Goh, heb jij een harddiskrecorder? Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:40 schreef peaceman het volgende:
Dat wordt de harddiskrecorder instellen!
Nope, geen enkele.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:57 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand een rode draad zeg maar een lijn in het programma vinden ?
Ik had liever Ria Valk wat langer gezien.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:58 schreef tong80 het volgende:
Ze razen overal doorheen en dan krijg je een clip van 7 minuten te zien
Daar is ie al.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:55 schreef Radegast het volgende:
Ik schakel net in, is Peter Koelewijn al voorbij gekomen?
Ja, daar is was-ie.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:55 schreef Radegast het volgende:
Ik schakel net in, is Peter Koelewijn al voorbij gekomen?
Die was voorgaande keren ook ver te zoeken. En ze hebben er niks van opgestoken. Het zwalkt weer als een idioot.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:57 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand een rode draad zeg maar een lijn in het programma vinden ?
Dat was Pinkpop, ze had haar blouse uitgetrokken nadat ze met eieren was bekogeld.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach, de rode bh van de mevrouw die het zo vervelend vond dat ze zo als een stoeipoes werd geportretteerd in haar eerste video-clip.
Actie Tomaat was datquote:Op zondag 4 mei 2008 00:18 schreef tong80 het volgende:
Ik heb met tomaten naar Doe Maar gegooid even kijken of ze dat ook uitzenden
Het is een soort freewheelen voor mensen die 7 dagen per week vast zitten aan een format. En zoals je ziet komt Mathijs daar nog steeds niet los van.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:21 schreef tong80 het volgende:
Dit hele programaa slaat nergens op. Nu weer Toontje lager uit 84.
Wat een bagger. Maar wel genieten van de fragmenten
Hij heeft wel z'n hipste spijkerbroek aangetrokkenquote:Op zondag 4 mei 2008 00:25 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Het is een soort freewheelen voor mensen die 7 dagen per week vast zitten aan een format. En zoals je ziet komt Mathijs daar nog steeds niet los van.
quote:Op zondag 4 mei 2008 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij heeft wel z'n hipste spijkerbroek aangetrokken
Ken je The Nozems ?quote:Op zondag 4 mei 2008 00:30 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Over Nederpop gesproken, ik luister nu effe Dareios the emperor van Super Sister...wow....
"I won't stand between them", komt misschien nog wel, met de in clip in het zandquote:Op zondag 4 mei 2008 00:29 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Zoals Tame me tiger van Bonny st Clair
UDS was heerlijk op Pinkpop.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:32 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Overigens wacht ik nog met smart op de Urban Dance Squad. Met afstands de bester Nederlandse band ooitl. Naja, achter Hallo Venray dan
Ik ook. Gedeelde smart is halve smart.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:32 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Overigens wacht ik nog met smart op de Urban Dance Squad.
Corry en de rekels zijn briljantquote:Op zondag 4 mei 2008 00:36 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Corry en de fucking Rekels?
Ik zet snel Karin Kent op - Tired broke and busted!
Benieuwd of Van Nieuwkerk het inderdaad gaat afkondigen als 'nog stééds vernieuwend'.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:32 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Overigens wacht ik nog met smart op de Urban Dance Squad. Met afstands de bester Nederlandse band ooitl. Naja, achter Hallo Venray dan
RATM ston d in het vorprogramma van UDSquote:Op zondag 4 mei 2008 00:42 schreef TheGrandWazoo het volgende:
UDS was dus nog vóór Rage against he...ik bedoel maar.
Tres Mano os inmiddels 60 denk ikquote:Op zondag 4 mei 2008 00:44 schreef TheGrandWazoo het volgende:
De gitarist van UDS zit nu bij een alternatief country band
hehe nee ik doel op Rene van Barneveldtquote:
Da's de zelfdequote:Op zondag 4 mei 2008 00:46 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
hehe nee ik doel op Rene van Barneveldt
Ok!!! Weer wat geleerdquote:
lolquote:Op zondag 4 mei 2008 00:49 schreef broer het volgende:
Jeetje, wat een wilde uitvoering van een Johan-liedje.
Zouden ze nu morgen de kerk nog wel in komen?
Precies, de drijvende kracht achter De Groot! Zonder hem werd het maar een dooie boel.quote:
Ben jij ook weer uit je hol gekropen?quote:Op zondag 4 mei 2008 00:49 schreef broer het volgende:
Jeetje, wat een wilde uitvoering van een Johan-liedje.
Zouden ze nu morgen de kerk nog wel in komen?
ze hebben dit gelezenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:51 schreef qonmann het volgende:
shocking blue mag wel ff
Die heeft nooit een cent gezien.quote:
Eventjes.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
Ben jij ook weer uit je hol gekropen?
Vreselijk nummer... ik ben sowieso niet zo'n fan van de Earring.quote:
Ik vind het ook vreselijk. Maar ik ben van het bouwjaar 1982 dus misschien "snap" ik het nietquote:Op zondag 4 mei 2008 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vreselijk nummer... ik ben sowieso niet zo'n fan van de Earring.
quote:Op zondag 4 mei 2008 01:01 schreef tong80 het volgende:
Dit is zo mooi
Te vaak gehoord maar blijft briljant
Ik verstond eerst Houtson....quote:Op zondag 4 mei 2008 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
"Wij zoeken Euson." Wat is dit, Vermist?
hahah idd, vreselijk dit.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:09 schreef broer het volgende:
"The show. The show. You just like the show."
Dat klinkt nogal als: "The opera. The opera. We all like the opera."
pas op, ze maken mooie platen tegenwoordig!quote:Op zondag 4 mei 2008 01:16 schreef broer het volgende:
Rowwen Heze...
Daar had toch iemand met een vooruitziende blik en een geweer een goede daad kunnen verrichten destijds...
Ze hebben heel uiteenlopende hitjes gehad. In welke richting zitten ze tegenwoordig?quote:Op zondag 4 mei 2008 01:17 schreef TheGrandWazoo het volgende:
pas op, ze maken mooie platen tegenwoordig!
Ik was 17 toenquote:Op zondag 4 mei 2008 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goed dat je dat zegt, want dan houd ik me in.
Het is nu veel meer pop geworden. Ken je de laatste platen van Springsteen? Zoiets...quote:Op zondag 4 mei 2008 01:20 schreef broer het volgende:
[..]
Ze hebben heel uiteenlopende hitjes gehad. In welke richting zitten ze tegenwoordig?
Neequote:Op zondag 4 mei 2008 01:23 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waar het allemaal opslaat ?
Ik wel! Prog rulesquote:Op zondag 4 mei 2008 01:31 schreef NoCigar het volgende:
Wat een vreselijke tien seconden duts-progrock, voor al uw10 minuten durende keyboardsolo's. Maar niemand wil het gelukkig horen.
Check Russian spy and I van the hunters...daar was ie gitarist bij...klinkt waanzinnig. Al keek ie erg veel van Zappa af.quote:
altijd hetzelfde verhaaltje bij Janquote:Op zondag 4 mei 2008 01:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Beste gitarist bla bla....
Jan Akkerman zegt/zei ook regelmatig dat hij veel beter is dan Zappa.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:35 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Check Russian spy and I van the hunters...daar was ie gitarist bij...klinkt waanzinnig. Al keek ie erg veel van Zappa af.
Melodisch gezien klopt dat welquote:Op zondag 4 mei 2008 01:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jan Akkerman zegt/zei ook regelmatig dat hij veel beter is dan Zappa.
hihihi, sorry ik vind dit echt helemaal geweldig hahaha!quote:
Waiting alone all alone on the telephone.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:49 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Zullen The Rousers nog voorbij komen?
Kent iemand die nog?
Magazine Girl
Yeah!quote:Op zondag 4 mei 2008 02:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waiting alone all alone on the telephone.
Ik had The Rousers op mijn brommerhelm samen met the Clash
LOL iddquote:Op zondag 4 mei 2008 02:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat ging maar net goed met dat bruggetje.
En zoentjes krijgtquote:Op zondag 4 mei 2008 02:02 schreef TheGrandWazoo het volgende:
wahahah Eelco Brinkman die claw boys claw aan zit te kondigen!
Oké, dank. Ga ik eens achteraan.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:21 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Het is nu veel meer pop geworden. Ken je de laatste platen van Springsteen? Zoiets...
Beetje skiffle.
the lucky bastardquote:Op zondag 4 mei 2008 02:05 schreef tong80 het volgende:
Robie Berlijn neukt tegenwoordig met Ellen ten Damme
Ik ken meneer Berlijn niet, maar ik geef hem groot gelijk.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:05 schreef tong80 het volgende:
Robie Berlijn neukt tegenwoordig met Ellen ten Damme
quote:
Vind je niet? Doet me echt denken aan de 3e plaat van the velvets.quote:
40 jaar geleden welquote:Op zondag 4 mei 2008 02:01 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ziet het er echt zo uit in Volendam?
Zo bluesy waren de Velvets niet, toch?quote:Op zondag 4 mei 2008 02:08 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Vind je niet? Doet me echt denken aan de 3e plaat van the velvets.
Check het 3e album maar. Heet gewoon The Velvet Underground (niet verwarren met de eerste plaat)quote:Op zondag 4 mei 2008 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo bluesy waren de Velvets niet, toch?
Hahahahah! precies!quote:Op zondag 4 mei 2008 02:11 schreef tong80 het volgende:
Vanaf nu allleeen nog maar clips.
Teach Inn Heddy Lester en Mouth & McNeal
Iedereen mag tegenwoordig een programma maken als je maar Van Nieuwkerk heet
Anders ik wel.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:10 schreef broer het volgende:
Drie kwartier muziek zonder gelul. Ik zit er klaar voor, hoor.
Toch is het raar, want dat Top 2000-programma rond Kerst zit wel goed in elkaar, wat je er verder ook van vindt.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:11 schreef tong80 het volgende:
Iedereen mag tegenwoordig een programma maken als je maar Van Nieuwkerk heet
Maar dat programma heeft ook een mega redactie achter zich. Mathijs ZELF kan niks. Hij heeft een redactie nodig.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Toch is het raar, want dat Top 2000-programma rond Kerst zit wel goed in elkaar, wat je er verder ook van vindt.
Van Nieuwkerk kan goed interviewen.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:16 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Maar dat programma heeft ook een mega redactie achter zich. Mathijs ZELF kan niks. Hij heeft een redactie nodig.
quote:Op zondag 4 mei 2008 02:18 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Zo! Die heeft een spleet waar Rob de Nijs jaloers op zal zijn!
Hmmm, ik ben zeker niet zijn grootste fan, maar ik kijk De wereld draait door en daar weet hij in ieder geval sfeer in te brengen. Met vervangende presentatoren is het vaak niet veel, daar helpt een grote en/of goede redactie dan ook niet aan.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:16 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Maar dat programma heeft ook een mega redactie achter zich. Mathijs ZELF kan niks. Hij heeft een redactie nodig.
Hij heeft al een oordeel voordat ie iemand iets vraagt. Stelt steeds dezelfde vragen...nee, ik deel je mening helaas nietquote:Op zondag 4 mei 2008 02:18 schreef broer het volgende:
[..]
Van Nieuwkerk kan goed interviewen.
Beetje jammer dat er geen interviews in dit programma zitten. Maar toch...
hehe ik vind het altijd een opluchting als iemand anders presenteert. Dan heb ik niet het gevoel dat ik met speed zit volgepropt.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm, ik ben zeker niet zijn grootste fan, maar ik kijk De wereld draait door en daar weet hij in ieder geval sfeer in te brengen. Met vervangende presentatoren is het vaak niet veel, daar helpt een grote en/of goede redactie dan ook niet aan.
Dat vind ik voor een kritische journalist niet erg. Als hij maar bereid is om dat oordeel los te laten. (Of dat voor Van Nieuwkerk geldt, weet ik trouwens niet.)quote:Op zondag 4 mei 2008 02:20 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Hij heeft al een oordeel voordat ie iemand iets vraagt.
Dat dan weer wel. Maar elke dag een uur lang originele vragen stellen lijkt me vreselijk moeilijk. Dus dat vergeef ik hem wel.quote:Stelt steeds dezelfde vragen...
Daar heb ik niet zo veel last van. Ik vind het juist storender als hij de leiding kwijt raakt. Een gespreksleider mag wat mij betreft best hard en bot ingrijpen in een gesprek.quote:Hij is daarnaast ook enorm gehaast in z'n gesprekken...wil steeds de leiding in handen hebben (dat moet ook, alleen niet op een manier dat het publiek het merkt)
We houden hoop dat we straks ook nog in de jaren negentig en de jaren '2000' terechtkomen. Toch? Tóch!?quote:Op zondag 4 mei 2008 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
Dit wordt nu echt alle dertien dood.
Ik had álle hoop eigenlijk al na tien minuten opgegeven.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:32 schreef broer het volgende:
We houden hoop dat we straks ook nog in de jaren negentig en de jaren '2000' terechtkomen. Toch? Tóch!?
Ik vond 'sla je lijf om me heen' altijd veel raarder.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:48 schreef OllieA het volgende:
Ik heb het altijd raar gevonden dat iemand maar bleef roepen: "Het is zo stil in mij". Hou je muil dan..
Het gaat steeds harder achteruit met die Nachten van de Popmuziek.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
Met een beetje mazzel hoeven we geen nieuw topic te openen.
En hoe moet jij dat weten? Jij post hier amper meer.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:56 schreef broer het volgende:
Het gaat steeds harder achteruit met die Nachten van de Popmuziek.
Maar tijdens de diverse Nachten nog wel.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
En hoe moet jij dat weten? Jij post hier amper meer.
Godverdomme! Ik ga een klacht indienen bij de Reclame Code Commissie!quote:Op zondag 4 mei 2008 03:02 schreef broer het volgende:
Blokhuis heeft het Apple-logo weer de ruimte gegeven. Heel goed!
Doe maar. Meld je wel even uitdrukkelijk dat het ging om een APPLE-logo?quote:Op zondag 4 mei 2008 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
Godverdomme! Ik ga een klacht indienen bij de Reclame Code Commissie!
Dat is goed. Zo lang je maar meldt dat het ging om een APPLE-logo.quote:Op zondag 4 mei 2008 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga die Blokhuis echt een vette boete aansmeren.
Ik begrijp het niet. Ik ben echt compleet nuchter, maar het zal het late uur zijn.quote:Op zondag 4 mei 2008 03:08 schreef broer het volgende:
Dat is goed. Zo lang je maar meldt dat het ging om een APPLE-logo.
Ja, dat kunnen we nog wel even doen.quote:Op zondag 4 mei 2008 03:08 schreef Wickedangel het volgende:
Nee nee, laten we dit topic op slot zetten.
Ik niet. Dat zal het zijn.quote:Op zondag 4 mei 2008 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
Ik begrijp het niet. Ik ben echt compleet nuchter, maar het zal het late uur zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |