abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58418470
Stellen dat je bepaalde groepen wilt uitsluiten van de democratie is stellen dat je de democratie af wilt schaffen. Aangezien ik wil blijven stemmen, vind ik dat net zo goed achterlijk.
pi_58418495
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 16:26 schreef Heathen. het volgende:
Maar dan zou je daar nu ook weer je kritiek over uiten.
Ligt eraan hoe die relatieve domheid zich dan zou manifesteren.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_58418666
Ach al die domme mensen met een mening! Die denken te weten Hoe Het ZIt! Wij slimme mensen weten natuurllijk Hoe Het Echt Zit. En dan balen wij idd wel eens van al die domme mensen die het niet met ons eens zijn
pi_58418739
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 16:48 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Ach al die domme mensen met een mening! Die denken te weten Hoe Het ZIt! Wij slimme mensen weten natuurllijk Hoe Het Echt Zit. En dan balen wij idd wel eens van al die domme mensen die het niet met ons eens zijn
Tuurlijk is een mening subjectief, maar dat betekent niet dat je intelligentie kunt degraderen naar een leuke bijkomstigheid van de mens of zoiets.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  donderdag 1 mei 2008 @ 16:59:22 #105
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_58418862
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 16:48 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Ah, een dom iemand.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  donderdag 1 mei 2008 @ 17:02:41 #106
196697 Heathen.
Its No Game
pi_58418916
Maar dan zou je weer geen vergelijkingsmateriaal hebben terwijl je dat nu wel hebt.
pi_58419209
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 16:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Tuurlijk is een mening subjectief, maar dat betekent niet dat je intelligentie kunt degraderen naar een leuke bijkomstigheid van de mens of zoiets.
Tuurlijk. Intelligentie is een niet uit te vlakken factor, maar ook een lastig concept in de politiek..

Maar het valt mij op dat ik de mensen die ik spreek, altijd bij de slimme helft van de bevolking horen. Zelfs de mensen van de borreltafel zijn slim! Ze hebben het mij zelf verteld. De hoge heren in Den Haag hebben het niet door, maar zij zijn de mensen met het echte gezonde verstand!

Zowat iedereen vindt van zichzelf dat ie slim is. De dommerik, die het land naar de kloten helpt, da's altijd de ander!

Dus wie is de dommerik?

De persoon met het lage IQ? (IQ tests zijn niet altijd eerlijk en schilderen niet het hele plaatje.. )
De persoon die niet gestudeerd heeft? (Da's ook geen wet van Meden en Perzen.. Iedereen kent wel voorbeelden van domme lui met een bul.. toch? )
De persoon met de minste kennis over politiek? (wat zegt kennisfeitjes kunnen opslaan over politiek inzicht?)
De person met het minste politieke inzicht? (Hoe ga je dat meten??)

Iedereen die ik spreek kan ook bovengemiddeld goed rijden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')