quote:Op woensdag 30 april 2008 23:23 schreef Toeps het volgende:
[..]
Geen idee, ik snap ook niet echt waarom dat moet als mensen met een auto de weg op willen.
Je hebt de essentie van het topic dus niet begrepen, waarde doppelgänger. Dat geeft niet hoor. Ze hebben ook voor jou nog een plekje achter het keyboard vrijgehouden.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:54 schreef doppelgänger het volgende:
Anderen voor dom uitmaken maakt jou niet automatisch slim!dus
Goed idee, al denk ik dat minstens de helft van de Nederlanders niet mag stemmen als je die vragen zou stellen.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:19 schreef Toeps het volgende:
Was toch laatst zo'n chickie bij Dames in de Dop, die bij een foto van Balkenende stamelde: "Euh jah, daar ken je op stemme toch? Net als Pim Fortuyn?" En dan heel verontwaardigd: "Jah weet ik veel, das gewoon nie me interesse!" Mja, kan zij er wat aan doen dat ze meer van shoppen houdt?
Ze zouden serieus bij de ingang van het stemlokaal een klein examen moeten afnemen a la het theorie rijexamen. Hoeveel mensen er in de tweede kamer zitten en zo, en wat het verschil is tussen kamer, kabinet, regering en ministerie. Wat de trias politica inhoudt. Dat soort dingen. Dat je dan pas mag stemmen.
quote:Op woensdag 30 april 2008 23:27 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]Een elitair pleidooi houden, maar het niet kunnen beargumenteren.
quote:Op woensdag 30 april 2008 21:16 schreef Nikmans het volgende:
Je vat hier even bijna alles samen wat verrot is aan de maatschappij.
Geef domme mensen een stem en ze zeggen er domme dingen mee.
Dit is sowieso al een inherente fout binnen de democratie zoals die nu wordt gehanteerd, maar het trekt door tot in de kleinste vezels van de maatschappij.
Is dus enger dat die mensen nu wčl mogen stemmen. Kun je nagaan. Er stemmen dus mensen die geen flauw benul hebben wat ze eigenlijk doen. Het soort mensen dat bij de helpdesk van het gemeentehuis vraagt of ze ook per SMS kunnen stemmen. En of ze dan met meerdere toestellen mogen stemmen.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
Goed idee, al denk ik dat minstens de helft van de Nederlanders niet mag stemmen als je die vragen zou stellen.
In een volgend leven wordt jij mongool dus, ...quote:Op woensdag 30 april 2008 23:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je hebt de essentie van het topic dus niet begrepen, waarde doppelgänger. Dat geeft niet hoor. Ze hebben ook voor jou nog een plekje achter het keyboard vrijgehouden.
[ afbeelding ]
Hoera, doppelgänger ist dabei!
Edit: Bovenstaande geldt tevens voor Metal Mart.
Hoe laag is dat dan? Ik vind het nog best hoog.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:32 schreef Xith het volgende:
Het gemiddelde IQ van Nederland is 102... heb je enig idee van hoe laag 102 IQ wel niet is? EN DAT IS GEMIDDELD!
AHH
Een mening? Je vindt dat er een 'examen' bij het stemlokaal afgenomen zou moeten worden, zodat mensen die in jouw ogen dom zijn, niet zouden mogen stemmen. Waarom je dat vindt, geef je geen enkele reden voor.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:29 schreef Toeps het volgende:
[..]
Vragen om een pleidooi bij een mening die op zichzelf al duidelijk is, en daarna het sarcasme ook nog eens niet snappen.
quote:Op woensdag 30 april 2008 23:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Welke Griekse filosoof zei ook alweer dat een samenleving eigenlijk geleid zou moeten worden door 1 verlicht persoon? Misschien kunnen we de Dalai Lama benaderen om heerser van deze wereld te worden.
Ja, een bemoeizieke, religieuze leider met dictatoriale trekjes is een uitstekende keuze.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Welke Griekse filosoof zei ook alweer dat een samenleving eigenlijk geleid zou moeten worden door 1 verlicht persoon? Misschien kunnen we de Dalai Lama benaderen om heerser van deze wereld te worden.
Was het niet Socrates die voorstander was van dit concept.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:
d/t fouten...quote:Op woensdag 30 april 2008 23:31 schreef Druuna het volgende:
[..]
In een volgend leven wordt jij mongool dus, ...
Tss... ze moeten die steekproeven ook niet in de Bijlmer houden.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:32 schreef Xith het volgende:
Het gemiddelde IQ van Nederland is 102... heb je enig idee van hoe laag 102 IQ wel niet is? EN DAT IS GEMIDDELD!
AHH
Ik ben moe...dus?quote:Op woensdag 30 april 2008 23:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
d/t fouten...
Ik word daar zo moe van.
Ja net voordat ie het EK won voor Griekenlandquote:
De daarbovenstaande quote was een directe aanleiding. Nou lijkt het me verder vrij logisch dat mensen die niet weten waar ze het over hebben, geen beslissingen zouden moeten nemen. Dat gebeurt nergens anders. (Ja, behalve dan bij het er uit floepen van kinderen.) Voor de rest moet je overal in Nederland enige training voor hebben gehad, afgesloten met een examen.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:35 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Een mening? Je vindt dat er een 'examen' bij het stemlokaal afgenomen zou moeten worden, zodat mensen die in jouw ogen dom zijn, niet zouden mogen stemmen. Waarom je dat vindt, geef je geen enkele reden voor.
Wat aandoenlijk. Een vergelijking maken met mongooltjes omdat iemand je mening niet deelt. Sneu is een understatement.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je hebt de essentie van het topic dus niet begrepen, waarde doppelgänger. Dat geeft niet hoor. Ze hebben ook voor jou nog een plekje achter het keyboard vrijgehouden.
[ afbeelding ]
Hoera, doppelgänger ist dabei!
Edit: Bovenstaande geldt tevens voor Metal Mart.
Tendentieus als je de volgende quote van Churchill over democratie niet vermeldt:quote:Op woensdag 30 april 2008 21:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Winston Churchill zei het volgende:
The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.
quote:Many forms of Government have been tried and will be tried in this world of sin and woe. No one pretends that democracy is perfect or all-wise. Indeed, it has been said that democracy is the worst form of government except all those other forms that have been tried from time to time.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |