Je neukt ze al 3 jaar en ze zitten nog steeds op het VMBO? Pedo alert!quote:en achterin twee goede VMBO neukvriendinnen van ons die we toevalligerwijs drie jaar eerder hadden leren kennen op een camping in Zeeland (ja Renesse :’) ).
Jullie zijn echt raar hé wist je dat?quote:Op woensdag 30 april 2008 12:32 schreef StarGazer het volgende:
Blijf dan lekker in het zuiden, kut reserve belg
quote:Op woensdag 30 april 2008 12:26 schreef Maikuuul het volgende:
Dit verhaal is volgens mij 1 grote leugen !
wie?quote:Op woensdag 30 april 2008 12:40 schreef Nikmans het volgende:
Tevens Erick E in Sittard gisteravond, nooit zoveel VMBO'ers bij elkaar gezien
en je post dit topic omquote:Wanneer ik dit schrijf is het woensdagmorgen 07:05.
Je hebt 4 uur over dit verhaaltje gedaan?quote:woensdag 30 april 2008 @ 11:10 (#1)
Kwaliteit gast, kwaliteit.quote:Op woensdag 30 april 2008 12:45 schreef Paaskonijn het volgende:
oh trouwens
[..]
en je post dit topic om
[..]
Je hebt 4 uur over dit verhaaltje gedaan?_!
hey ts is wel de baas hier hequote:Op woensdag 30 april 2008 12:42 schreef Feitosa het volgende:
Je vind jezelf nogal stoer.
*kuch*quote:
Zucht. Stam + t. Vindt dus. En nou opbokken gast.quote:
Nee. Ik ben tussendoor nog even gaan slapen.quote:Op woensdag 30 april 2008 12:45 schreef Paaskonijn het volgende:
oh trouwens
[..]
en je post dit topic om
[..]
Je hebt 4 uur over dit verhaaltje gedaan?_!
Woow je vind jezelf nogal stoer hé?quote:Op woensdag 30 april 2008 12:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Ik ben tussendoor nog even gaan slapen.
Nerdquote:Op woensdag 30 april 2008 12:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Ik ben tussendoor nog even gaan slapen.
Het is al goed , studieboy.quote:Op woensdag 30 april 2008 12:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zucht. Stam + t. Vindt dus. En nou opbokken gast.
Je kan ook de blitse samenvatting lezen.quote:Op woensdag 30 april 2008 13:00 schreef Ordinair het volgende:
Ik heb geen moed om het helemaal te lezen. Ik lees het morgen wel, misschien heb ik dan puf.
Die is niet heul spannend ik wil het hele verhaal.quote:Op woensdag 30 april 2008 13:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je kan ook de blitse samenvatting lezen.
Zeg nepvechter met je bruine armen en je melkfleslichaam, trek die doppen van je eens open. Voor mensen zoals jou heb ik de samenvatting geschreven. Mensen die te achterlijk zijn om zonder begeleiding over straat te kunnen.quote:Op woensdag 30 april 2008 13:05 schreef Feitosa het volgende:
trouwens, zeiken op studieballen terwijl je zelf met studieballen op stap bent......wtf?
waa rom reageer e op een kloon ?quote:Op woensdag 30 april 2008 13:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg nepvechter met je bruine armen en je melkfleslichaam, trek die doppen van je eens open. Voor mensen zoals jou heb ik de samenvatting geschreven. Mensen die te achterlijk zijn om zonder begeleiding over straat te kunnen.
Leer je lezen, born loser.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |