Absoluut voor herhaling vatbaarquote:Op woensdag 30 april 2008 22:11 schreef Lois het volgende:
Ahhhh dat speldje![]()
nou zien we nog het hele jurkje niet
![]()
![]()
Amber zit echt te genieten, wat een leuk gezicht Vicky! Echt een succes dus de voorstelling
Dat jurkje staat Lisje ook leuk zegquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:00 schreef snoopy het volgende:
Geweldig Spuug![]()
Tristan heeft voor de zekerheid maar een helm opgezet?
Lisje heeft dezelfde jurk als Sterre![]()
Ik ookquote:
quote:
Ik zie het echt nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:15 schreef pinquit het volgende:
Dean![]()
je moet toch toegeven dat ie op de laatste foto heeeel erg op jou lijkt vievtis écht zo!
Haha, daar ben ik het uiteraard helemaal mee eens, ik vind alleen dat ie sprekend op de papa lijktquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:07 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Echt niet?Ik wel hoor!
Het is een prachtventje
Ja, idd, grappig is dat he!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:27 schreef lily het volgende:
Dean is inderdaad een echt mengelmoesje (voor zover ik dat kan beoordelen dan).
Vind ik altijd erg leuk:
Zie je de moeder: ah, het kind lijkt op haar. Zie je de vader: nee, toch op hem, huh![]()
Deze er even uit gepikt, want deze foto is zo aanstekelijk.quote:Op maandag 5 mei 2008 08:16 schreef Sugar het volgende:
Oh, ik vind Thomas zo leuk. En je foto's ook, Webkim!
Jolie, je wordt echt echt echt een lang eind!![]()
![]()
Meike, je bent een prachtmeiske en wat een mooie foto's weer van je dochters en nichtje, LadyS!
Ik heb even gezwijmeld bij Iris van Lois, wat een lieve ondeugd in haar oogjes, heerlijk.
Storm mocht een ijsje in de stad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:15 schreef jellyrose het volgende:Ik wil voor Ethan ook het Dean-kapsel.. oh.. zo mooi!
Ik heb ze bij een speelgoedwinkel gekocht.quote:Op woensdag 7 mei 2008 07:48 schreef Sugar het volgende:
Waar heb je die dingen gekocht, LadyS? Die knie- en elleboogbeschermers?
Ik weet niet of Maarten dat ook vindtquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:47 schreef Vivi het volgende:
Ook al zo'n heerlijk jong
En wat hebben al die kinders hier toch een fijn leventje als je het zo ziet
Haha inderdaad, die had ik ook nog gezien.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:49 schreef Deepfreeze het volgende:
Sander kan zo bij suus achter de droogmolen
Sesamstraat in madurodamquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:46 schreef snoopy het volgende:
Wat een dottige Yara en grote broer Tomas is ook een liefie. Waar is die grote klok te vinden?
Neuh die had ik vorig jaar alquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:36 schreef Smirre het volgende:
Haha Ireth, en jij dacht bij de Hema direct een bijpassend badpakje bij het zwembad mee te nemen?
Wat een superleuke kleertjesquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:05 schreef sjak het volgende:
Wat een zomerpret allemaal!
Jetske is ineens zo groot geworden
Net wakker maar wel al Oranje Boven zingen:
[ afbeelding ]
En wat is ze een meisje aan het worden:
[ afbeelding ]
Ik dacht daar komen de D-foto'squote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:07 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Wel erg leuke meisjes komen voorbijKim is altijd vrolijk ofnie, Ingrid?
Er is toch niks te zien?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:12 schreef Troel het volgende:
Sugar, grappige foto, maar ik zou hem niet op internet gezet hebbenWEl super dat Storm geplast had
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:12 schreef Troel het volgende:
Zo en nu heb ik even tijd om te reageren
Ik vind het erg leuk om de foto's te zien van die kleintjes die ongeveer Rubens leeftijd hebbenHeerlijk om nu alvast te zien dat wij gewoon met bloemkool gaan beginnen en niet met worteltjes
gave gastquote:
en niet bang om roze te dragenquote:
Zal ik haar inschrijven bij een castingbureau?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:37 schreef texelonia het volgende:
Beaker nu je het zegt zie ik het ook van Lis en CariceAlleen niet op de foto van Carice die je plaatst
H&M, mijn moeder kwam ermee aan zettenquote:Op maandag 12 mei 2008 23:20 schreef snoopy het volgende:
Oh en deze wil ik ook nog even kwijt![]()
[ afbeelding ]
Viev, waar heb je dat geweldige t-shirt van Dean vandaan?
Kleine klimgeit![]()
Jet, wat een iniminibadje heb je
Linde, beterschap!
Hmmm, het kamperen was leuk, maar juist het zelf spelen met dingen die jij noemt, dat werkte niet echt, zeg maar.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:18 schreef Basimah het volgende:
Ik vind de foto s van kinderen zo vreselijk leuk. Ondanks het warme weer kunnen ze zich zo goed vermaken met de kleine dingen. Een emmertje en een schepje is genoeg. Werkte dat bij sommige volwassenen ook maar zo
Aawww.. het is ook wel echt een popje hoorquote:
Neenee, mijn zoon was arts..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou, net zo'n shirtEn ja, ook een kapper zou niet heel erg overbodig zijn.
Een beetje een lelijke foto (lees, open deur en veel rommel), vandaar mijn Brammie maar even uitgeknipt.
Couldn't agree more, maar het hing echt in zn ogen en er ontstond al bijna een relatiecrisis door, aangezien Micha het überhaupt altijd het liefste heel kort wil hebben dus dat het in zn ogen hangt is dan echt onacceptabelquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:10 schreef lcicle het volgende:Lis - Carice
Waaw!
Knappe dametjes hoor, allebei!
Texelonia, die onderste foto vind ik echt heel mooiHoezo naar de kapper, lang haar bij jongens is tof
dat kasteel viel ook best nog wel tegen, was meer werk dan ik dacht toen ik er aan begonquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:19 schreef Noli. het volgende:
Knor dat kasteel tussen die tractaties!En wat gaaf zeg zo'n feest(je)!
speeltuin assendorp! (hortensiastraat), vorig jaar ofzo helemaal vernieuwdquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:08 schreef Lishe het volgende:
Knor, wat een te gek ridder en prinsessenfeest! Die jurken! Leuke speeltuin? Waar zittie? En nu zie ik ook waar jullie wonen! Leuk!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:08 schreef Lois het volgende:
Knorretje wat een droom van een prinsessenfeest heb jij gegeven. Ik heb enorme bewondering voor je creativiteiten wat boffen jouw kinderen toch dat ze daarvan kunnen profiteren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |