 02:35 schreef wyccie het volgende:
Ik ga ook maar slapen, ben weer helemaal uit mijn mooie ritme van afgelopen week.
Ik laat het plaatje staan.
Trusten
Schande !quote:Op zondag 4 mei 2008 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
hyeee ik had jullie helemaal niet meer in MyAT staangelukkig heb ik jullie weer gevonden
Een héél klein beetje. Ze kwamen in dezelfde tijd op. Qua geboortejaar schelen ze twee jaar. Deze mevrouw leeft nog.quote:
dankzij dit geniale staaltje wiskunde van Wyccie, moet deze foto dus ergens uit de jaren 60 zijn , toen ze in haar twenties was ..en wellicht ook al druk bezig was roem te vergarenquote:Op maandag 5 mei 2008 22:55 schreef wyccie het volgende:
Nu moet ik weer ingewikkeld gaan rekenen. Tate was 26 toen ze stierf, dacht ik. Ergens in de jaren 70 was dat. Dan zou ze nu bijna zestig zijn geweest.
Is deze mevrouw ook actrice?
quote:
quote:
Ik verlink geen vriendjesquote:Op maandag 5 mei 2008 23:34 schreef qonmann het volgende:
snel een w achter jou gezet , voordat ik het type-foutentopic haal
Er staan nog steeds dingen waarvan ik denk: heeft iemand dat écht geschreven?!?! Maar het allerleukste zijn meestal de korte commentaartjes die mensen eronder schrijven, erg geestig.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:42 schreef wyccie het volgende:
Jammer, de eerste reeksen hadden gewoon echt fouten waar je om moest lachen.
Het werkt hier anders. Ik vertel je welke opties afvallen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
Mooi. Wat zijn de opties?
da's niet nodig, je herkende al de pianist in hem ...quote:
Tormé is juistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |