Ah zo. Ja, dat is het ookquote:Op zondag 4 mei 2008 02:17 schreef wyccie het volgende:
Het was een hertentamen, anders had ik ook gewoon een week vrij gehad.
Het lijkt me gewoon fijn dat wanneer je niet aan iemand verantwoording hoeft af te leggen, je je uren zelf mag invullen. Twee dagen vrij, dan een dagje extra hard werken bijvoorbeeld. Dat bedoelde ik.
Dat vraagt om een Paint!quote:Op zondag 4 mei 2008 03:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen goede digicam. Mijn rechterarm ziet er een beetje uit alsof ik een ruit in heb geslagen
je bent ook geen 18 meerquote:Op zondag 4 mei 2008 17:06 schreef MaJo het volgende:
Ik ben ziekOp zich ook niet zo gek als je de hele week bent gaan stappen enzo
Dat las ik ook zo.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:59 schreef Etcetera het volgende:
ik las eerst dat die voorzitter van het laks een goed effect op je had gehad
Hehe dat is waar, maar nu komt het niet door alcoholquote:Op zondag 4 mei 2008 17:26 schreef Etcetera het volgende:
minder zuipen meid
wat heb je opgelopen? griepje ofzo?
Ja wrijf het er maar inquote:
Wat voor verrassing had Sven?quote:Op zondag 4 mei 2008 17:38 schreef Soempie het volgende:
Ik heb zelfs een beetje kleur gekregen.
quote:Op zondag 4 mei 2008 17:39 schreef Etcetera het volgende:
dat komt door de zon soemp, niet door hetparkinbreda
Heel goed, je komt er welquote:Op zondag 4 mei 2008 17:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja wrijf het er maar in
Ik zit nu Madrugada te luisterenThanks to nem
![]()
Industrial Silencequote:Op zondag 4 mei 2008 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel goed, je komt er wel
-edit- welk album ben je mee bezig?
nou....quote:
Ja absoluutquote:Op zondag 4 mei 2008 18:12 schreef Etcetera het volgende:
is dit een beetje een indicatie van de rest van Madrugada? vind het wel lekker relaxed klinken dan
Ah je blijft bij Industrial Silencequote:Op zondag 4 mei 2008 18:22 schreef Etcetera het volgende:
ik doe nu Strange color blueen hierna electric
Ssst, je moet zeggen dat je meteen zo onder de indruk was dat je alleen nog maar dingen van industrial silence opzoektquote:Op zondag 4 mei 2008 18:27 schreef Etcetera het volgende:
ik zit gewoon te youtubedie nummers stonden bovenaan zo'n beetje
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 18:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja absoluutEn ook nog eens afkomstig van Industrial Silence dus dat kan Nem's goedkeuring wel wegdragen
Check ook Electric, dan vindt Nem je écht cool
![]()
Dat is het volgende wat ik eens goed ga checkenquote:Op zondag 4 mei 2008 18:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vergeet ook geen aandacht te besteden aan Live at Tralfamadore. "Strange Color Blue", "Sail Away" en "Majesty" zijn op dat album "unsurpassed".
Ja Honey Bee is dé favoriet van het nieuwe album wat mij betreft. Verder In the valley of deception. De rest van het album vind ik niet zo heel goed.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is het volgende wat ik eens goed ga checkenIndustrial Silence is vet, met als absolute uitschieter inderdaad Electric, onovertrefbaar goed
Beautyproof is ook mooi
Ben nu weer Honey Bee aan het luisteren, ben een beetje verliefd op dat nummerEn ik vind het nieuwe album echt heel goed trouwens
Ik vind Look Away Lucifer, Whatever Happened to you en New Woman, New Man anders ook ergquote:Op zondag 4 mei 2008 19:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja Honey Bee is dé favoriet van het nieuwe album wat mij betreft. Verder In the valley of deception. De rest van het album vind ik niet zo heel goed.
"Step into this room and dance for me" is trouwens ook erg relax.
Typisch zo'n nummer dat geschikt is voor wat je broer opmerkte over 's avonds laat samen op de bank enz...
New Woman, New Man is ook wel aardig jaquote:Op zondag 4 mei 2008 19:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind Look Away Lucifer, Whatever Happened to you en New Woman, New Man anders ook ergBij mij is het ook anders, kende dit album eerst. Daardoor kan het alleen maar beter worden
Eng?quote:Step into this room luister ik nu, begint goed in ieder gevalHij zingt wel heel laag, dat vind ik eigenlijk een beetje eng
Uhuhquote:Op zondag 4 mei 2008 19:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
New Woman, New Man is ook wel aardig ja
Ja engquote:Eng?
Ik vind het juist hardstikke sfeercreerend
Saffie!quote:Op zondag 4 mei 2008 19:12 schreef Nembrionic het volgende:
Koffie!
Lage stemmen en muizen. Check.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuh
[..]
Ja engOok wel sfeervol hoor maar dat hele lage vind ik echt eng. Was vroeger dan ook bang voor de stem van Leonard Cohen
Inmiddels kan ik het wel waarderen
Maar het is even wennen
![]()
Dat woord is echt enorm sfeerverlagendquote:
quote:
Beter dan peukiequote:Op zondag 4 mei 2008 19:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat woord is echt enorm sfeerverlagend
Dan had je gisteren naar Den Haag moeten komen. Dan had je hem aan de haak kunnen slaan, zoals je had kunnen lezen botsten we gisteren bijna tegen elkaar aanquote:Op zondag 4 mei 2008 19:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben trouwens verliefd op de zanger![]()
Ben het wel eens met mijn broer, hij heeft echt een geweldige uitstraling. En is best sexy
Volgens mij is er gewoon geen goed woord voorquote:
maar haar WAS manneke danquote:Op zondag 4 mei 2008 19:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan had je gisteren naar Den Haag moeten komen. Dan had je hem aan de haak kunnen slaan, zoals je had kunnen lezen botsten we gisteren bijna tegen elkaar aan
Die was er gisteren niet dus wat niet weet, wat niet deertquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 19:20 schreef Etcetera het volgende:
ik heb zoveel gedownload dat de laptop bijna een uur bezig is met overzetten![]()
NCIS seizoen 5, 2 discs van seizoen 1, 6 of 7 afleveringen van Bones
quote:Op zondag 4 mei 2008 19:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan had je gisteren naar Den Haag moeten komen. Dan had je hem aan de haak kunnen slaan, zoals je had kunnen lezen botsten we gisteren bijna tegen elkaar aan
NCIS is (heel kort door de bocht) Marine-versie van CSIquote:Op zondag 4 mei 2008 19:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is NCIS? Ga zo weer een aflevering kijken van Dames in de Dop
nee, ik mag lekker werkenquote:Op zondag 4 mei 2008 19:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga morgen de fiets pakken, de zonnecreme met factor Nuclear Holocaust, muziek en een boek en ik ga de polder in. Lekker op de dijk aan de vaart liggen lezen
Jaloers, iemand?
Wellicht een softwarematige mute? Ik heb ook nog wel eens dat Winamp de boel verneukt of een video en dan moet ik rebooten.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:52 schreef MaJo het volgende:
Damn het geluid van mijn computer doet het niet meerZat net nog te luisteren, even weggelopen en nu ik terugkom hoor ik niets meer? Heb de kabeltjes van en naar de boxen al gechecked en alles zit goed. Iemand een idee?
Waar zou ik dat kunnen checken?quote:Op zondag 4 mei 2008 19:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht een softwarematige mute? Ik heb ook nog wel eens dat Winamp de boel verneukt of een video en dan moet ik rebooten.
Rechtsonder in je taakbalk(naast de klok) staat wat icoontjes. Eén ervan zou eruit moeten zien als een speakertje. Daar moet je even op dubbelklikken. En dan moet je kunnen zien of het gemute is. En anders gewoon even rebooten. Soms houden programmas het geluid "vast" zeg maar.quote:
doe eens je vraag checken in de AKQquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |