Dat is een provocatie!quote:Op zondag 4 mei 2008 12:23 schreef Ahmadinejjad het volgende:
[..]
je hebt nu trouwens een biljet van 5000 toman met een nucleaire logo erop
deze
[ afbeelding ]

het lijkt me wel voldoende met die foto's, je hebt je punt gemaakt, het is overduidelijk dat het geen waardeloos stuk woestijn is, geen zandbak vol met achterlijke apen .. het is een modern volk dat tijdens de revolutie heeft gekozen voor, in onze ogen achterlijke, religieuze leiders, als men maar van de amerikaanse inmenging af was ..quote:Op zondag 4 mei 2008 11:57 schreef Ahmadinejjad het volgende:
en tevreden met de fotos? of moet ik nog meer plaatsen?
er zijn 1000 anderen

Bush kan de pot op, hij heeft Iran alleen maar zwart gemaaktquote:Op zondag 4 mei 2008 12:29 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat is een provocatie!
Nu heeft Bush een excuus om de zaak plat te bombarderen

ok,quote:Op zondag 4 mei 2008 12:37 schreef moussie het volgende:
[..]
het lijkt me wel voldoende met die foto's, je hebt je punt gemaakt, het is overduidelijk dat het geen waardeloos stuk woestijn is, geen zandbak vol met achterlijke apen .. het is een modern volk dat tijdens de revolutie heeft gekozen voor, in onze ogen achterlijke, religieuze leiders, als men maar van de amerikaanse inmenging af was ..
wat dat aangaat is het wel absurd, zowel in Iran als ook in Afghanistan is het nou juist deze inmenging die ervoor gezorgd heeft dat de religieuzen (weer) aan de macht kwamen

Ja, het is nu wel duidelijk dat er genoeg te bombarderen valt.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:34 schreef Terecht het volgende:
Ahmadinejjad, je hebt je punt wel duidelijk gemaakt nu. We zijn hier niet in FOT

wat is je IQ?quote:Op zondag 4 mei 2008 12:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, het is nu wel duidelijk dat er genoeg te bombarderen valt.

Oke, je hebt je punt gemaakt. Ik neem mijn woorden (voorlopig) terug.quote:

Iran heeft van alles, bossen,bergen,oerwouden,woestijnen, en zelfs varkensquote:Op zondag 4 mei 2008 14:27 schreef waht het volgende:
[..]
Oke, je hebt je punt gemaakt. Ik neem mijn woorden (voorlopig) terug.
Maar ik heb wel gedeeltelijk gelijk.

en bijna weapons of mass destructionquote:Op zondag 4 mei 2008 15:39 schreef Ahmadinejjad het volgende:
[..]
Iran heeft van alles, bossen,bergen,oerwouden,woestijnen, en zelfs varkens

als je WMD bedoelt dan heeft Iran die welquote:

mwoah denk niet dat ze die gaan krijgen ook... vraag is wie de hete kolen uit het vuur gaat halen en wanneerquote:Op zondag 4 mei 2008 15:44 schreef Ahmadinejjad het volgende:
[..]
als je WMD bedoelt dan heeft Iran die wel
Iran is currently able to employ chemical weapons, and Iran is progressing in its development of a large self-supporting CW infrastructure.
http://www.globalsecurity.org/wmd/world/iran/cw.htm
maar als je nucleaire wapens bedoelt dan NOG NIET

Iraanse nucleaire programma is voor vreedzame doeleinden bedoeldquote:Op zondag 4 mei 2008 15:47 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
mwoah denk niet dat ze die gaan krijgen ook... vraag is wie de hete kolen uit het vuur gaat halen en wanneer

yeah right ik geloof ze meteenquote:Op zondag 4 mei 2008 15:56 schreef Ahmadinejjad het volgende:
[..]
Iraanse nucleaire programma is voor vreedzame doeleinden bedoeld
alleen de nucleaire complex in Natanz (Isfahan) kan uranium verrijken
In Natanz is een belangrijk onderzoekscentrum voor kernsplijting.
In 2002 onthulde klokkenluider Alireza Jafarzadeh dat Iran hier een nucleaire faciliteit gebouwd heeft waarin uraniumverrijking door middel van ultracentrifuges kan plaatsvinden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Natanz
en in Arak is er een zware water reactor, daar kunnen ze Plutonium maken
lijst van Nucleaire Faciliteiten en complexen
http://en.wikipedia.org/wiki/Nuclear_facilities_in_Iran
maar voor de rest zijn andere nucleaire gebouwen voor vreedzame doeleinden

Zo straight forward is het helaas nietquote:Op zondag 4 mei 2008 15:56 schreef Ahmadinejjad het volgende:
[..]
Iraanse nucleaire programma is voor vreedzame doeleinden bedoeld
alleen de nucleaire complex in Natanz (Isfahan) kan uranium verrijken
In Natanz is een belangrijk onderzoekscentrum voor kernsplijting.
In 2002 onthulde klokkenluider Alireza Jafarzadeh dat Iran hier een nucleaire faciliteit gebouwd heeft waarin uraniumverrijking door middel van ultracentrifuges kan plaatsvinden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Natanz
en in Arak is er een zware water reactor, daar kunnen ze Plutonium maken
lijst van Nucleaire Faciliteiten en complexen
http://en.wikipedia.org/wiki/Nuclear_facilities_in_Iran
maar voor de rest zijn andere nucleaire gebouwen voor vreedzame doeleinden

dat bedoel ik.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zo straight forward is het helaas nietEen reactor voor de productie van plutonium genereerd ook stroom en andersom. De verhouding tussen die twee (en bijv tritium productie) zegt al een stuk meer.

Aflopende zaak met dat regime daarquote:Inflatie Iran loopt verder op
04 May 08, 15:46
TEHERAN (AFN) - De inflatie in Iran, waarover de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad de afgelopen tijd zware kritiek heeft gekregen, is de afgelopen maand met 19,1 procent gestegen vergeleken met een jaar eerder. Dat meldde de centrale bank zondag. Vorige maand bedroeg de inflatie 18,4 procent.
De cijfers bevestigen dat de prijzen in Iran scherp stijgen. De prijzen zijn met 3,1 procent gestegen in vergelijking met een maand eerder. Vooral de armste Iranezen worden geraakt door de stijgende voedselprijzen. Ahmadinejad ontvangt zowel uit het buitenland als uit het binnenland kritiek over zijn economische beleid.
Voormalig minister Davoud Danesh Jaafari van Economische Zaken, die vorige maand werd ontslagen door Ahmadinejad, uitte een dag voor zijn vertrek in het openbaar forse kritiek op het inflatiebeleid. Jaafari zei dat de overheid heeft gefaald in het beteugelen van de inflatie. Door onder meer de olieprijs te verhogen en extra geld in omloop te brengen is volgens hem de inflatie alleen maar verder gestegen.
Ahmadinejad is in 2005 tot president gekozen vanwege zijn beloften de armen te helpen en te laten profiteren van de rijke olievoorraad van Iran. De implementatie van ’economische rechtvaardigheid’ is zijn voornaamste slogan. Sinds zijn aantreden is de geldvoorraad, een belangrijke indicator voor de inflatie, met ongeveer 40 procent gestegen.

Erm, hoezo? Is de fysica van atoombommen in vijftig jaar opeens veranderd?quote:Op zondag 4 mei 2008 16:11 schreef Ahmadinejjad het volgende:
[..]
dat bedoel ik.
Arak Reactor is bedoeld voor stroom opwekken maar als Iran het wilt kan het ook plutonium produceren.
120 kilo Plutonium is nodig voor 1 kleine nucleair bom (een huidige kleine nuclear bom is 30X keer zwaarder dan de bom die in Hiroshima en Nagasaki werden gegooid)
Hrm.quote:Maar persoonlijk denk ik dat Iran al een Kernwapen heeft (gekocht bij 1 van de vroegere sovjet landen)
de 200 vermiste kernwapens zijn tot nu toe niet gevonden.
als de leiders van Iran toen slim waren hadden ze 1 gekocht
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |