Prachtig inzichtquote:Op woensdag 30 april 2008 23:41 schreef Leonoor het volgende:
Ik ben een vrouw en ik zeg: ze was zaterdagavond een beetje tipsy na wat drank, dacht weemoedig terug aan jullie date-tijd, en had eigenlijk wel zin om even aan je te zitten. Zondag,in alle nuchterheid, was dat gevoel weer weg. Advies: wacht op het volgende drank-momentje en je bent binnen!
Het bubbelbad en de sauna van m'n oudersquote:Op woensdag 30 april 2008 23:47 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon noooooit naar Drenthe gaan! maar als je een lift nodig heb, ik ga vrijdag weer. Wat brengt jou richting het hoge Noorden?
Ik ben niet de enige met ouders in een gat in Drenthe! Ik vind je nu al leuk, lotgenotencontact!quote:Op woensdag 30 april 2008 23:50 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Het bubbelbad en de sauna van m'n ouders![]()
Bedankt voor het liftaanbod, maar ik moet vanaf morgen tot en met dinsdag werken, dus geen tripjes naar Drenthe dit weekend![]()
Hoi!! Hoe was de huizenjacht?quote:Op woensdag 30 april 2008 23:53 schreef latislos het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
daar zijn we weer.
eerst ff wat teruglezen
Een supportgroepje voor mensen met ouders met bubbelbad en sauna in obscure Drentsche dorpjes, precies waar ik behoefte aan heb zus!quote:Op woensdag 30 april 2008 23:52 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige met ouders in een gat in Drenthe! Ik vind je nu al leuk, lotgenotencontact!
De mijne hebben overigens ook een bubbelbad en een sauna. Ben je mijn zusje!?
geeft dat de doorslagquote:
nee.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Heb je er spijt van?
Wat, geeneen?quote:Op woensdag 30 april 2008 23:35 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Wel apart, als ik namelijk vertel hoeveel sms-jes ik met haar uitwisselde toen we nog aan het daten waren zou je me uitlachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |